Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За какво??? В тоя форум надали има човек, на който му трябва повече от час за да обезкости това нещо))
    Кинекс каза всичко.

    Коментар


    • #17
      Баща ми също много го е харесал този SUV
      Добре де какво бихте препоръчали на човек който никога няма да излезе извън пътя за серьозно каране, иска да има джип заради удобството и здравината. Това не е ли по-добър вариант от Рав4, Витара, и другото което много му харесва(не знам защо) Рено?
      На мен в този клас много ми харесва Фрилендъра примерно, Витарата има страхотен вид отпред, но нямат собствен дизел а ползват такъв на Рено.

      Коментар


      • #18
        Добре де. Всички говорите за някъф клас. Какъв е тоя клас че не мога да се сетя. Аз малко се отплеснах по на горе и стана голям смях но ако искате мога да пиша за старото Санта Фе. Щото никой не каза какво е новото в трансмисийте

        Коментар


        • #19
          Ми де да знам среден някакъв. Джипчета от типа на Самурая (Жими сега)са най-ниския, после Витара, Рав, Фрилендър, СантаФе, Панджеро(Малкото)
          По-големите: Рендж, Ленд Крузер, Х5, МЛ, Патрола те тея и към лукс по-скоро. На последно място последните "гъзариики" Q7, Каейн, Туарег...
          Аз горе долу така си представям някакво условно разделение, и честно казано едва ли повече от 5% от произвеждащите се в момента модели джипове става за серьозен оффроуд без да има нужда да се "пипне"
          Това си е лично моя условна класация, честно казано съм карал доста модели изминалата година но главно по асфалт и не мога да съм обективен.
          А и повечето "джипове" всъщност излизат с абревиатурата SUV което преполага някаква двойна употреба, ясно е че не е добро нито за едното нито за другото, но доста хора не могат да си позволят да имат джип за зимата и кола за лятото/дълъг път.
          Аз например в момента много съм се запалил по Субару Е12 много ми е симпатично, идеално отговаря на изискванията които имам а и най-вече влиза в ценовия диапазон в който съм се насочил, за някой това е "сапунерка"но май всичко е въпрос на вкус. Ако имам пари и мога да си позволя бих си взел Mazda B2500 страшно ми харесва.

          Коментар


          • #20
            Ти маи си фен на междинния дифиренциал. Защото Фриландър Санта Фе и Субару са от редките 4Х4 с междинен диф и виско раздатка. Маздата е същата само без междинен диф. По качества извън пътя се нареждат някъде под Fiat Panda и над Renault Scenic RX4. А за петте процента не си прав. Повече от половината произвеждани модели SUV с подходящи гуми са много зли извън пътя. Стига да можеш да си позволиш ремонта на лъскотийките.

            Коментар


            • #21
              защо се правите на улави? автомобили като Санта Фе, РАВ4, Кайен и т.н. не се купуват за офроуд състезания! какво като клиренсът не е 30см, а само 20 или като броните са пластмасови - никой няма да ги вдига с Хай-лифт или да бута дървета с тях...

              предназначението им е човек да се чувства по-комфортно и уверено на пътя, да не припада при поредната дупка в асфалта или неизчистения сняг през зимата...
              изискването към този тип коли е да са по-проходими от Голф 4 и Ауди А6, а не да се конкурират с УАЗ и Унимог...

              Санта Фе-то си е много прилично за това за което е направено - да отидеш на ски зимата или на пикник лятото... а 99% от времето да го юркаш из града и по магистралите...

              а то какво излезе присмяла се куката на кривото дърво... разни специалисти с дръгели от типа 5 дена ремонти 50км каране гледат в чуждата паница и разправят колко е кисело гроздето...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                Мерси това исках да чуя!!!

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                  защо се правите на улави? автомобили като Санта Фе, РАВ4, Кайен и т.н. не се купуват за офроуд състезания! какво като клиренсът не е 30см, а само 20 или като броните са пластмасови - никой няма да ги вдига с Хай-лифт или да бута дървета с тях...

                  предназначението им е човек да се чувства по-комфортно и уверено на пътя, да не припада при поредната дупка в асфалта или неизчистения сняг през зимата...
                  изискването към този тип коли е да са по-проходими от Голф 4 и Ауди А6, а не да се конкурират с УАЗ и Унимог...

                  Санта Фе-то си е много прилично за това за което е направено - да отидеш на ски зимата или на пикник лятото... а 99% от времето да го юркаш из града и по магистралите...

                  а то какво излезе присмяла се куката на кривото дърво... разни специалисти с дръгели от типа 5 дена ремонти 50км каране гледат в чуждата паница и разправят колко е кисело гроздето...
                  Пък аз си мислех че Форума е технически.

                  Коментар


                  • #24
                    )) Що не говориш с Йори по тоя въпрос? Така де, Йордан Колев.
                    Когато се запознахме, неговото чудо беше още два винкела на пода на гаража. Не ме послуша за нищо, щото нямало да трябва, тая кола нямало никога да попада на такива места и в такива случки. Сега май го мързи да ми разказва кво не трябва и къде попадат колите) Ма нищо, нали има нови знаещи че не трябва.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Пък аз си мислех че Форума е технически.
                      Като чете човек някои мнения , по-скоро може да остане с впечатление, че е повече психологически
                      Например в това по-долу грам техника не виждам ...

                      Първоначално публикуван от kinex
                      Не го познавам но мога да предположа че е човек със стабилни и високи доходи който не разбира от коли. За него джипа е самоцел. Така иска да направи впечетление основно пред своите познати и приятели които също не разбират от коли. Горещо препоръчвам покупката на въпросния Хуидаи. Нали трябва да се различаваме все пак. Дет се вика да се знае кои кои е.
                      и от него нито на мене, нито на който и да било не става ясно например кое е лошото в Санта Фе-то, което го прави подходящо само за хора "със стабилни и високи доходи, които не разбират от коли". Не става ясно от кого трябва "да се различаваме". От хората със "стабилни и високи доходи"?!? И що, по дяволите, това сиромахомилство ?!?
                      Също така не ми е много ясно кое е (повече) самоцелно: да си вземеш 4х4 возило и да го използваш за да можеш да отидеш по-спокойно някъде, където с обикновена кола би било по-трудно или да си вземеш 4х4 возило за да се навираш целенасочено в най-яката кал, която можеш да намериш.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        А какъв извод да направиш за човек, който в София купува кола проектирана за хора с годишен доход 150 000 - 300 000 долара? И за която няма нито един адекватен сервиз в близките няколко хиляди километра? За да я кара в страна без нито една магистрала, с изчезващи пътища и села?

                        Коментар


                        • #27
                          Малко се обърка темата затова ще се опитам да я изесня.
                          За психологическото ми мнение заслуга има двузначно зададения въпрос.
                          "Приятел иска да си взима такъв джип ако няко знае нещо за него моля споделете"
                          За лошото на СантаФе не бях много обстоен защото според мен колата не си заслужава коментара. Пример е Куадрата които каза само едно изречение. И все пак обясних каква е трансмисията и че като качества извън пътя СантаФе е по зле от Фиат Панда. Това последното според тест на АутоФиористрада. Аз не съм карал всички коли на света.По въпроса за самоцелното мисля че е смешно да си вземеш джип за да се правиш на такъв какъвто не си. Защото на мен 4Х4 ми звучи като много кал.
                          Относно забелешката на по-горния Галопер (с най-добри чуства) за гроздето, в случая са напълно неумесни защото джипа които карам е два пъти по-скъп от СантаФе.
                          Опитвам се да помагам с знанията които имам без да си налагам мнението.
                          Нека бъда извинен ако съм обидил някои. [img][/img]

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            А какъв извод да направиш за човек, който в София купува кола проектирана за хора с годишен доход 150 000 - 300 000 долара? И за която няма нито един адекватен сервиз в близките няколко хиляди километра? За да я кара в страна без нито една магистрала, с изчезващи пътища и села?
                            Що изобщо да правим изводи за човека? Кой какво купува и как ще си го поддържа си е негов проблем. Ако някой знае и може да даде съвет за какво става и за какво не една или друга кола - чудесно. Да го направи. Нали форумът е преди всичко "технически".

                            Иначе, ако тръгнем да се занимаваме с това да раздаваме оценки за хората в зависимост от това какво карат, де ще му излезе краят.
                            Аз например имам приятели, които по никакъв начин не могат да разберат що ми трябва, вместо една доста читава "нормална" лека кола, да си взимам и да карам двутонно "камионче". С което не стига, че не можеш да вдигнеш "нормална" скорост по пътищата, ами и гори близо два пъти повече от "нормална" кола; трябва да му сменяш масло на 7500, вместо на 15-20,000 км; с парите за 1-2 негови гуми можеш да обуеш една изцяло една кола, че даже, ако щеш, и за паркинг да ти взимат по-висока такса. А обясни им кое е нормално и разумно де!
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #29
                              От техническа гледна точка притежаването на такава кола е неадекватно. От всякаква друга вероятно има някакво малко - много аргументирано оправдание.
                              А тия нормалните са ми писнали до смърт. Малко е глупостта им, ми и агресивни. Миналата седмица тъкмо двама го отнесоха по тъпо хилещите се муцуни. Щото много на често ми повтарят кое е нормално. Пък аз никога не съм ги карал да живеят като мене, не по пет пъти на ден.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от kinex
                                По въпроса за самоцелното мисля че е смешно да си вземеш джип за да се правиш на такъв какъвто не си. Защото на мен 4Х4 ми звучи като много кал.
                                Ами нали Санта Фе-то не е джип.

                                А иначе, в това, което казваш, ключовите думички са "на мен".
                                За тебе може 4х4 да звучи кал до ушите, че и отгоре, а пък за други - по съвсем друг начин. Като например, каране по разбити пътища или каране по непочистени пътища до Боровец/Пампорово или ... А бе, каквото се сетиш. Въпрос на вкус.
                                О вкусах не спорят, казват хората
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X