Колеги имам теч от изпускателния колектори на Санта Фе 2, 2.2. Гарнитурата на въпросни колектор е сменена, но теча продължава. Всичко започна след една смяна на свещи, първо не бяха сложили какато трябва обратно егр- а и започна да губи антифриз, това го оправихме. Сега този теч... Притенява ме да не е нещо по двигател- спукана глава или друго... С колега от форума коментирахме, че е възможно да са пренавили шпилките и да е станала от там белята... Моля ви дайте мнения?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПОМОЩ - теч на масло от колектора!
Свий
X
-
От: ПОМОЩ - теч на масло от колелтора!
Сигурен ли сте, че теча е от там? Защото често има теч от тръбичката захранваща турбото, ако не е на място и не е стегната, а от страна двигател е с едно пръстенче. Към турбото е с леща, която ако не е на място и се стегне става ръбче и пак прокапва масло. Доста на кофти място е и стават грешки.Тогава омаслява доволно добре и може да се обърка. Или маслото което от турбото слиза към картера по един маркуч?Хюндай Санта фе 2,2, АК; Форд с-мах 2.0, РСК; Форд Транзит; Киа Соренто
-
Няма да отварям нова тема ще пиша в тази !
Става въпрос за Santa fe 1 2005g. 125 k.с., имам го от 2018 г., след като го закупих започнаха да се появяват петънца от масло под него казах си като сменям ремъците ще го погледнат и това смених ремъците ролките казаха, че течът е от гарнитура на капака на клапаните сменили са и нея отивам на морето няма и месец нов теч на масло обратно при майстора пак от там вика , хайде нова гарнитура минаха се няколко месеца и ето пак протече.
Има ли вероятност отнякъде другаде да е проблемът и къде трябва де се гледа .
Препоръки за компетентен майстор в София или Пазарджик.
С поздрави !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар