Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител/маховик hyundai tucson

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител/маховик hyundai tucson

    Здравейте, преди няколко дни се сдобих с hyundai tucson 2006г. 2.0 дизел 113к.с. на който съединителя може би е тръгнал. При работа на място понякога се чува шум от към двигателя, който при натискане на съединителя изчезва, отделно при ниски обороти в движение на скорост има едно механично тракане което след 2000 оборота изчезва. В педала не усещам вибрации нито в скоростния лост, превключва си нормално и не боксува за сега. Най-вероятно ще го отворя някой ден но ме вълнува въпроса дали този модел дали е с твърд маховик или демпферен. Някъде четох че се ги има в два варианта. В сайтовете за авточасти за същите години ми излиза както твърд така и демпферен маховик. Има ли начин да се разбере преди да се отвори. По вин номер ми излиза дата на производсво 17.08.2005

  • #2
    Това тракане дет изчезва след 2000 оборота ако го елиминираш и кажеш как си го постигнат бая хора ще те черпят.
    Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
    freelander 1,8 2001g.

    Коментар


    • #3
      При работа на място се върти първичния вал на СК. Като натиснеш съединитела първичния вал спира да се върти а почва да се върти аксиалния лагер на съединитела. Та проблема ти май е другаде.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от zmiori Преглед на мнение
        Това тракане дет изчезва след 2000 оборота ако го елиминираш и кажеш как си го постигнат бая хора ще те черпят.
        Някъде четох, че тракането може да е от износване на пружините на феродовия диск. Колека от форума на hyundai си е решил проблема като е сменил комплект съединител. Но така и не разбрах дали маховика е с демпфер, темата гоято намерих беше доста стара.

        Коментар


        • #5
          Колега, има тусон 113 к.с. 2006 г. При него имаше едно странно звънтене от съединителя. Понеже не успяхме по рама да определим какъв е маховика, направо разглобихме и видяхме, че е плътен. Дрънченето идваше от феродовия диск, който беше с тотално сдали пружини. Нов съединител комлект и сега всичко е ок.

          Коментар


          • #6
            На афтърмаркет съединител, има случай дето само след 3000 км пружините се раздрънчават. Карай до като не превърти и тва е.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
              Карай до като не превърти и тва е.
              ХапсОлУтно съгласен!
              Кията ми трака така от над 40000км, да не е и от повече.
              Ама ще чакам да забоксува, но за сега неще. Даже и каравана качва на Голям Беглик.

              Коментар


              • #8
                Присъединявам се към колегите не барай съединителя докат не почне да хлъзга. Обслужиси я както тряба и си карай колата.
                Смени си маслото и в СК ама не се връзвай на масларите задължително GL-4 слагай.
                А какъв е маховика не мога да ти кажа аз съм с бензинарка.
                Според мен по ВИН номера в магазина могат да ти кажат.
                Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                freelander 1,8 2001g.

                Коментар


                • #9
                  Днес ми направи спечатление че мирише на феродо понякога когато работи на място. Според един приятел проблема може да идва от помпата на съединителя. Как да я проверя и евентуално обезвъздушава ли се от някъде?

                  Коментар


                  • okorok
                    okorok коментира
                    Редактиране на коментар
                    И аз тръгнах по съвет на майсторите от помпите. Първо смениха долната, после и горната и на края и комплект съединител. Помпата или работи или не.

                • #10
                  Колега, от съединителя е. След като го смених всичко се оправи. Вземи нещо средно като цена, не са скъпи. По спомени ремонта е около350-400 лв. всичко. Маховика ти не е демпферен.

                  Коментар


                  • #11
                    слагай качество

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X