Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Посещение в сервиз?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Посещение в сервиз?

    Здравейте колеги. От скоро съм собственик на Галопер 2.5 tdi. Купих джипката с едно подозрително потропване - обясниха ми че е някакаъв тампон. Много ми се иска да премахна този проблем и бих желал да ме посъветвате каде да отида. Само в ИНД ли могат да ми прегледат тампоните или може да отида и другаде (където се чака/плаща по малко)
    Поздрави
    Иван Костов

  • #2
    До: Посещение в сервиз?

    Първоначално публикуван от point Преглед на мнение
    Здравейте колеги. От скоро съм собственик на Галопер 2.5 tdi. Купих джипката с едно подозрително потропване - обясниха ми че е някакаъв тампон. Много ми се иска да премахна този проблем и бих желал да ме посъветвате каде да отида. Само в ИНД ли могат да ми прегледат тампоните или може да отида и другаде (където се чака/плаща по малко)
    Поздрави
    Иван Костов
    Честито,адаш и със здраве да си го караш.Аз малко преди нова година си взех същия кон и то точно от Инд. Вкарахме го в сервиза им за да го прегледаме ходова част мотор и т.н. Според маисторите им всичко беше ок.Взех го и след няма и седмица се започна тропане ,трескане ,виене,хъбове,турбо и т.н. Затова съм малко резервиран към тях.
    Galloper II 99г. 2.5TDI дълга база

    Коментар


    • #3
      До: Посещение в сервиз?

      Ми виж то си е до късмет според мене тая работа. Няма никаква гаранция, че с мене няма да се случи. За сега да чукна на дърво нямам никакви проблеми - минах вече 5000 км и всичко се държи добре и е изправно като изключим тая история с тампоните. Пробвах го в големите снегове - преди 2 седмици на прохода предел, Банско и всичко е ок.

      Коментар


      • #4
        До: Посещение в сервиз?

        Привет и добре дошъл в семейството на галопиращите

        Относно сервиза на ИНД - вече съм доста резервиран към тях. Като купувах моя, въпреки че беше на доказани 36 хил.км., го закарах за пълен технически преглед, преди да го взема. Прегледа беше на стойност 150 лв. Обясниха ми, че всичко е на 6, с изключение на предни амортесьори и лагер на предния кардан. Така или иначе не ги смених. При последната смяна на масло (преди месец) им казах да проверят и ходовата част, тъй като ми се е появило някакво притропване и прискърцване отпред и отляво. Платих си резонно 36 лв. преглед ходова част, заедно с останалите манипулации и ми казаха, че с окачването всичко е наред и няма проблеми.
        Та...скърцането си го има, тропането си го има, двата амортесьора и лагера, които ми казаха преди 6 месеца, че са за смяна още не са сменени, обаче ми заявиха, че всичко с окачването е наред и няма проблеми. И ми позагубиха доверието съответно.
        Сега все пак съм решил да отида на сервиз (различен от ИНД), тъй че ако някой има препоръки - да споделя )
        Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

        Коментар


        • #5
          До: Посещение в сервиз?

          Колега VoyagerX,ако намериш някой кадърен сервиз пиши,разбира се ако и аз открия нещо ще сигнализирам.
          Galloper II 99г. 2.5TDI дълга база

          Коментар


          • #6
            До: Посещение в сервиз?

            Първоначално публикуван от point Преглед на мнение
            ... Само в ИНД ли могат да ми прегледат тампоните или може да отида и другаде (където се чака/плаща по малко) ...
            Може да ти свърши работа всеки читав сервиз.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              До: Посещение в сервиз?

              Аз моя като го взех го закарах в сервиза за корейски автомобили на Бистришко шосе - намира се в отсечката между отбивката за малдост и Околовръстното, отляво, като се движи човек към околовръстното. Доволен съм от диагностика им - смени ми 4 от шестте инжектора (някой беше сложил от Пежо и за да влязат на местото на корейските шината беше изкривена, не прилягаха и пръскаше бензин по целия мотор), гарнитура на клапаните, абе ден работа, после на другия свалиха и ремонтираха апарата за спирачките - дето разпределя кръговете, отзад отдолу се намира, бях се настроил за нов, само ремонтен комплект се наложи и радоти перфектно. Оправиха АБС-а. Скърцаше страховито окачването , наложи се смяна на паразитен хебел, три шарнира- два долни и един горен, маншон един на предното каре, двата предни амортисъора, някви тампони на стабилизираща щанга.
              Отделно отзад - там тампоните струват нищо като цена, но труда е много - направо се откача мостам отделно стабилизиращата щанга тампоните отзад.

              Е, цялата мющерия - части, труд, масло ма двигателя филтър въздушен маслен излезе около 2000 лв. Частите си внасят те, единствено гарнитурата за клапаните нямаха налична и я поръчах в ИНГ - при тях трябваше да я чакам. Цената в ИНД беше тяхната по две, това е.
              Не препоръчвам, просто споделям. Не бих казал, че са перфектни, то къде има перфектни, но не са мърлячи.
              Направи ми впечатления, че е пълно с Хюндай таксита, а бакшишите си правят сметката.
              Някъде имах и телефона, но не го намирам, двама са собствениците, единият е по-възрастен, той е имал Галопер навремето, другият е по-отвеян, Владо се казва, по-млад, и двамата са със Санта-фе та на метан.
              Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

              Коментар


              • #8
                До: Посещение в сервиз?

                Благодаря stefanb. Мног са ми близо до сименово и ще отида при тях. Ще споделя мнение после.

                Поздрави

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X