Здравейте-знаех си, че някой ден пак ще се върна тук, макар и с някакво подобие на "жипка"! 
Подобието на проходим автомобил е Хюндай Тусон-чисто нов с 1.6 литров двигател G4F 160 к.с. мек хибрид.
Колата е налична и платена 100%, но чакам по настояване на застрахователя да и се монтира някаква джаджа срещу стартиране на двигателя, а именно "Игла-231"-мнения за нея?
Ще се радвам да получа съвети как да защитя возилото срещу кражба, че се оказа, че доста ги крадат, което много ме изненада! Освен тази "Игла" се сещам за капан за мечки вързан с верига за някой педал, ама ме е страх да не се заблея и аз да се хвана в него! (:
Ще съм благодарен за предложения на Л.С., за да не ги прочетат крадците!
Поздрави!
П.С. Ще съм много благодарен за мнения относно двигателя и авт. ск. кутия, за която така и не разбрах какъв тип е?!
Избрах Хюндай, щото масово европейските производители предлагат единствено трицилиндрови двигателченца с обем 1.0 литра и за най-големите си СУВ!
Как Ви се струва например Шкода-Кодиак с такЪво моторченце битурбо 125 к.с.?
Само японците и корейците не предлагат трицилиндрови даунсайзинг "въшки" за малко по-големите си модели-инак за автомобили тип "Голф" и те клякат с някакви смешни трицилиндрови двигателчета от около има-няма 70 к.с., че и с темпомат и климатроник?!

Подобието на проходим автомобил е Хюндай Тусон-чисто нов с 1.6 литров двигател G4F 160 к.с. мек хибрид.
Колата е налична и платена 100%, но чакам по настояване на застрахователя да и се монтира някаква джаджа срещу стартиране на двигателя, а именно "Игла-231"-мнения за нея?
Ще се радвам да получа съвети как да защитя возилото срещу кражба, че се оказа, че доста ги крадат, което много ме изненада! Освен тази "Игла" се сещам за капан за мечки вързан с верига за някой педал, ама ме е страх да не се заблея и аз да се хвана в него! (:
Ще съм благодарен за предложения на Л.С., за да не ги прочетат крадците!
Поздрави!
П.С. Ще съм много благодарен за мнения относно двигателя и авт. ск. кутия, за която така и не разбрах какъв тип е?!
Избрах Хюндай, щото масово европейските производители предлагат единствено трицилиндрови двигателченца с обем 1.0 литра и за най-големите си СУВ!
Как Ви се струва например Шкода-Кодиак с такЪво моторченце битурбо 125 к.с.?
Само японците и корейците не предлагат трицилиндрови даунсайзинг "въшки" за малко по-големите си модели-инак за автомобили тип "Голф" и те клякат с някакви смешни трицилиндрови двигателчета от около има-няма 70 к.с., че и с темпомат и климатроник?!
