Здравейте, на всички в този форум!
Искам да ви попитам за един малък теч на ISUZU Trooper 2.3 TD. 1990г. от двигателя! Става въпрос за следното(незнам дали добре ще го обясня). Значи картера където е има една чупка, в която мисля се намира коляновия вал и стой малко по-навън от блока. Т.е. блока и картера не са в една позиция а блока е по-тесен от картера(незнам дали ме разбрахте) та именно в тази връзка между двете се образува една чупка и там има една гарнитура която сълзи! То не че е проблем, ама дразни...
То въпроса ми е следния! Ходих на майстор и той ми каза, че тези модели били така. И да съм сменял тази гарнитура след някое и друго време пак щяло да стане същото(ама за месеци спомена) и да карам така ми вика! Искам да ви попитам вярно ли е това, за да знам дали въобще има смисъл да се сменя тая гарнитура??Теча е почти незебижим, просто се омаслява! Става въпрос за този модел джип, за да ви е по-ясно!
http://picasaweb.google.com/georgiki...88549395788274
Благодаря предварително на всички!
Искам да ви попитам за един малък теч на ISUZU Trooper 2.3 TD. 1990г. от двигателя! Става въпрос за следното(незнам дали добре ще го обясня). Значи картера където е има една чупка, в която мисля се намира коляновия вал и стой малко по-навън от блока. Т.е. блока и картера не са в една позиция а блока е по-тесен от картера(незнам дали ме разбрахте) та именно в тази връзка между двете се образува една чупка и там има една гарнитура която сълзи! То не че е проблем, ама дразни...

http://picasaweb.google.com/georgiki...88549395788274
Благодаря предварително на всички!
Коментар