Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

    Струва ми се, че Галопер не е лош вариант и се чудя за минусите по отношение на частите. По-конкретно ме интересува дали наистина има пълна взаимозаменяемост на частите или доста неща са различни. Ако е така, какви са те накратко. Презумцията е, че за Паджеро части се намират по-лесно ... А дали е така, вие ще кажете.

    Какви са ви впечатленията по отношение на подръжката като цяло? Тоя въпрос е за хора, които имат такова нещо поне от година, понеже смятам, че няколко месеца и нисък пробег могат да дадат грешна представа.

    И последно, колко пространство има за товарене в случай, че са вдигнати 3-я ред седалки?
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

  • #2
    До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

    Мисля че не е точно така.В София има няколко магазина за корейски авточасти,в които и цените са народни,и части има.От скромния ми опит с тях,съм открил невероятни разлики в цената за една и съща част(примерно Дубайска),която се предлага за Галопер,като същата тази част,ако е за Паджеро(респективно от друго място)е 2-3 пъти по-скъпа,тъй като познавам вносителя и знам на кой "колега" ги продава...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      Струва ми се, че Галопер не е лош вариант и се чудя за минусите по отношение на частите. По-конкретно ме интересува дали наистина има пълна взаимозаменяемост на частите или доста неща са различни. Ако е така, какви са те накратко. Презумцията е, че за Паджеро части се намират по-лесно ... А дали е така, вие ще кажете.

      Какви са ви впечатленията по отношение на подръжката като цяло? Тоя въпрос е за хора, които имат такова нещо поне от година, понеже смятам, че няколко месеца и нисък пробег могат да дадат грешна представа.

      И последно, колко пространство има за товарене в случай, че са вдигнати 3-я ред седалки?
      Минуси за частите не съм забелязал, при условие, че говорим за нови.
      Части на старо може би по-трудно ще се намират, поради това, че броят на Галоперите не е толкова голям.
      Много от частите са същите като на Паджеро, та на някои дори и номерът им е същият (започват с МВ). Пълна взаимозаменяемост обаче няма.
      Не съм имал особен проблем с намиране на части за Галопер.
      Както е казал нинджата, има няколко магазина, от които може да се пазарува, а дори в някои случаи съм констатирал, че цените на официалния вносител може да са и по-ниски от на други места.
      Ако нещо липсва - обикновено няма проблем да се поръча от там и доставката е до 10 работни дни.

      Като цяло, използване на части от Паджеро се налага в редки случаи. Като напр. втулки на задните носачи. Корейците са изтарикатели и в каталога им въпросните втулки ги няма като резервна част, а се предлага замяна на целия носач (цена около 660 лв за брой), което е пълно безумие. В този случай без проблем могат да се използват втулки за Паджеро. Там обаче проблемът е, че има доста ментета.

      Поддръжката "като цяло" си е поддръжка на джип. Т.е. - скъпа за хора, които са свикнали с поддръжка на лека кола.

      Място за товарене - дал господ. Лично аз, докато не обявих Галопера за продажба, го карах без третия ред седалки (не виждам причина да ми тежат и да заемат място), а като свалиш задната седалка отзад си става бая фургонче ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

        Благодаря за коментарите - бяха полезни. Въпросът ми е, че фирмата ни отново търси нещо, което хем да може да се отчита като 7 местно (ДДС и други данъчни преференции), хем да може счетоводно да се води на голям разход, хем да може да товари 5-6 работника при нужда, и да може с него да се пренесе например една маса и куп инструменти и материали. Много скромни очаквания ... Основно ще се ползва за градско каране + кратки междуградски дистанции до обекти от порядъка на 30-50 км. Очакваният пробег е около 60000 км за около 2-3 години.

        В момента, единственият "джип", който имаме е Ваз 2131, с който сме навъртяли около 100000 км за 3.5 години, от който 20000-30000 черно. Определено подръжката е доста повече от лека кола, но последното не би изкарало на черно.

        V93, каква беше причината, поради която продаде Галопер-а? Много чупене, или рутинна покупка на нещо по-ново и по-хубаво?
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #5
          До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
          V93, каква беше причината, поради която продаде Галопер-а? Много чупене, или рутинна покупка на нещо по-ново и по-хубаво?
          Галоперът се продава в момента, а причината да го обявя за продажба е, че той вършеше много добра работа за това, за което беше купен първоначално, т.е. за:

          Замяна на семейната кола с цел повишаване на мобилността извън що-годе нормалните пътища при ходене за риба. Идеята не е да се използва целенасочено за екстремен офф-роуд.
          Само че концепцията се смени доста бързо и доста драстично , поради което Галоперът беше заменен с джип, който не е по-нов, не е по-удобен за возене, но за сметка на това е далеч по-проходим и по-здрав при експлоатация в по-тежки условия извън пътя.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

            въобще не ти трябват части за Паджеро - купувай си оригиналните хюндайски...
            сравнявал съм цените - за Паджеро винаги са по-скъпи...
            една единствена част от паджеро съм слагал на Галопера и това са втулките за задния мост, които спомена V93... ОБАЧЕ те май се оказаха ментета, защото след 5000км бяха по-зле от тези които сменихме...
            по предницата смених 4-5 неща шарнири и др... Цените са поне наполовина по-ниски от тези за японските джипове, дори сравнявайки не-оригинални части за японските /Japan Parts например/ с оригинални Хюндайски...

            Между другото, частите за Санта Фе са чувствително по-скъпи от тези за Галопер и много по-често са с поръчка... За сравнение моторче за задната чистачка комплект е 90-ина лв, а за СФ - 230лв...

            Моя Галопер го продадох на пловдивска строителна фирма с обекти на Пампорово точно за работен автомобил - реални 6+1 места или над2куб.м товарно пространство...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

              Тези 2 кубически метра товарно пространство при колко махнати седалки се постигат? Доколкото помня третия ред седалки бяха от тия, които се спускат отстрани и хората стоя лице в лице. Да кажем, че те са вдигнати, а втория ред седалки спуснати (има ли такава опция), тогава колко би бил обема? Подът с какво е покрит - някакъв балатум или плюш? Доколкото си спомням последния път като гледах Галопер преди половин година, не ми се стори много "плюшен", но знам ли.
              Vitara 2.0 V6
              Honda CRV (Gen 1)
              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
              ВАЗ 2131

              Коментар


              • #8
                До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                Доколкото помня третия ред седалки бяха от тия, които се спускат отстрани и хората стоя лице в лице. Да кажем, че те са вдигнати, а втория ред седалки спуснати (има ли такава опция), тогава колко би бил обема? Подът с какво е покрит - някакъв балатум или плюш? Доколкото си спомням последния път като гледах Галопер преди половин година, не ми се стори много "плюшен", но знам ли.
                Не е така. Седалките от третия ред в разгънато положение застават една до друга и на тях се седи, както и на нормалните.
                Как изглежда багажникът при събран 3-и ред се вижда на прикачената картинка.
                Подът е с някакъв мокет.
                Прикачени файлове
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                  Явно съм се объркал с третия ред. Така изглежда доста място, въпросът е колко ти е широкоъгълен фотоапарат-а.
                  Vitara 2.0 V6
                  Honda CRV (Gen 1)
                  Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                  ВАЗ 2131

                  Коментар


                  • #10
                    До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                    Докато се мотах из нета, попаднах на един Галопер юни 2001 година, за който продавачът твърди, че е с двигател 3000 V6 бензин и в същото време е дълга база със 7 места. Има ли наистина такава комбинация? Досега съм виждал само къси бази с бензинов двигател ...

                    Нещо знаете ли за този двигател? Като например дали се произвежда от Хюндай или е купен от друга компания като например Митцубиши . По отношение на надеждността му, може ли да се каже нещо? В обявата пише 158 000 км ... не че човек може да е сигурен, че това са истинските километри.
                    Vitara 2.0 V6
                    Honda CRV (Gen 1)
                    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                    ВАЗ 2131

                    Коментар


                    • #11
                      До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                      Докато се мотах из нета, попаднах на един Галопер юни 2001 година, за който продавачът твърди, че е с двигател 3000 V6 бензин и в същото време е дълга база със 7 места. Има ли наистина такава комбинация? Досега съм виждал само къси бази с бензинов двигател ...

                      Нещо знаете ли за този двигател? Като например дали се произвежда от Хюндай или е купен от друга компания като например Митцубиши . По отношение на надеждността му, може ли да се каже нещо? В обявата пише 158 000 км ... не че човек може да е сигурен, че това са истинските километри.
                      Има си дълга база с бензинов V6. На прикачената снимка е точно такава машина, собственост на колега от Румъния.
                      По принцип двигателите на Галопер се произвеждат в Корея, но са копия на паджеровски.
                      Прикачени файлове
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                        Предполагам въпросът "колко харчи" е неуместен в случая
                        Vitara 2.0 V6
                        Honda CRV (Gen 1)
                        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                        ВАЗ 2131

                        Коментар


                        • #13
                          До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                          Излиза, че на Паджерото спокойно могат да се пъхат Галоперски части

                          Коментар


                          • #14
                            До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                            Първоначално публикуван от mistral Преглед на мнение
                            Излиза, че на Паджерото спокойно могат да се пъхат Галоперски части

                            В някои случаи, мисля, че отговорът е "да". Но все пак зависи за какво Паджеро става въпрос. Не трябва да се забравя, че дори и Галопер 2 е все пак копие на Паджеро 1. Не стига, че самото Паджеро има леко различаващи се модификации, ами и корейците тук-там са променили по нещичко ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Части взаимозаменяемост Паджеро - Галопер

                              Някой може ли да ми каже , тампона който държи раздатката за шасито дали става за паджеро 3000 93 г.
                              Номера на Паджеро е МВ581845


                              И ако става какъв му е номера за Галопер ?
                              Последно редактирано от ivan4o; 18-11-08, 10:24.
                              LZ5ZI qth HASKOVO
                              Pajero II GLS 3000 V6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X