Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля с ИХ55

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да се похваля с ИХ55

    Здравейте колеги и съфорумници, след 6 години търкаляне на Паджеро 3 (2006г.) се сдобих с Хюндай их55 (2011г.). Основният и единствен проблем за закупуването на Хюндая е, че обичаме да обикаляме из европата с автомобил, а там вече има рестрикции за автомобили с Евро 3.
    Имам няколко въпроса относно колата:
    - има печка Вебасто, която нещо не мога да подкарам? Играх си с откачане не бушони, но според мен не тръгва?
    - как мога да го накарам да се самозаключва след като дам на скорост или когато тръгне? Мъчих със задържане на бутона, но нищо?


  • #2
    Честито
    Дай снимка на Вебастото, на пулта му за управление, и на бушонното му тяло.

    Гориво има ли?
    След три неуспешни опита за палене печката влиза в авариен режим, и не пали. Тогава се прави номера с предпазителя.
    Най-сигурно е диагностика на печката, ама предвид някои специфики при официала, най-вероятно ще се опитат да те убедят, че ти трябва друга, нова кола, с друга, нова печка.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Честито
      Дай снимка на Вебастото, на пулта му за управление, и на бушонното му тяло.

      Гориво има ли?
      След три неуспешни опита за палене печката влиза в авариен режим, и не пали. Тогава се прави номера с предпазителя.
      Най-сигурно е диагностика на печката, ама предвид някои специфики при официала, най-вероятно ще се опитат да те убедят, че ти трябва друга, нова кола, с друга, нова печка.
      В момента няма снимка на печката, а и по разни описания тя е монтирана под левия фар, за бушоните го прочетох из нета и какво ли не опитвах: вадих средния 20А за 5 сек, натисках старт бутона на дистанционното Телестарт Т91, пак вадих бушона и ядец. Гориво има над 1/2 и остава проблема с акумулатора - четох, че ако е под 11.7В и нямало да се сключи печката. Лошото е, че използвам автомобила сутрин да закарам детето до училище
      Благодаря за отговора.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от chasovnik Преглед на мнение

        В момента няма снимка на печката, а и по разни описания тя е монтирана под левия фар, за бушоните го прочетох из нета и какво ли не опитвах: вадих средния 20А за 5 сек, натисках старт бутона на дистанционното Телестарт Т91, пак вадих бушона и ядец. Гориво има над 1/2 и остава проблема с акумулатора - четох, че ако е под 11.7В и нямало да се сключи печката. Лошото е, че използвам автомобила сутрин да закарам детето до училище
        Благодаря за отговора.
        То, ако е под 11.7В може и въобще да не запали двигателя.

        Коментар


        • #5
          На едно място дават оперейтинг волтидж от 9,6В до 15В, на друго - 10,5-15В.

          11,7 е доста над тоя минимум.

          Коментар


          • #6
            Така пише във форума на фал-ветата, че там излезе, че е пълно с тоя модел Вебасто.
            Поздрави!

            Коментар


            • #7
              Да повдигна темата: печката я оправих след закупуване на модул за дистанционно пускане Телестарт Т91 (изчезна съвсем случайно, но господ гледа отгоре).
              Въпрос към по-запознатите - при десен завой със скорост над 60км/ч се чува едно леко туп-туп-туп? Според мен е полуоска
              Досега не го бях чувал, че бях едни "зимни" гуми, които над 40км/ч бучаха по-силно от двигателя на бившото ми паджеро в момента дори и при скорост 120км/ч не се чува почти нищо, което е супер.
              Други проблеми по автомобила нямам за изминати 3 000 км.
              Поздрави!!!

              Коментар


              • #8
                Честито със закъснение! Вероятно е каре -при мен се наложи да сменя и от двете страни последната година, но за пробег от 300 хиляди, мисля, че е нормално... Би трябвало да се чува при потегляне с навит волан... Аз минах над 30 хиляди с лек шум и ги смених, чак когато шума започна да се засилва..
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Благодаря за пожеланията, оказа се тампончета на задна стабилизираща щанга. За една година навъртях 15 000 км и освен тампоните, смених една предна дясна биалетка и комплект накладки.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X