Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Terracan
Свий
X
-
От: Terracan
Благодаря за отговора!
Това за резервоара си е проблем на всички азиатски джипки... Благодаря за човешки описването на разликата по която да се познае 150 от 163 коня!
Решил съм на 99,9%, че ще е Теракан главно заради цената! След като е толкова нисък какво трябва да стане за да сложа 31" гуми? Как се повдига тая кола? Хард оффоуд няма да вижда, но определено мисля да го ползвам по черни пътища за разходки.
Коментар
-
От: Terracan
Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнениеДюзите на 150 к.с са Делфи а при 163к.с са Бош !Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Terracan
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеСамо Делфи са дюзите и на двата варианта.יעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
От: Terracan
Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнениеНа моя 163 коня бяха Делфи. Не знам дали има дюзи Бош на Теракан.Първоначално публикуван от lancione Преглед на мнениеНа моя 163 коня също са Делфи.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Terracan
Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнениеДюзите на 150 к.с са Делфи а при 163к.с са Бош !
Теракан има един голям проблем с горивната система без значение от нейната марка ! Резервоара е поставен така , че над него се образува голяма кухина в която се пълни мизерия и кал .Там е горивната сонда а тръбичките са метални ! Много често прогниват и в системата проникват песачинки , който отиват по направление в горивната помпа и в дюзите ! Ако не го откриете на време (това не винаги е лесно ) можете да си правите дюзи докато ви писне ! Под задната седалка има ревизионен капак и е хубаво всеки да си го отвори и да си почисти добре сондата за да не обикаля всички сервизи под ред !
Няма Теракан с горивна с-ма Бош, или не и по нашите ширини- информация от ИНД.
В горното мнение истна е само твърдението, че над резервоара се събира кал!
Лично съм си свалял резервоара профилактично, и нищо нередно не съм констатирал и въпреки това дойде ред и на моите дюзи!
Няма как да попаднат твърди частици в горивната с-ма от резервоара понеже всичко остава във филтъта!
Просто с-та Делфи си има ресурс, както всички други разбира се.
При нас идват Теракани към края на ресурса на дюзите, затова всички правим рано или късно!
Със същата горивна система Делфи ЕВРО3 са доста коли вкл. и някои Е класи на Мерцедес.
Така, че ще си правим камиончетата и ще им се радваме!HYUNDAI TERRACAN 2.9 CRDI ,05 163hp
VW PASSAT 1.9 TDI AFN ,98 110hp
Няма да е все така!
Нула две осмици 724 пет едно пет 1
Коментар
-
От: Terracan
Бях леко изненадан когато в сайта на Кастрол ми написа, че няма масло за 2.9црди???
В тоя ред на мисли какво е правилното масло като вискозитет и марки продавани в БГ? Въпроса ми се поражда от това, че според мен мотора не е калпав, както е набеден от хора нямащи представа какво значи съвремен мотор. Също така искам да съм сигурен, че цялата причина за счупени двигатели е дюзи извън норми, лоши за двг.масла.
Коментар
-
От: Terracan
Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнениеБях леко изненадан когато в сайта на Кастрол ми написа, че няма масло за 2.9црди???
В тоя ред на мисли какво е правилното масло като вискозитет и марки продавани в БГ? Въпроса ми се поражда от това, че според мен мотора не е калпав, както е набеден от хора нямащи представа какво значи съвремен мотор. Също така искам да съм сигурен, че цялата причина за счупени двигатели е дюзи извън норми, лоши за двг.масла.
Предполагам малко хора карат с 10в40, но моят си дойде със всички хартийки от Германия и в сервизната книжка пише масло 10в40.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
От: Terracan
Всяко синт.масло с вискозитет 5-30 или 40 е идеално за този мотор Марката си е по ваш избор
За 150коня мотора проблема в горивн система идваше от помпата за високо налягане.Отделяла е финни стужки и повреждали дюзите.
Имах преди време такъв и аз стигнах до Инд Пловдив
Направиха ми го и след една година пак.Но този път компа отказа да си познае дюзите.
В Инд Пловдив го установиха.Поптах ги какви са действията по ремонта и ме изненадаха с отговор.
Трябвало подмяна на главния комп но те не предлагали такава опция Ядосах се и го продадох.Евтино за да може следващия собственик да си блъска главата.Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !
Коментар
-
От: Terracan
Аз се занимавам с ремонт на автомобили, но не знам някога ще мога ли да кажа ”знам всичко”! Дори поддържам Теракан със 150коня двигател. На него правих дюзи с помпа заедно. От тогава колата върви, даже се наблюдава снижаване на разхода. Каква е толкова драмата ако взема 150 и му оправя дюзите и помпата? От не малкото опит с коли ще взема пазен екземпляр! Все пак колата не е само мотор. Другата сметка дето не излиза много, много е маховик и съединител на 163коня. Та конкретно след ремонт на дюзи с помпа, има ли друга драма със 150 коньовия?
Коментар
-
От: Terracan
Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнениеАз се занимавам с ремонт на автомобили, но не знам някога ще мога ли да кажа ”знам всичко”! Дори поддържам Теракан със 150коня двигател. На него правих дюзи с помпа заедно. От тогава колата върви, даже се наблюдава снижаване на разхода. Каква е толкова драмата ако взема 150 и му оправя дюзите и помпата? От не малкото опит с коли ще взема пазен екземпляр! Все пак колата не е само мотор. Другата сметка дето не излиза много, много е маховик и съединител на 163коня. Та конкретно след ремонт на дюзи с помпа, има ли друга драма със 150 коньовия?
Проблемът при 150-коньовата версия на мотора с горивната уредба, е донякъде конструктивен.
Че иска хубава нафта и оригинални филтри, е едно на ръка, но се казва, че когато се кара с малко нафта в резервоара, при определени режими помпата за високо налягане не се охлажда достатъчно добре и прегрява. От там тръгва леко да задира, пуска стружките в цялата система, включително и в резервоара. Казват, че след това е най-добре да се смени цялата горивна система, заедно с резервоара, почистването е малко на късмет. При 163-коньовия този проблем бил отстранен, там системата била второ или трето(не помня баш) поколение на Делфи, а проблемната била първо. Но като цяло и новата версия си иска читава нафта и филтри.
За съединител сметката излиза, ако и без друго взимаш автоматик. А и може би е възможно да се сложи евтиния маховик от 150 на 163, ако е толкова зор и се стигне до там.
Сигурно и 150 може да се кара дълго и безпроблемно, когато всичко му е наред и се има предвид написаното по-горе.
ПП: Аа, да... режима, при който прегрява помпата доколкото помня беше, когато с малко гориво в резервоара се раздава доста газ и точно след това като се остави на празен ход да поработи да охлади турбото... нафтата хем е прекалено топла, хем в този режим потока през помпата е минимален(работи за много по-ниско налягане).
Доколко е баш така, не мога да гарантирам, просто съм го чел.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Terracan
Това важи почти за всеки комънрейл дизел, който се кара с 5 литра нафта в резервоара и едновременно с това в тежки режими-всички страдат от проблема "топла нафта", заради което им се слагат допълнителни охладители за горивото.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар