Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулатор-въпрос за пусков ток.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Акумулатор-въпрос за пусков ток.

    За моето Санта Фе препоръката за акумулатор е 90 AH, 770 A. Тъй като точно такъв не намерих, а другите с по 95 АН примерно идват доста по-скъпи, днес поръчах един 91 АН и 740 А. Дали 740 ще му дойде малко за пусков ток, ако е и по-студено. В момента имам Бош 92 АН и 830А на около 3 г. и се скапа изведнъж в студа. Та дали овреме да поръчам по-скъп с повече А. Не виждам кой знае каква разлика м/у 770 и 740.
    SUV

  • #2
    Нищо му няма и с 740, но както знаеш, колкото повече - толкова повече!
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      Ще имаш почти два пъти по голям "запас" от максималната консумация- като за стартера от 150 до 250А, свещите около 100А (4х25А стартово) и други разни(включени светлини,вентилатор и пр.) до 50А.
      Ще запали и с акумулатор с 350А стартов ток.

      Коментар


      • #4
        Сантасето е с JIS-стандарт акумулатор, та го имай предвид като взимаш нов.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          Не знам Jis /японски стандарт/ по кой точно критерий се различава, но такъв съм поръчал. Явно е по размерите, защото все тасива май са Jis- от сорта на 30 на 17 на 22 см. и десен плюс.
          SUV

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            основно се различават по това, че на японския стандарт клемите не са "потънали" в корпуса, а стърчат отгоре - разгледай картинки в нета и ще видиш. Не че Субаруто не го взех с европейски, някак си бяха усукали кабелите за да го вържат все пак.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            На някои коли кабелите са дълги и става да се сложи и с европейски клеми, но някъде са доста къси. Другата разлика на японския стандарт е, че полюсите са разменени.

            По темата-даже и тракторски стртери не ползват 770 ампера ток, какво остава за лека кола... Слагай каквото има евтино и читаво и карай.

            Дъртото ауди(1,9 ТДИ 90 коня) е за 75Ач акумулатор, ама като се скапа сложих стария от бракуваното Пежо на брата. То е бензинка, 1,6 и акумулатора е 60 Ач. В най-големите студове които имаше тази зима тук-към минус 8-10 си въртеше безгрижно.
            Та за палене акумулаторите са в доста разтегливи граници.

        • #6
          Благодаря за включванията, колеги.
          Взех го вчера, запалих си от раз, но трябва да ида и да замеря дали зарежда. Че преди няколко години правих алтернатор, ама кой да знае. Акумулатора стария бе на 3 г., Бош- 92AH, 830A и падна изведнъж в най-студените дни, та може и да има друг проблем. Но тая кола вече е на доизживяване, много неща се събраха, включително козметични и не ми се занимава. Карам си я ежедневно, ама избягвам вече да се набутвам, та да е перфектна.
          SUV

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            това със замерването трябваше да го направиш преди да бракуваш стария. при мен на два пъти ми спасяват 2 различни акумулатора, давам ги в аутобатери за тест, 12 лева струва и казват дали си за нов. по 6-7 години карат при мен точно техните Бошове.

            а как ти завериха гаранцията без замерване?

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Особено през студените месеци на доста шофьори им се случва "акумулаторна изненада".
            Забравен консуматор,мокри клейми,системно недозареждане и пр. дребни нещта могат да причинят главоболия.
            Зареждането на акумулатора (стария) и проверката ще подскажат посоката на "изненадата".

          • Dydo
            Dydo коментира
            Редактиране на коментар
            Иван, не са ми я заверили-днес ще отида да замерят.

        • #7
          То товарната вилка много бързо показва кой е умрял и кой не... : )

          Коментар


          • #8
            Замериха днес, всичко точно. Поне това е наред и ако има проблем някъде нещо с отечки или някой консуматор, де да знам. Но не мисля, защото ако е така би следвало леко леко във времето да сдава. А не изведнъж в студа. Както стана -10 и бум. Можеше и да се оправи, ако бях опитал да го зареждам, де да знам, ама мразя разправиите, пък и така все ще съм на тръни, че може пак да стане фал, тъй като ще останат съмненията, че се е скапал.
            SUV

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X