За моето Санта Фе препоръката за акумулатор е 90 AH, 770 A. Тъй като точно такъв не намерих, а другите с по 95 АН примерно идват доста по-скъпи, днес поръчах един 91 АН и 740 А. Дали 740 ще му дойде малко за пусков ток, ако е и по-студено. В момента имам Бош 92 АН и 830А на около 3 г. и се скапа изведнъж в студа. Та дали овреме да поръчам по-скъп с повече А. Не виждам кой знае каква разлика м/у 770 и 740.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Акумулатор-въпрос за пусков ток.
Свий
X
-
Ще имаш почти два пъти по голям "запас" от максималната консумация- като за стартера от 150 до 250А, свещите около 100А (4х25А стартово) и други разни(включени светлини,вентилатор и пр.) до 50А.
Ще запали и с акумулатор с 350А стартов ток.
Коментар
-
Не знам Jis /японски стандарт/ по кой точно критерий се различава, но такъв съм поръчал. Явно е по размерите, защото все тасива май са Jis- от сорта на 30 на 17 на 22 см. и десен плюс.SUV
Коментар
-
основно се различават по това, че на японския стандарт клемите не са "потънали" в корпуса, а стърчат отгоре - разгледай картинки в нета и ще видиш. Не че Субаруто не го взех с европейски, някак си бяха усукали кабелите за да го вържат все пак.
-
На някои коли кабелите са дълги и става да се сложи и с европейски клеми, но някъде са доста къси. Другата разлика на японския стандарт е, че полюсите са разменени.
По темата-даже и тракторски стртери не ползват 770 ампера ток, какво остава за лека кола... Слагай каквото има евтино и читаво и карай.
Дъртото ауди(1,9 ТДИ 90 коня) е за 75Ач акумулатор, ама като се скапа сложих стария от бракуваното Пежо на брата. То е бензинка, 1,6 и акумулатора е 60 Ач. В най-големите студове които имаше тази зима тук-към минус 8-10 си въртеше безгрижно.
Та за палене акумулаторите са в доста разтегливи граници.
-
-
Благодаря за включванията, колеги.
Взех го вчера, запалих си от раз, но трябва да ида и да замеря дали зарежда. Че преди няколко години правих алтернатор, ама кой да знае. Акумулатора стария бе на 3 г., Бош- 92AH, 830A и падна изведнъж в най-студените дни, та може и да има друг проблем. Но тая кола вече е на доизживяване, много неща се събраха, включително козметични и не ми се занимава. Карам си я ежедневно, ама избягвам вече да се набутвам, та да е перфектна.SUV
Коментар
-
това със замерването трябваше да го направиш преди да бракуваш стария. при мен на два пъти ми спасяват 2 различни акумулатора, давам ги в аутобатери за тест, 12 лева струва и казват дали си за нов. по 6-7 години карат при мен точно техните Бошове.
а как ти завериха гаранцията без замерване?
-
Особено през студените месеци на доста шофьори им се случва "акумулаторна изненада".
Забравен консуматор,мокри клейми,системно недозареждане и пр. дребни нещта могат да причинят главоболия.
Зареждането на акумулатора (стария) и проверката ще подскажат посоката на "изненадата".
-
-
Замериха днес, всичко точно. Поне това е наред и ако има проблем някъде нещо с отечки или някой консуматор, де да знам. Но не мисля, защото ако е така би следвало леко леко във времето да сдава. А не изведнъж в студа. Както стана -10 и бум. Можеше и да се оправи, ако бях опитал да го зареждам, де да знам, ама мразя разправиите, пък и така все ще съм на тръни, че може пак да стане фал, тъй като ще останат съмненията, че се е скапал.SUV
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар