Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛСД - варианти при сработване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЛСД - варианти при сработване

    След едномесечна експолоатация на новия Теракан бих искал да споделя че наблюдавам два според мен различни начина на сработване.При диагонално атакуване на препятствие, при което едната гума на заден мост е във въздуха наблюдавам следното:
    1
    при стария сработва след леко изфорсиране, след което, като зацепи работи постоянно и избутва колата.
    2
    при новия, пак след леко изфорсиране зацепва но не постоянно, а все едно е на - ........тресчотка, някак на тласъци го дава но зацепва направо като все едно съм включил твърд блокаж ( не се смейте), и избутва колата.
    А, при Вас колеги, как е
    GW Steed5

  • #2
    До: ЛСД - варианти при сработване

    Това и аз отдавна си го мисля и събота или неделя ще го пробвам. В понеделник ще мога да напиша резултатите.
    "Никога не е късно да постъпиш правилно."

    Коментар


    • #3
      До: ЛСД - варианти при сработване

      Аз съм усещал диференцияла при мокра настилка при потегляне. Тръгва боксувайки и изведнъж се усеща един здрав тласък и колата се втурва (незнам дали това е от ЛСД-то, но предполагам). Така се усеща. Вие ,колега, казвате, че имало разлика в усещането при двете генерации (2002/2005). Мен от дълго време ме тормози, към коя генерация приспада нашия. Той е 2004 година, със старите "по-скромни" пластмасови калници и брони. Но по документи е 163 к.с. и има светло-сив кожен салон. И реално има такава междинна генерация, появяваща се 2004 година, гледах я някъде в Auto Bild. Но се питам освен двигателя и салона, дали още нещо е променено (например ЛСД-то).
      Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

      Коментар


      • #4
        До: ЛСД - варианти при сработване

        А сега едно друго въпросче. 4х4-то ви фул-тайм ли е (въртящото копче има само позиции LOW и АUTO) или парт-тайм (2H,4H,4L). Ако е първото,то може да усещате и включването на многодисковия съединител. Той бая си удря,когато зацепи на 100%. Дори и на LOW.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • #5
          До: ЛСД - варианти при сработване

          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
          А сега едно друго въпросче. 4х4-то ви фул-тайм ли е (въртящото копче има само позиции LOW и АUTO) или парт-тайм (2H,4H,4L). Ако е първото,то може да усещате и включването на многодисковия съединител. Той бая си удря,когато зацепи на 100%. Дори и на LOW.
          Абе чак толкова силно не удря, но се усеща наистина!
          А ЛСД зимата най-добре го усещам на завой - веднага ми тръгва задницата при включване!
          А по първия пост - колкото по-старо е ЛСД-то, толкова по слабо сработва! Та от това може да е!
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • #6
            До: ЛСД - варианти при сработване

            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
            А сега едно друго въпросче. 4х4-то ви фул-тайм ли е (въртящото копче има само позиции LOW и АUTO) или парт-тайм (2H,4H,4L). Ако е първото,то може да усещате и включването на многодисковия съединител. Той бая си удря,когато зацепи на 100%. Дори и на LOW.
            Относно това, моят е чист парт-тайм (2H, 4H, 4L). И много ясно се усеща ЛСД-то, когато блокира, просто няма какво друго да е. При едно кръгово, тръгнахме малко по-здраво, почна да парзулка задницана и изведнъж все есно се удари в нещо, а просто тогава диференциалът си е блокирал. Много отчетливо се усеща.
            Последно редактирано от Vincentsk; 25-04-10, 12:38.
            Hyundai Terracan 2.9 CRDi '04 163h.p.

            Коментар


            • #7
              До: ЛСД - варианти при сработване

              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
              А сега едно друго въпросче. 4х4-то ви фул-тайм ли е (въртящото копче има само позиции LOW и АUTO) или парт-тайм (2H,4H,4L). Ако е първото,то може да усещате и включването на многодисковия съединител. Той бая си удря,когато зацепи на 100%. Дори и на LOW.
              Колега Дино, от мненията ти които съм чел съм останал с впечатление, че си технически подготвен. При това положение ми е странно че говориш за фул тайм, след като много добре знаем че автоматичното включване на преден мост работи до определена скорост, след това дори и да си на lock, то не сработва.За какъв фул тайм говорим тогава. Истина е че има модел Теракан с междуосев дифф. и работещ на принципа на SUPER SELECT,но у нас не съм виждал такъв.
              Също така става въпрос за сработване не когато е леко натоварен задния мост а когато едното колело е във въздуха. Тогава много често ЛСД-то изпуска и става като свободен дифф.
              Някъде бях чел колко нютона сила издържа нормално лсд-то преди да изпусне, но не си спомням къде.

              Иначе и двете джипки са 2h-4h-4l.
              GW Steed5

              Коментар


              • #8
                До: ЛСД - варианти при сработване

                Мисля,че на колегата Скорпион Хюндая е фултайм.
                А по въпроса с окантарването, гумата, която няма сцепление, ще се върти бясно,а ще сработи LSD, когато има сцепление. А и в това е недостатъка на ограниченото приплъзване по мои скромни наблюдения.
                Или изравняваш сцеплението на двете гуми посредством колега,солидно тежащ, като го поставиш за баласт върху колелото,което изпитва нужда от сцепление
                Попитали радио Ереван може ли да се "оправи" жена на площада. Отговорът бил: Да,може, но не е препоръчително, защото всеки ще дава акъл.

                Коментар


                • #9
                  До: ЛСД - варианти при сработване

                  Неее съм съгласен... Това не е ТорСен,та да не сработи. Особено трудно ще му е на ЛСД-то да работи под 0% към 100% сцепление,но трябва да работи.

                  Колега Дино, от мненията ти които съм чел съм останал с впечатление, че си технически подготвен. При това положение ми е странно че говориш за фул тайм, след като много добре знаем че автоматичното включване на преден мост работи до определена скорост, след това дори и да си на lock, то не сработва.За какъв фул тайм говорим тогава. Истина е че има модел Теракан с междуосев дифф. и работещ на принципа на SUPER SELECT,но у нас не съм виждал такъв.
                  Също така става въпрос за сработване не когато е леко натоварен задния мост а когато едното колело е във въздуха. Тогава много често ЛСД-то изпуска и става като свободен дифф.
                  Някъде бях чел колко нютона сила издържа нормално лсд-то преди да изпусне, но не си спомням къде.
                  Ами тези,които имат LOW и AUTO ,като на колегата Skorpion BG, са он-деманд,което от своя страна е фул-тайм. Защо фул-тайм,ами защото си се включва когато е нужно,без никакви интервенции. А и отделно винаги има 10% отпред и останалото отзад. И така до 50:50. А включването на многодисковия от 10% на 50% при рязко тръгване и катерене на баири с буксуване се усеща много лесно.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #10
                    До: ЛСД - варианти при сработване

                    Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                    Неее съм съгласен... Това не е ТорСен,та да не сработи. Особено трудно ще му е на ЛСД-то да работи под 0% към 100% сцепление,но трябва да работи.



                    Ами тези,които имат LOW и AUTO ,като на колегата Skorpion BG, са он-деманд,което от своя страна е фул-тайм. Защо фул-тайм,ами защото си се включва когато е нужно,без никакви интервенции. А и отделно винаги има 10% отпред и останалото отзад. И така до 50:50. А включването на многодисковия от 10% на 50% при рязко тръгване и катерене на баири с буксуване се усеща много лесно.
                    И така до 60 км/h
                    GW Steed5

                    Коментар


                    • #11
                      До: ЛСД - варианти при сработване

                      Може,не съм толкова запознат. И в СФ-то, и в Теракана се ползва многодисков съединител Борг-Уорнър. Естествено доста различни като габарити и натоварвания,но еднакви спрямо принцип на работа. На СФ-то е винаги. До 40км/ч е блокажът (ако може да се нарече така) и нагоре е автомат. Но все пак са доста различни коли,де.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #12
                        До: ЛСД - варианти при сработване

                        Виж това!

                        http://www.youtube.com/watch?v=-S2nD...eature=related
                        http://www.youtube.com/watch?v=q-rQTHMVAuw&NR=1

                        то лсд ако работеше както ти казваш, АРБ, ИИТЪН и др. щяха да фалират.
                        АЛФА има много модели с ЛСД на преден мост. Какво ли би станало, ако не "изпуска".
                        Последно редактирано от lusan; 25-04-10, 15:03.
                        GW Steed5

                        Коментар


                        • #13
                          До: ЛСД - варианти при сработване

                          Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                          Може,не съм толкова запознат. И в СФ-то, и в Теракана се ползва многодисков съединител Борг-Уорнър. Естествено доста различни като габарити и натоварвания,но еднакви спрямо принцип на работа. На СФ-то е винаги. До 40км/ч е блокажът (ако може да се нарече така) и нагоре е автомат. Но все пак са доста различни коли,де.
                          Доскоро имах и Тусон, над 60 си си само на преден мост !
                          GW Steed5

                          Коментар


                          • #14
                            До: ЛСД - варианти при сработване

                            Не и при Санта Клаус.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #15
                              До: ЛСД - варианти при сработване

                              Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
                              Виж това!

                              http://www.youtube.com/watch?v=-S2nD...eature=related
                              http://www.youtube.com/watch?v=q-rQTHMVAuw&NR=1

                              то лсд ако работеше както ти казваш, АРБ, ИИТЪН и др. щяха да фалират
                              НИЩО не може да замести добрия стар 100% блокаж. Било то с ръчка или с пневматика,винаги си е най-добре. Ако можеш да го ползваш. Че има (с)убекти,които се хвалят как карат с блокажите по магистралата. "Ей много върви бе,ама като включа блокажите и още повече бега..." Леле майко...
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X