Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Значението на грешка P1185

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Значението на грешка P1185

    Здравейте всички и за много години, значи проблема е такъв.
    Преди 20 дена си закупих хюндай туксон 2.0 crdi 140 к.с. 2006 година, в началото нямаше никакви проблеми,смених консумативите(масла,филтри,ремъци и шайби).
    Но сега започва ходене по мъките както ми казаха близки преди да я закупя.Проблема е такъв че като тръгна да изпреварвам колата загасва по време на движение,уплаших се и отбих в дясно.
    След като се осеферих запалих двигателя и тръгнах уплашен да не изгасен пак в движение,така се прибрах и направихме диагностика.
    На диагностиката показа грешка p0088 и p1185.
    Моля ви ако някой знае нещо за значението на тези грешки моля да пише.
    Благодаря ви предварително.

  • #2
    Налягане на горивото. Посетете сервиз който се занимава с дизели. (Дюзи, турбини, DPF)

    Коментар


    • #3
      Благодаря за мнението, но най близкия сервиз се намира в Пловдив на 120 км.от Триград.
      Тукашните гаражни майстори ми казаха че това може да го прави от регулатора или датчика за високо налягане в рейла.
      Моля ви който знае да пише.
      Благодаря ви.

      Коментар


      • #4
        Да кажа още че колата пали и работи много добре,с еди недостатък за който ви писах, а забравих да пиша че при плавно подаване на газ колата върви що годе прилично.

        Коментар


        • #5
          Можеш да пробваш бардал DAB.

          Това ако е не механичен проблем.
          Рисковете:
          -ако е това което си мисля= гъба/слуз от бактерии и/или гъбички в резервоара при третиране е възможно да попаднат в горивен филтър, а някои и да преминат и от него в дюзи и да стане фал.

          - почистване чрез механично/ръчно сваляне измиване на резервоара.Горната вероятност я няма.


          Възможно е от самият горивен филтър, ако не е сменяван -да е позапушен от боклуци и да няма дебит.Сменя се филтъра.


          И двете са възможни(и наслоявания от бактерии и наслоени боклуци във филтъра), ако колата е престояла дълго време без да се шофира преди да се продаде.

          Ако проблемът е от замърсеното гориво/горивна система, може да се наложи няколко пъти да сменяте горивен филтър докато се изчисти всичко.
          Последно редактирано от Justif; 14-01-20, 06:38.

          Коментар


          • #6
            Горивния филтър заедно с маслен,масло и ремъци с ролки са сменени преди 360 км.Проблема идва само когато в движение подам рязко газ и вдигне над 2500 об/м.и веднага изгасва,изписва тия две грешки за високо налягане в рейла.След това пали все едно нищо и няма.

            Коментар


            • #7
              Такива гъби от резервоар на дизел ми донесоха в едно бурканче. Гнусно нещо, дето живее в нафтата и създава сериозни проблеми. До сега само бях чувал някакви легенди за тях, но ги видях и на живо.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • #8
                Благодаря ти за отзива,аз по принцип слагам бардал BDC в горивото против парафиниране и почистване на горивните пътища.Имам чувството че регулатора за налягане е блокирал и не може да върне обратната нафта при по голямо натоварване и затова създава голямо налягане и гасне.

                Коментар


                • #9
                  Здравейте, след смяна датчика за високо налягане в рейла грешката р0088 вече не излиза но ме притеснява другата която е 1185 (гривна помпа висока температура в сензора).
                  Моля помагайте,трябва ли да свалям гнп-то и да го пращам за ремонт или е датчика дал фира.
                  Къде се намира.

                  Коментар


                  • #10
                    Никой ли няма да отговори,за смяна ли е и къде се намира.Може ли да се замери с мултицет и какви стойности трябва да дава.

                    Коментар


                    • #11

                      Коментар


                      • #12
                        Здравейте, много време се мъча да оправя тая кола, смених регулатора за високото налягане в рейла, смених също датчика за високо налягане, както гнп с дозиращ нов клапан, гнп-то бе ревизирана в дизел център София.
                        Всички части са поръчани по вин номера на колата. Но проблема остава и до днес. Моля ви някой компетентен да ми помогне. На диагностика изписва две грешки Р1185 и Р0088 за високо налягане в рейла, незнам на какво се дължи след като са сменени основните заподозрени. Да добавя че като замерих обратното гориво от дюзите 1 даде 13 мл.; 2 - 12 мл.; 3 - 11 мл и 4-14 мл. Това количество е за 2 минути на празен ход.

                        Коментар


                        • #13
                          според мен трябва да свалиш резервоара да изкараш кошницата и да измиеш всичко много добре .И си мисля че ще решиш проблема

                          Коментар


                          • #14
                            Импулсен датчик за положението на коляновия вал проверяван ли е? От него също може да гасне в движение.
                            Може вече да сте оправили колата, но не съм влизал във форума от месеци.
                            Ако сте я оправили бихте ли написали какво е било?
                            Santa Fe 2.0 CRDI, 113 к.с., 2002 г.

                            Кофти е когато устата изпреварва мисълта

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X