Здравейте,
Нскоро си купих Исузу 2.8, 1991 г.
Имам два проблема:
1. Ръчната не държи. Предишният собственик ми каза да натегна жилото, което под колата. Направих го но не помогна. Проследих жилото и видях че стига до две лостчета на задните колела. Едното лостче съм сигурен че се движи, но за другото не съм. Трябва ми някой който да го наблюдава. Въпросът ми е дали ще помогне ако напръскам лостчетата с някаква смазка и се опитам да ги раздвижа или трябва да свалям колелото и там да гледам какво има? Спирачките са дискови.
2. Наложи се да сменя и акумулатора. При запалени къси светлини и работещ вентилатор на парното динамото дава около 13,10V. На празен ход държи 14,20V.
Акумулаторджията казва че за него това е признак за износени четки на алтернатора.
Въпросът ми е дали да пипам динамото и ако да какво точно се прави за смяна на четките?
Нскоро си купих Исузу 2.8, 1991 г.
Имам два проблема:
1. Ръчната не държи. Предишният собственик ми каза да натегна жилото, което под колата. Направих го но не помогна. Проследих жилото и видях че стига до две лостчета на задните колела. Едното лостче съм сигурен че се движи, но за другото не съм. Трябва ми някой който да го наблюдава. Въпросът ми е дали ще помогне ако напръскам лостчетата с някаква смазка и се опитам да ги раздвижа или трябва да свалям колелото и там да гледам какво има? Спирачките са дискови.
2. Наложи се да сменя и акумулатора. При запалени къси светлини и работещ вентилатор на парното динамото дава около 13,10V. На празен ход държи 14,20V.
Акумулаторджията казва че за него това е признак за износени четки на алтернатора.
Въпросът ми е дали да пипам динамото и ако да какво точно се прави за смяна на четките?
Коментар