Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за устройството на ДВГ на Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за устройството на ДВГ на Галопер

    Здравейте,

    днес мернах набързо един отворен мотор на Галопер 2.5 ТД. Направи ми впечатление, че шайбата на коляновият вал има два реда зъби за зъбчати ремъци. На единият ред беше закачен ангренажният ремък, а вторият ремък беше накъсан на конци. За какво служи вторият ремък? Видях, че има две малки зъбчатки, през които е минавал ремъкът, но не можах да разбера за какво е.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

    Балансиращи валове,за намаляване на вибрацийте,разгледай подфорума Мицбиши,със сигурност там има повече информация.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

      ...и ако се е скъсал ремъка на балансиращя вал-ремонт-честито...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

        Баща ми заедно с негов колега пътува до Италия с този джип преди месец. Някъде по трасето описаха че се е случило следното: "загуби мощност и не можеше да вдигне повече от 2500 оборота". Възможно ли е да е от късането на ремъка?

        Ангренажният ремък е жив и здрав, обилака си коляновия, разпределителния вал и ГНП. Другият е на конци, разплел се е тотално.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

          Да!И обикновено след това чупи кобилиците...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

            Кофти...

            На автовоз го гокараха, до последно е работел, май не е счупил нищо. Какъв ремонт се налага ако няма нищо водимо счупено и как се установява какви са щетите?
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              ... Ангренажният ремък е жив и здрав, обилака си коляновия, разпределителния вал и ГНП. Другият е на конци, разплел се е тотално.
              Един от най-честите проблеми с ремъка на балансиращите валове в този двигател е, че като се скъса, може да отиде под ангренажния, което да доведе и до неговото скъсване или прескачане.

              Затова някои хора предпочитат да карат без него. Въпросът за ползата или вредата от тази практика си е дискусионен. Досега не съм срещнал категорични доказателства в едната или в другата посока.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                Сега говорих с човека, който е карал. Качвал някакъв баир, Галопера осезаемо се задъхал и се сменил звука на двигателя. В първият момент забелязах само парчетата ремък и реших, че ангренажният е цъфнал. Но си беше здрав, не видях да липсват зъби или да има някакви дефекти.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                  Ми...може и да си минал метър.Сменяй ремъка на балансиращите валове и си готов.Ако не се е скъсал ангренажния-няма проблем.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #10
                    До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                    Собственика на джипа мислеше, че е изхухала помпата. Поверил го е за ремонт на едни момечта, които първо разтурят всичко, после понякога мислят. Ще му предам, това което ми казахте като устройство на двигателя за да е на ясно и да мисли какво да прави.

                    Благодаря за информацията!
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                      В такива случаи обикновено парчетата от единия ремък отиват под другия и го късат. При вас само е прескочил ангренажният, затова е загубил мощност. Което не значи, че не трябва да се сменят и двата ремъка! И не само те, а и ролките. Трябва и да се търси причината за скъсването на ремъка на балансир. валове. Блокирал вал, луфтове, теч на масло... Иначе ще има втора серия на филма.
                      Последно редактирано от Паджеровод; 05-07-08, 22:04.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        ... Трябва и да се търси причината за скъсването на ремъка на балансир. валове. Блокирал вал, луфтове, теч на масло... Иначе ще има втора серия на филма.
                        +1

                        Това с блокирането на балансиращите валове май не е рядкост.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                          Днес порагледах какво е положението, всичко е охвърляно с масло, но незнам от къде е протекло. Алтернатора е черен, ангренажният ремък се е напоил. Не обърнах внимание дали е прескочил. Като цяло джипът е ремонтиран много пъти, но всеки път някой си е оставял по малко ръцете. Вече май нама част по него, която да не е сменяна. Кара се предимно магистрално на червени обороти. Този път е бил и сериозно натоварен с товар.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                            Ами то това добиче 2.5 не му се отразява много добре магистралното каране. От личен опит знам.

                            П.С. Галопера да не е един синьо-зелен къса база с кюстендлски номера?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Питане за устройството на ДВГ на Галопер

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              ... Кара се предимно магистрално на червени обороти. ...
                              Горко му на следващия собственик ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X