Първо се извинявам за романа който ще напиша 
Преди 7-8 месеца смених комплект съединиетл, притискател и феродов диск, от тогава до сега имам изминати около 30 000км. Не е имало никакво натоварване (в рамките на допустимото - сняг и малко черно без напрягане). От 3 дни имам наблюдения, че педала е започнал да ми отделя много високо. Казаха ми, че е има голяма вероятност, феродовия диск да се е износил. Но защо толкова бързо?
А преди да го сменя, бях чувал, че тези Санта Фе-та имали проблеми със съединителя, които са с демферни пружини (както е и оригинално). Но в началото, като са се произвеждали са изтеглили голяма част СФ и са сложили без демферни пружини,поради същата причина, че бързо свършвали.
Та въпросите ми са: Някой сблъсквал ли се е с това,(при бързо свършване на съединителя), и има ли лек за това, или пак нов? И има ли нещо вярно в това което съм чувал, и ако е така може ли да се смени само деродов диск без демферни пружини?
Благодаря, предварително!
Преди 7-8 месеца смених комплект съединиетл, притискател и феродов диск, от тогава до сега имам изминати около 30 000км. Не е имало никакво натоварване (в рамките на допустимото - сняг и малко черно без напрягане). От 3 дни имам наблюдения, че педала е започнал да ми отделя много високо. Казаха ми, че е има голяма вероятност, феродовия диск да се е износил. Но защо толкова бързо?
А преди да го сменя, бях чувал, че тези Санта Фе-та имали проблеми със съединителя, които са с демферни пружини (както е и оригинално). Но в началото, като са се произвеждали са изтеглили голяма част СФ и са сложили без демферни пружини,поради същата причина, че бързо свършвали.
Та въпросите ми са: Някой сблъсквал ли се е с това,(при бързо свършване на съединителя), и има ли лек за това, или пак нов? И има ли нещо вярно в това което съм чувал, и ако е така може ли да се смени само деродов диск без демферни пружини?
Благодаря, предварително!
но аз ще го разясня, въпреки че при мен се отвори друга работа
феродовия диск, който е оригинално с демферни пружини, реално погледнато наистина кара около 30000км,поради това че не издържа на задвижването за джип
ако има нещо друго питай
но все пак ми иска да мога да потеглям в лявата лента на сфетофарите без да слушам клаксони отзад. Избирах между Х-трейла и Санта Фе и мощността беше единствения плюс на Трейла. За съжаление бюджета ми от около 13-14хил. лв. не позволява да мисля за по нови от 2003, 2004г. А за турбо, интеркулер на Трейла в тези години прочетох доста неща. При положение, че ще вземам втора ръка направо си ме е страх да не стана клиент на отстъпка за сервизите с Трейла.
Коментар