Колеги, забелязах, че перката не се включва. Колата загрява, но перката не се включва. Колата не прегрява , но перката не се включва, на какво може да се дължи това и свързано ли е със загубата на антифриз? Става дума за Санта Фе 2, 2.2 дизел.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нормално ли е?
Свий
X
-
От: Нормално ли е?
На повечето коли при нашия климат перката изкарва месеци без да се включи. Това в студения сезон.
Ако перката има тих режим, нищо чудно да я чуеш само няколко пъти през лятото когато даваш зор на двигателя или ако си пуснал климатик.
Дали колата е в правилен температурен режим може да се провери с термометър - ама не тоя на таблото, ами истински.
Ако имаш загуба на антифриз, това е отделен и истински проблем който трябва да се реши.
Коментар
-
От: Нормално ли е?
За всеки автомобил/ автомобилопроизводител си има специфики.
Мога да доложа за ВАГ 2010 година с климатроник.
Перката на вентилатора се включва освен лятото при загряване както си му е редно и зимата при температури под 10 градуса ако климатроника не е изключен с ОФФ бутона
Това става дори ако е на отопление и има работеща клапа духаща към предното стъкло.
Климаъроника си решава че трябва да обезвлажни и пуска вентилатора от време на време.
Т.е. Климатроника се изключва само с ОФФ бутона и никакво духане от никакви клапи.
Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Повечето са така,а дали работи перката се проверява с изключване на буксата на датчика,почва да върти на аварийно ако не е изпушил електромотора.
Комбинацията от липса на антифриз,леко грееща и не включваща перка е ясно до къде е довело в огромна част от случаите.Това е завряло със или без знанието на собственикаTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Съвременен дизел, по нашите ширини и по това време на годината(разбирай, околни температури), трудно стига температура за включване на перката.
Уреда на таблото, в общия случай показва едно към гьоторе... Примерно от 70 до 95-100градуса, не мърда от средата, за да не притеснява излишно водача. Съвременните дизели, им трябва доста настъпване, и подходящи условия, та да си вдигнат температурата съществено над температурата на отваряне на термостата(80 и нещо градуса за повечето). А вентилатори се включват обикновенно поне на 90 и нещо на първа степен.
ПП: Е, най-съвременните могат да държат и различни температури, но там е друга история, свързана и с екологията.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Това не е вярно ,за повечето автомобили в експлоатация. Изобщо ,такива заключения по темата са вредни и не водят до нищо ,освен до въртене на брояча на мнения...Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеПовечето са така,а дали работи перката се проверява с изключване на буксата на датчика,почва да върти на аварийно ако не е изпушил електромотора.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Да, бе да..... как ли пък не.Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеПовечето са така,а дали работи перката се проверява с изключване на буксата на датчика,почва да върти на аварийно ако не е изпушил електромотора.
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Ако ти е изхвърлило антифриза е направила въздушна възглавница и не се включва перката, стрелката не мърда, но на практика колата прегрява. Като отвориш сутринта на студена кола капачката на радиатора, то той пълен ли е с антифриз догоре или нивото е по ниско? Като проверяваш заслушай се и ако при леко отвъртане на капачката чуеш избълбукване в разширителния съд значи ти прави налягане системата което пречи да се само обезвъздуши системата. А това е почти сигурен признак, че колата е прегрявала и ще трябва да сваляш главата за проверка.Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Ако ти е загряля колата си пусни климатикаПървоначално публикуван от Nitoto Преглед на мнениеКолеги, забелязах, че перката не се включва. Колата загрява, но перката не се включва. Колата не прегрява , но перката не се включва, на какво може да се дължи това и свързано ли е със загубата на антифриз? Става дума за Санта Фе 2, 2.2 дизел.
Тогава ще трябва да се включи перката
Ако имаш съмнение за повишена температура на охлаждането на двигателя и не можеш да го установиш със сигурност , консултирай се с накой грамотен
С така зададен въпрос и получени отговори си в изходна позицияЧовешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Нормално ли е?
Да бе,верно ти казвам,а помисли защо на повечето са така.Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеДа, бе да..... как ли пък не.
Не говорим за ЗАЗкаTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар