Пак за Туксона на детето.
След престой в сервиз за боя на детайли по каско, колата се държи странно , но само във високите обороти. До 120/130 км./ч няма проблеми, но ако решиш да ускоряваш още, натискайки педала на газта дори и до край, нищо не се случва. След известно време/ 30-на секунди примерно/, нещо отпушва, оборотите скачат и колата продължава да набира и вдига скоростта.
Няма грешки на таблото, или записани такива, но нещо и има.
Към какво да се насоча първоначално - като нафтовия филтър е на 15-на хиляди, Егера може ли да прави някаква мизерия, турбото като цяло,или нещо по геометрията му , или какво друго евентуално?
След престой в сервиз за боя на детайли по каско, колата се държи странно , но само във високите обороти. До 120/130 км./ч няма проблеми, но ако решиш да ускоряваш още, натискайки педала на газта дори и до край, нищо не се случва. След известно време/ 30-на секунди примерно/, нещо отпушва, оборотите скачат и колата продължава да набира и вдига скоростта.
Няма грешки на таблото, или записани такива, но нещо и има.
Към какво да се насоча първоначално - като нафтовия филтър е на 15-на хиляди, Егера може ли да прави някаква мизерия, турбото като цяло,или нещо по геометрията му , или какво друго евентуално?