Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe 2.4 16v не пали след смяна гарнитура глава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Santa Fe 2.4 16v не пали след смяна гарнитура глава

    Здравейте, колеги. След сваляне на главата за смяна на гумички на клапани, колата не пали. Главата е с припаснати клапани и ревизирана. Ангренажа е зацепен както трябва, но върти и не пали.Премерих компресията, много ниска е и е променлива.Между 6 и 3 атм.Не е от сигменти , докато беше свалена главата налях цилиндрите с дизел и не изчезна. Повторно свалих главата, с мисълта , че някой клапан не е направен както трябва.Ходих при майстора , който я шлайфа и прави.С ваккум ги тествахме всичките са перфектни.Изпразних повдигачите , че бяха блокирали пълни движат се свободно сега на ръка, но пак върти като без компресия. Мокри свещите и не може да запали.

    Приеман всякакви съвети и предложения.

  • #2
    Малко информация с развитие , ако на някой друг му се случи. Сигментите изтърват. Свалих за 3ти път днес главата. Като налея масло в цилиндъра и примеря компресията, се вдига. Свалих главата и картера и налях наново цилиндрите с нафта. Пропускат качествено. Как така от веднъж ще изтърват не е ясно , но е факт. Утре се свалят буталата, нови сигменти и бутални лагери и се събира и дано да няма вече проблеми.

    Коментар


    • #3
      Къде се намират тия бутални лагери?

      Коментар


      • #4
        Биелни съм искал да напиша. По добре ли е ?

        Коментар


        • #5
          Интересно, защо като разкостите двигатела не проверите всичко и тогава да определите какъв ще е ремонта!?

          Коментар


          • #6
            Той е ясно ,че са сегментите.След като налях цилиндрите с нафта и веднага почва да пада нивото.И след като надуя с компресора в цилиндъра се чуваше въздуха в картера. Диагноза спекли сегменти.Почистих буталата и пуснах един ходинг на цилиндрите.Утре чакам новите сегменти с биелни лагери и я събирам.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от z_chakarov Преглед на мнение
              , докато беше свалена главата налях цилиндрите с дизел и не изчезна.
              Каквото сам си направиш ,никой не може да ти причини...

              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                Каквото сам си направиш ,никой не може да ти причини...
                И как дизела , че ги спече и то така брутално ,че едвам ги отлепих и извадих и при положение , че бяха наляти около 30минути до час.И това компресационните сегменти.

                Днес я събрах и я запалих. Темата е приключена.

                Коментар


                • #9
                  Един въпрос : Болтовете на главата,трябва ли да се сменят с нови?
                  Те не се ли разтеглят при толкова сваляния на главата?
                  Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                  ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                  Коментар


                  • #10
                    Сменят се. И всеки път беше с нова гарнитура на главата!995лв излезна цялото удоволствие.Сега двигателя пее.В тази цена е включено обслужване на главата 160лв ,нов ангренажен комплект 300лв , сегменти 220лв , биелни лагери 40лв и другото е 3бр гарнитури глава,2комплекта гумички клапани , семеринги разпределителен и колянов вал , ново масло с филтри , гарнитури смукател,изпускател и т.н дребни неща.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от z_chakarov Преглед на мнение
                      .Сега двигателя пее..
                      Пробите не се броят, а за кефа и цената е ясно. Идва ред на карането .................

                      Коментар


                      • #12
                        Да. То това ще е последния ремонт на този двигател.Колата е внесена преди 12 години в България и още тогава са сменяни веднъж сегменти.В момента по километраж е на 380хиляди. Да речем , че когато е била внесена е била на 180к ( нали това е перфектния километраж за българина ) а реално са били около 300 + 200хиляди навъртени след това.Реално мотора е на около 500+ хиляди.Цилиндрите вече са към своя край за сегменти със стандартен размер. Да изкара още едни 200 хиляди с тях пък ще му мислим

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X