Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за Галопер

    Здравейте Колеги, от доста време заглеждам въпросните джипки. Харесал съм си един 3.0 бензин, бихте ли ми казали този двигател надежден ли е,какви са му проблемите. Джипката ще се ползва за Лов,Риболов и разходки !!! Но прочетох че и 2.5 TDI също стават но по чупливи от към двигател (пукат глави, голям разход на гориво,и по тромави) Благодаря предварително,и се извинявам ако има подобна тема !!! P.S. мога и да пусна обявите на джипките ако някои е ходил да ги гледа да каже заслужавали си да се пътува за оглед!!!

  • #2
    Линкове към обяви недей да пускаш, защото ще бъдат изтрити.

    Галоперът си става за лов, риболов и разходки, стига да намериш някой с достатъчно останал ресурс на тези години.

    Всичко (или почти всичко) става чупливо, когато е на 20+ години и особено, ако са го експлоатирали мърлячи. Двигателите са копие на съответните двигатели на Мицубиши Паджеро.

    2.5 турбодизел съвсем си става за кола тип семейно комби, ако е в добро състояние. Малките предкамерни дизели не обичат продължителна работа на високи обороти, както и мърляшко отношение към охладителната система. Тогава пукат и глави.

    Тромав, тромав, колко да е тромав? Къса леките коли по светофарите. Виж, на магистрала повече от 100 -110 забрави! Нагоре оборотите скачат, много шум, малко вървеж и риск да го счупиш. Определено не е магистрална бегачка за хора, които искат да са в лявата лента.
    Иначе си върви съвсем нормално. Скоростите са къси и на 40-50 си вече на 5-а.


    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      Благодаря за мнението. А при оглед на 2.5 тди и на 3.0 на какво трябва да се обърне внимание,и къде са им слабите места и на двата мотора?

      Коментар


      • #4
        Бензиновия е за предпочитане,стига да не е изгнил. Няма как да си прочел че 2.5 бил чуплив.....Тоя двигател е надежден като трактор.....Опъни трактора на магистралата със 140 км и да видим дали няма да го счупиш.

        За 2.5 ако е каран на високи обороти,прегряван и т.н

        Може да се направи тест за газове...има клипчета как се прави...със буркан от компот примерно.даже и аз съм качвал процедурата някъде по темите.

        Това което трябва да знаеш за тези коли е че,дизела 2.5 гори 10 литра на 100 км нафта...а тя е вече 2.50 лв.Тоест 100 км ще ти струват 25 лв в най добрия случай....и ще става по скъпо.Бензиновия се газифицира без проблем ,ГИ е по скъп...шестак е все пак.И търпи повече издевателства по безнаказано....


        Тея двигатели са доволно стари и архаични,битува мнението че корейския вариянт 2.5 дизел е по устойчив на високи обороти от японския му брат ,въпреки че теоретично са еднакви.Моя съм го чанчил ,загрявал,прегрявал...150 км вдигаше на магистрала ...влачи двуосно ремарке,влачи закъсали BMW -та основно,защото приятелчетата на синовете ми са им фенове и дрифтят все някъде и много често галопера го играе пътна помощ...12 години го карам основно извън пътя,от 3 години е кифломобил и го кара жена ми всеки ден....освен масла...нищо по мотора.
        Последно редактирано от Roninn; 20-10-21, 07:13.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          10 л. гори сигорно извън градско,а като го вкарам в полето на лов сигорно ще качи на 15,18 в кал и сняг,( предполагам де) То и бензиновия на газ няма да е По малко от дизеловия в кал и сняг ,ама такъв в модела.
          Всяко мнение ми е в помощ, Благодаря !!

          Коментар


          • #6
            За съотношението цена _- качества, според мен няма конкуренция. Но много си зависи от конкретния екземпляр!!!!!
            За дизела говоря.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Деян Димитров Преглед на мнение
              10 л. гори сигорно извън градско,а като го вкарам в полето на лов сигорно ще качи на 15,18 в кал и сняг, ...
              Разходът на джип в гората, в кал и сняг не се мери в л/100 км а на час.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                Хубав и корав джип е Галопера. И двата мотора с които се оборудва са надеждни.
                Преди време съм ги оглеждал и всичко отдолу по окачване и трансмисия е масивно и дебело.
                Имай на предвид, че ако намериш наистина кътан и запазен екземпляр, цената му ще е над 8к.
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #9
                  Що не погледнеш Хюндай Тутракан,Теракан де.
                  Галопера много бавноходен ми се вижда.

                  Коментар


                  • #10
                    От скорошната ми среща с "Вихрогончето " , личното мнение е , че тези автомобили на старо , трябва да струват максимум 3000 лева, ако не са изгнили . След това даваш още 5-6000 и имаш здрава машина. За всички други , дето твърдят, че бил обслужен , че еди си какво е напавено , срещу писмени гаранции и запис на заповед , плащаш каквато цена искат . Това е
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • #11
                      Галопера е недооценена джипка и е много читава по мое мнение. Частите са на сносни цени дори да спука глава и подобно за малко пари ще се излезе сух от сутуацията.
                      Моя 2.5 го продадох заради ниската скорост на магистрала. Разход 10 - 12 зависи от терена. Проблеми дето се сещам, турбините пукат корпуса. Чистачките се ебават, релета моторчета и подобни. Загрява в баир като види зор и не е изряден.
                      Land Rover Discovery
                      Където е текло пак ще тече ...

                      Коментар


                      • Чавдар (V93)
                        Чавдар (V93) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Мдааа. загрява. Като го набиеш в калната локва и му задръстиш радиатора ...

                    • #12
                      Някога имах дизелов Галопер купух го на 6 години, и освен че, започна да ръждясва здраво навсякъде други проблеми не е създавал. Карал съм го и в гората в кал до уши и по магистралата съм го юркал. Е не носеше повече от 120. Карах го 6 години и го продадох заради ръждата основно.
                      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                      Място и хора към които да принадлежи ...

                      Коментар


                      • Чавдар (V93)
                        Чавдар (V93) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аналогичен случай у наше село. Зловещо ръждясваха Галоперите, продавани от официалния вносител. Защото сигурно бяха някаква комплектация за топли страни от 3я свят - голям радиатор, без ЕГР клапан, и, най-лошото, без антикорозионна защита.
                        Съмнявам се обаче от тях да са останали много в движение, че още преди 10 години ги бяха поизяли мишките ...

                    • #13
                      Каквото и да си говорим тези машини остаряха , проблема не е толкова в самите години , а през какви ръце са минавали болшинството от автомобилите . Та за това и повечето вече са проблемни , колкото и да е корава една техника , като и се паднат 2-3 ма “ Гьотерджии “ да я юркат без елементарна подръжка и после Олеле тез са големи боклуци .

                      В крайна сметка е добре да си припомним , че Галопера е точно копие на Митсубиши Паджеро 1 , което стана легенда и утвърди модела на марката !
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
                        ... Галопера е точно копие на Митсубиши Паджеро 1 , ...
                        Дори бих казал "подобрено копие". Но наистина са му много годинките и като е минал през няколко ръце ...

                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #15
                          Годинките му минаха , но има супер наследник - Теракана, единственото като недостатък е ,че няма къса база. Магистралната му скорост е супер и не изморява на дълъг път, много масивна и здрава изработка, евтини и достъпни части. Друг недостатък е липсата на бензинови модели в БГ. масово са дизелови,но мотора не е никак лош.
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X