Здравейте,
Колата е Hyundai Tucson 2.0 CRDI - 140ps - 2007g - ръчна скоростна кутия.
Имам го от половин година и проблема е че по борд-компютър дава 20-25 % по нисък разход от реалния.
Карам предимно градско и по борд ком. разхода се върти около 9-9,5 а реално около 12. Засечките съм ги правил многократно. Пробвал съм на всички реномирани бензоностанции, и резултата същия..
Като ремонти съм сменял компютър заради омазан софтуер, като го купих, и премахване на ДПФ.
Направих прословутия тест с обратното гориво на дюзите и резултата беше че 1,2,4 цилиндър дадоха 55мл а 3ти 45!?
Възможно ли е да са си "тръгнали" 3 дюзи и да ми дава такива показания. Някъде четох че разхода на някои автомобили се определя по времето на отваряне на иглата и количеството нафта, което би трябвало да премине теоритчно според налягането. Възможно ли е при износени разпръсквачи и оголемени отвори на дюзата да се получава тая аномалия.
Не изключвам и пореднo "омазване" на софтуера.
Моля за мнения и насочване към подходящ диагностик!
Колата е Hyundai Tucson 2.0 CRDI - 140ps - 2007g - ръчна скоростна кутия.
Имам го от половин година и проблема е че по борд-компютър дава 20-25 % по нисък разход от реалния.
Карам предимно градско и по борд ком. разхода се върти около 9-9,5 а реално около 12. Засечките съм ги правил многократно. Пробвал съм на всички реномирани бензоностанции, и резултата същия..
Като ремонти съм сменял компютър заради омазан софтуер, като го купих, и премахване на ДПФ.
Направих прословутия тест с обратното гориво на дюзите и резултата беше че 1,2,4 цилиндър дадоха 55мл а 3ти 45!?
Възможно ли е да са си "тръгнали" 3 дюзи и да ми дава такива показания. Някъде четох че разхода на някои автомобили се определя по времето на отваряне на иглата и количеството нафта, което би трябвало да премине теоритчно според налягането. Възможно ли е при износени разпръсквачи и оголемени отвори на дюзата да се получава тая аномалия.
Не изключвам и пореднo "омазване" на софтуера.
Моля за мнения и насочване към подходящ диагностик!
Коментар