Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при палене

    Здравейте група.От доста време не ми се е налагало да ползвам услугите на форума тъй като всичко си вървеше по мед и масло.Но днес Санта фе-то ми скрои номер.След придвижване от около километър и позагряла кола спрях да изчакам жената.Дойде тя,врътнах ключа да паля и неще.Стартера върти но не пали.На 6-7 въртене вече си запали и сякаш нищо не е било.Гася,паля после-няма дерт.Този същия номер ми го скрои преди около 1000 км.за сефте и сега отново.Иде реч за Санта Фе 1 113к.с. 2.0 D4EA 2005г.Имам колега със Санта Фе 2 който имаше абсолютно същия проблем и се оказа релето на горивната помпа.Погледнах го моето но външно нищо му няма.За отвътре-не знам.Та според вас възможно ли е релето на горивната помпа да ми прави номера?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l300.jpg
Прегледи:1
Размер:5.5 КБ
ID:6148159Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l300.jpg
Прегледи:1
Размер:5.5 КБ
ID:6148159

  • #2
    От: Проблем при палене.

    Може и датчик колянов вал да си играе игрички.
    Четенето на записани грешки помага много.
    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

    Коментар


    • #3
      От: Проблем при палене.

      Възможно е.Но не съм сигурен дали датчика на коляновия вал не умираше от раз...Реших да започна от най-безболезненото и си взех едно ново реленце.Не е милиони-цената варира от 9 до към 40 лв.Сложих го и сега ще видя ще ми играе ли номера.Но за всеки случай май ще я закарам на диагностика.Отворен съм за съвети.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем при палене.

        Компа на мотора ще изклюкари ако е датчик КВ. Те се скапват често и вносителя на марката ги държи на склад. А и цената е 50-80 лв.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем при палене.

          Благодаря ви.Ще се диагностицираме тия дни.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем при палене.

            Първоначално публикуван от Бай Вълчо78 Преглед на мнение
            .Но не съм сигурен дали датчика на коляновия вал не умираше от раз...
            Отворен съм за съвети.
            ДКВ не умиря от раз- поне при мен, отначало веднъж на 3-4 седмици, после по-често и на 5-ия път го смених.
            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

            Коментар


            • #7
              От: Проблем при палене.

              Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
              ДКВ не умиря от раз- поне при мен, отначало веднъж на 3-4 седмици, после по-често и на 5-ия път го смених.
              Абсолютно вярно.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Проблем при палене.

                Здравейте отново приятели.Днес отново се получи старата песен на нов глас.Дали минах и 200 км. от последния път когато ми го направи и преди малко отново.След известно каране из града спрях за около 5 мин. и когато слязох за да я прибера в гаража пак не щя да запали.Запали на 4 път.И пак сякаш нищо не е било.Вслушвам се във вашите съвети и в понеделник евентуално сме на диагностика.Релето на горивната помпа е ново,чувам помпата да подкачва а не пали.Както казвате сега е на ред датчика на коляновия вал.Ако на диагностиката ми излезе той бихте ли ми казали има ли нещо сложно или специфично при смяната му?Къде се намира и от къде най лесно да бръкна и сменя?Предварително благодарности.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем при палене.

                  И моя туксон прави същите номера от 15 дни насам. Мотора ми е същия (113кс). При мен когато върти стартера и не пали на таблото не ми изгася лампичката с ключа. На контакт светва, завъртам стартера, лампата изгасва и пали. Понякога обаче не изгасва и не пали. Май е иммото.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем при палене.

                    Бяхме на диагностика и не ми излязоха абсолютно никакви грешки.Не ми е правила и номера след няколкото паления днес.Стигам до заключение че е някакъв механичен проблем който не се отразява в компа на колата.Замислям се дали регулатора за налягане на горивото прави бели-там на рейката вдясно...Че си е и бая сума-300 и...А колкото до проблема на Danushin при мен е така:Давам на контакт и светват лампите на акомулатора,горивния филтър,ABS,чека и имобилайзера.Чувам как помпата в резервоара подкачва и спира.С това изгасва и лампата на горивния филтър и въртя.Със самото въртене на стартера лампите на чека и имобилайзера си светят и изгасват със запалването на мотора.При Туксона как е незнам.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем при палене.

                      Реших да отида и до IND-Ст.Загора.Закачиха я момчетата и...Нищо.Никаква грешка.За пръв път виждали Санта фе 1 да влезе при тях и да не покаже нищо.Не ми взеха и пари.Дано е било нещо моментно.Ей го колко дена вече няма дерт.Бах маа му...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем при палене.

                        Със спортиджа имах същите приключения. На края съвсем отказа да пали. Мотора е D4EA 140кс, оказа се датчик колянов вал. И диагностиката не го лови, просто не записва грешки за тая гад. Моя датчик го купих от базис-м, цената беше нещо към 40лв, дойде си оригинален датчик същата марка и парт номер като този, който свалих. От тогава проблеми не съм имал.
                        Та ако ще е проба-грешка поне сменяй най-евтините чаркове, че по горивната система цифрите са болезнени...
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем при палене.

                          Същата работа и при мен.Няма нищо записано а ми го направи вече 3 пъти.Обади ли се още веднъж и сменям.Няма работи-не работи.Благодаря mmtrance.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем при палене.

                            Би ли ми казал сам ли си го смени?Какво се маха и от къде се бърка?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем при палене.

                              Одеве си рекох чакай да махна туй-онуй и да видя къде е аджеба този датчик на коляновия вал.Махнах акомулатора и кутията на въздушния филтър но подобие на такъв датчик не видях.Отдолу се врях вчера също нищо не видях.Къде да го търся това нещо?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X