Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Движение в режим 4H

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Движение в режим 4H

    Първоначално публикуван от VoyagerX Преглед на мнение
    ... При положение, че вътрешно кварталните улички са заснежени сериозно, а по булевардите има само киша, кой от двата варианта е по-полезен за колата - да го карам само на 4х4 и да не правя остри завои или да включвам и изключвам предния мост, в зависимост от състоянието на улицата ? Естествено, със съответните 1-2 м. на заден ход )
    И още един въпрос - на заскрежен асфалт може ли да се кара с включено 4х4 ?
    Според мен - вторият вариант е за предпочитане. Включваш предното само там, където е необходимо. Само че БЕЗ "съответните 1-2 м на заден ход". При такава ситуация това е безсмислено, защото с карането на заден ще изключиш хъбовете. А това ще означава, че всеки път, когато навлизаш отново в заледена/заснежена улица, ще трябва да спираш за да включиш на 4Н.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Движение в режим 4H

      Без 1-2 назад, само с изключване от лоста, хъбовете не си ли остават все още зацепени?...което не е ли = на включени?...и това да е гадно на асфалт?
      Hyundai Galloper 2.5 /щар Х щар, турбо катерач спринцовка/

      Коментар


      • #18
        До: Движение в режим 4H

        Първоначално публикуван от GODzillata Преглед на мнение
        Без 1-2 назад, само с изключване от лоста, хъбовете не си ли остават все още зацепени?...което не е ли = на включени?...и това да е гадно на асфалт?
        Точно така, остават си включени и в случая точно това е целта на занятието - хъбовете да стоят включени, за да можеш да минаваш от 2Н на 4Н в движение. Няма нищо гадно в това. Просто при зацепени хъбове въртиш железарията в предния мост, което евентуално може да се отрази негативно на разхода на гориво. Но не мисля, че в случая, за който говорим, това е от значение.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: Движение в режим 4H

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Просто при зацепени хъбове въртиш железарията в предния мост, което евентуално може да се отрази негативно на разхода на гориво.
          Ама нали не било добре да се кара на 4Н по чист асфалт?
          Hyundai Galloper 2.5 /щар Х щар, турбо катерач спринцовка/

          Коментар


          • #20
            До: Движение в режим 4H

            Първоначално публикуван от GODzillata Преглед на мнение
            Ама нали не било добре да се кара на 4Н по чист асфалт?
            е това че са зацепени хъбовете не значи че караш в 4х4
            просто се върти предният кардан

            иначе карането на стари коли със зацепени хъбове има друго негативно освен разхода
            ако предният кардан е разбалансиран ще ти вибрира в ръцете яко при някои скорости
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              До: Движение в режим 4H

              Първоначално публикуван от GODzillata Преглед на мнение
              Ама нали не било добре да се кара на 4Н по чист асфалт?
              Ами не е добре. Ама постоянно зацепени хъбове НЕ е равнозначно на постоянно 4Н. Това малкото лостче до скоростите нали го използваш и него?
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Движение в режим 4H

                Благодаря за отговорите - системата работи идеално ))))

                Има ли някакви ограничения на скоростта, при която мога да превключвам от 2H на 4H и обратно в движение ?

                И доколко е вредно за хъбовете, като се карат зацепени ? Питам, защото в някакъв форум четох, че ако са инерционни автоматичните хъбове е вредно за тях да се карат включени, независимо че се кара в режим 2H.

                P.S. Извинявам се, ако повтарям въпроси, ама 4 месеца чета форуми, оооообаче се налага да се пита ))
                Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

                Коментар


                • #23
                  До: Движение в режим 4H

                  Първоначално публикуван от VoyagerX Преглед на мнение
                  ... И доколко е вредно за хъбовете, като се карат зацепени ? Питам, защото в някакъв форум четох, че ако са инерционни автоматичните хъбове е вредно за тях да се карат включени, независимо че се кара в режим 2H ...
                  Не съм чувал такова нещо. А по форумите всеки може да пише, каквото му скимне и изобщо не е задължително да е вярно.
                  В книжката си пише само, че ако не връщаш назад (след първоначалното включване на предното), може да превключваш в движение.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Движение в режим 4H

                    ЧАВДАРЕ, благодаря за отговорите, направо ми вдигна тая пелена с двойното, четох и в руския Галоперски форум и нямаше никъде експлицитно и ясно написано - като се включат хъбовете веднъж, ако не върнеш назад ТЕ ОСТАВАТ ВКЛЮЧЕНИ, независимо, че машината почва да се гъзурчи при рязко подаване на газта - ясно е, че предното не работи... И че вследствие на това МОЖЕ ДА СЕ ПРЕВКЛЮЧВА В ДВИЖЕНИЕ, а не като мен да спирам и да отнасям дебели псувни на панорамен път вчера на полукръга с леко завойче и баир при отбивката за Дипломатическия клуб - спрях да си включа четирите гуми и принудих цялата колона зад мен да спре при което аз тръгнах бодро нагоре с жипа е те почнаха да се бутат убих им засилката а ня беше грам опесъчавано - 9 часа сутринта.
                    Сега всичко ми е ясно вече.
                    Както и защо разхода ми се качи, независимо, че съзнателно не карам на 4х4 навсякъде, а само където ми трябва - ами въртя си железата и лапа коня 19 на 100 вместо 12-13 колкото му е дажбата за градско... Просто не връщам назад..
                    Е, направо ми отвори очите ..
                    Нямам книжка, а интерактивната с картинките явно не съм прочел задълбочено...
                    Мерси още веднъж...
                    Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

                    Коментар


                    • #25
                      До: Движение в режим 4H

                      Aaaaa!!! Taka кажи де.
                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Ама постоянно зацепени хъбове НЕ е равнозначно на постоянно 4Н.
                      'Щото и аз до вчера все си спирах и си давах назад, а после пак си спирах, за да ги включа.
                      Hyundai Galloper 2.5 /щар Х щар, турбо катерач спринцовка/

                      Коментар


                      • #26
                        До: Движение в режим 4H

                        Първоначално публикуван от stefanb Преглед на мнение
                        ЧАВДАРЕ, благодаря за отговорите, направо ми вдигна тая пелена с двойното, четох и в руския Галоперски форум и нямаше никъде експлицитно и ясно написано - като се включат хъбовете веднъж, ако не върнеш назад ТЕ ОСТАВАТ ВКЛЮЧЕНИ, независимо, че машината почва да се гъзурчи при рязко подаване на газта - ясно е, че предното не работи... И че вследствие на това МОЖЕ ДА СЕ ПРЕВКЛЮЧВА В ДВИЖЕНИЕ, а не като мен да спирам и да отнасям дебели псувни на панорамен път вчера на полукръга с леко завойче и баир при отбивката за Дипломатическия клуб - спрях да си включа четирите гуми и принудих цялата колона зад мен да спре при което аз тръгнах бодро нагоре с жипа е те почнаха да се бутат убих им засилката а ня беше грам опесъчавано - 9 часа сутринта.
                        Сега всичко ми е ясно вече.
                        Както и защо разхода ми се качи, независимо, че съзнателно не карам на 4х4 навсякъде, а само където ми трябва - ами въртя си железата и лапа коня 19 на 100 вместо 12-13 колкото му е дажбата за градско... Просто не връщам назад..
                        Е, направо ми отвори очите ..
                        Нямам книжка, а интерактивната с картинките явно не съм прочел задълбочено...
                        Мерси още веднъж...
                        Такава разлика в разхода не може да е от зацепени хъбове. Да качат максимум литър. Повече не е нормално. Има и друго

                        Освен това, освен при връщане назад, те могат да се изключат и при други случаи, например когато спускаш на моторна спирачка. Нищо че не си дал назад. Така че внимавай с това включване в движение.
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Движение в режим 4H

                          Първоначално публикуван от stefanb Преглед на мнение
                          ... Сега всичко ми е ясно вече.
                          Както и защо разхода ми се качи, независимо, че съзнателно не карам на 4х4 навсякъде, а само където ми трябва - ами въртя си железата и лапа коня 19 на 100 вместо 12-13 колкото му е дажбата за градско... д ...
                          Ти си с 2.5 TD нали? Абсурд е да качи от 12 на 19 л/100 заради постоянно зацепени хъбове. Както ти е казал и Тодор, от хъбовете едва ли повече от литър ще дойде отгоре, хайде - два да са. Ама увеличение с 6-7 ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Движение в режим 4H

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Ти си с 2.5 TD нали? Абсурд е да качи от 12 на 19 л/100 заради постоянно зацепени хъбове. Както ти е казал и Тодор, от хъбовете едва ли повече от литър ще дойде отгоре, хайде - два да са. Ама увеличение с 6-7 ...
                            бензин 3.0 е

                            по-скоро преди не му е бил 12 разхода


                            Стефко, не ми ли знаеш вътрешния, ми вършиш такива неща по пътищата бре
                            ________________________________________________
                            Subaru OUTBACK 2,5
                            Hyundai TUCSON 2.0

                            Коментар


                            • #29
                              До: Движение в режим 4H

                              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                              бензин 3.0 е
                              по-скоро преди не му е бил 12 разхода

                              Аааа, това е друга работа.
                              Нямам лични впечатления, но на този двигател му се носи слава, че е лакомичък. 19 ми звучи като по-близо до истината на градско.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Движение в режим 4H

                                Резервоара е 75 л. По километраж от пълно до пълно на една и съща бензоколонка изминавам между 500 и 600 км с един резервоар. Градското е относително, в смисъл карам го в София, но по центъра ако слизам то е на отиване или връщане от и до вилата, демек пътувам по Околовръстното, България, Цариградско, НДК, хемус, Симеоновско, в тези райони, където не е зверско задръстването... Може би ако карам Люлин-центъра-Малдост и обратно сутрин в 9 да даде и 30/100...
                                Иначе на извънградско - София-Казанлък-София есента измина пътя отиване и връщане с около половин резервоар, това са 400 км, абе около 10, като карах с 80-90 по Подбалканския, не по магистралата.
                                Разходът е нещо, което сериозно следих, щото бях пред дилемата да слагам ли газова или не и се отказах - не виждам смисъл да се набутвам, не мога да я избия, като не го карам всеки ден.
                                А, гумите ми са от по-малките, не оригиналните, лъже с около 2% в скоростта, тоест на 100 изминати километра реално съм минал 98, но пак е в тоя порядък разхода.
                                Колата е в отлично състояние, на 51.000 км, със сменени дюзи, филтри и т.н.
                                Не съм спортист в карането и ми прави впечатление, че тоя мотор позволява да ръгнеш 5-та при 40 км/ч и да караш с 1500-2000 оборота през цялото време, все пак е бая мощен за тонажа... Верно че аеродинамиката е на сандък...
                                Това е..
                                Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X