Здравейте колеги, драмата със моя туксон продължава и да напиша накратко проблема: Пътувах по магистала Тракия и вдигнах на 160 и задържах малко на тези километри и двигателя започна да работи с бучене и да излизат едни сини талази отзад на огледалото. В отпуснах газста и скоростта започна да пада, но бученето и талазите останаха, докато не изключих от скорост и при падане на оборотите около 1000 бученето и дима изчезнаха. Продължих пътуването до скорост 120-130км и това не се повтори. На връщане държах скорост до 140 км и не се получи такова нещо. На отиване на крайната дестинация махнах датчика за налягане на интеркулера и бръкнах със пръст до където можах и имаше леко омазняване . Насочвам се към турбина, която е рециклирана от майстора, който ми смени двигателя, като от стария остана само турбина и дюзи. Моля и за насока към човек разбиращ си от работата за София.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с двигателя или турбина
Свий
X
-
Доколкото някакво омасляване в интеркулера е съвсем нормално, даже и при абсолютно здрава, нова, оригинална турбина, по простата причина че и картерните газове минават от там дори турбината да не пуска абсолютно нищо (такава още никой не е измислил), никак не бързай със заключенията. Провери си например проходимостта на картерната вентилация, луфтовете на турбината (обикновено е възможно без да се маха), и чак тогава мисли за газглобяване.
Наистина намирисва на турбина, но живота крие и изненади понякога.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Здравейте, платих я два пъти тази моя придобивка (Туксона) и вече съм на тръни при всеки звук от нея. Според мен не е причината скоростта, която съм вдигнал макар, че е висока. Сетих се,че ходих до Витоша- Златните мостове и имаше зад мен приятел, който каза ,че е видял само един път син пушек. Този път тръгнах с педала докрай на кръговото в Бояна и вдигнах до 4000 оборота за кратко. А на тези обороти май бях достигнал когато бучеше.
Коментар
-
Здравейте, ходих в сервиз за ремонт на турбини и диагнозата им е здрава турбина. Според тях е наличие останало масло в интеркулера и от там да е вкарвало масло в двигателя и неравномернята му работа при тази скорост. Смениха ми маслото и в масления филтър липсвала е някаква клапа, което задържа маслото да не се стича в картера. Прави сте колеги, че идва един момент в който не трябва да се наливат пари в една кола, но в момента не ми е много за смяната й.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар