Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водородно почистване на ДПФ филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Водородно почистване на ДПФ филтър

    При регенерация компа пуска някаква порция гориво 30-60 градуса след ГМТ с единствената цел вдигане на температурата на изгорелите газове. При механично ГНП... няма как. или универсалния филтър работи по друг начин.

    Коментар


    • #62
      От: Водородно почистване на ДПФ филтър

      Малко излизаме от рамките на темата и раздела, ама тя темата така или иначе не струва, та все тая.

      ДПФ има много, ама много от преди компютрите по двигателите. Помня че в средата на 80-те даже у нас на Икарус и Чавдар правеха някакви напъни по темата (безплодни, разбира се), ама по света топлата вода е била отдавна открита. Сега има напредък по много линии ама принципът е все същият.

      Нормалната температура на изгорелите газове на дизелов ДВГ в режими около средните вече е достатъчна за да изгори саждите. Не изгарят, защото не им се дава време - работният такт свършва и каквото изгоряло, толкова. Едно време (преди 20г) нощем на тировете от ауспусите им се виждаха снопове искри, особено като тръгнат да катерят някой наклон. Същото нещо на светло си е нормалната черна пушилка. Във филтъра саждите просто си изчакват реда. Когато двигателят види зор, целият филтър се нагрява достатъчно. До червено, ако трябва да сме точни.

      Функциите за принудителна регенерация (с допълнително гориво след работния такт или с отделна дюза) са измислени по-късно, за да може ДПФ да се слага и на леки коли. Те по ред причини рядко зачервяват кюнеца.

      За моя Дъртанян няма проблеми защото той не се кара в града, а извън града се кара с педала в пода защото е 87кс на 3.5 тона.

      Коментар


      • #63
        От: Водородно почистване на ДПФ филтър

        Нали знаеш , че на градски автобус , освен принудителна регенерация ...Затова не е станало
        Имам предвид , къде ще го изжеглиш между спирките
        На кемперите е простено да пропушват , те и без това отиват на почивка , нека да се прокашлят.
        Като спрат на къмпинг не ручат.
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • #64
          От: Водородно почистване на ДПФ филтър

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Не можеш да стопиш ДПФ по този начин. От определена температура нагоре всякаква ти върши работа.
          Ясене, според личните ми наблюдения на поведението (температури, налягания, остатъчни сажди през ОБД)- не си представям, че ДВГ, неуправляващ температурата на изходящите си газове и температурата на ДПФ може да поддържа работоспособен ДПФ...
          Както казва колегата - за торбичка за прахосмукачка - става, но не и за нормално необслужваема поне за определен преход дистанция..
          Нормалната температура без голям зор на двигателя е доста ниска... При голям зор може да се доближи на нужната, обаче пак обикновено е нисичка.
          Преди година пътувах сам на на далечна дестинация, и правих доста експерименти на тема ДПФ...
          Общо взето наблюденията бяха, че когато се кача на магистрала след приключване на стартирана от мен регенерация (не аварийната, а тази, която се стартира при нормално запушване на филтъра и го чисти дори на празен ход, но и при движение), при която филтъра е почти изчистен от саждите, филтъра вместо да се чисти, започва да трупа сажди, след което 'заковава' на определена стойност - явно компютъра взема мерки за поддържането му в нормални граници...
          Извънградско (а не магистрално) темпото на трупане на сажди бе по-ниско, но поведението отново бе същото - натрупва до определена стойност, и след това заковава на тази стойност без да се повишава сериозно и без да спада сериозно (по памет бе около 34-36%)...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #65
            От: Водородно почистване на ДПФ филтър

            Обективен факт е че ДПФ има много от преди да измислят принудителната регенерация и естествената регенерация си им е част от замисъла. Тези които са предвидени за принудителна регенерация са преди всичко много по-малки. Имат и други разлики сигурно.

            Коментар


            • #66
              От: Водородно почистване на ДПФ филтър

              Здравейте,Искам да Ви помоля за съвет къде да махна ДПФ-а?Ходих на диагностика и ми казаха (ако изобщо може да се разбере от комп.),че филтъра не може да се регенерира. Предложиха ми махане (физически и софтуерно) 450лв. което е ок но ме притеснява следното:Тоя от сервиза каза, че филтъра е от две части едната е ДПФ а другата е катализатор той щял да изреже и махне само ДПФ-а а катализатора го оставя. Има ли подобно нещо или ме хванаха за шаран?

              Коментар


              • #67
                От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                Има.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #68
                  От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                  Първоначално публикуван от bijoFe Преглед на мнение
                  Здравейте,Искам да Ви помоля за съвет къде да ................
                  В М-Комплект имат машина за изпиране - свалят, изпират и качват.
                  Правил съм го и проблема се реши.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                    Здравейте,Искам да си напиша развитието на проблема.Ходих да поразпитам в един сервиз където правят въпросното почистване от там ми казаха, че с моя проблем няма да помогне. Водородното почистване е само като за профилактика.Ходих и в ЕМ- комплект и в ИНД Комерс и ми казаха, че от това ДПФ няма да стане да се маха или сменя.Намерих свестен майстор за махане ( физически и софтуерно) Pepino Racing Team и сега предстой махане.Искам да благодаря на всеки писал в темата (колкото и да не стрива тази тема) независимо дали е дал съвет или е хейтвал.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                      Извинявай за въпроса ама не разбирам: защо в ИНД не могат да подменят ДПФ филтъра? Що за официален сервиз не може да смени част, която е измислена да се подменя?
                      Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                      0882 52 00 52 - Жоро

                      Коментар


                      • #71
                        От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                        Първоначално публикуван от zoro-1 Преглед на мнение
                        Извинявай за въпроса ама не разбирам: защо в ИНД не могат да подменят ДПФ филтъра? Що за официален сервиз не може да смени част, която е измислена да се подменя?
                        Могат, разбира се. Просто струва едни пари.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Могат, разбира се. Просто струва едни пари.
                          В официалния сервиз струва обикновено няколко пъти по едни пари.


                          ПП: Оригинален е над 3000 долара, и то не в български магазин. В ИНД не вярвам да му сложат неоригинален. А неоригинални тръгват от около 400 евра, пак не тука.
                          Последно редактирано от sparkybg; 07-05-18, 21:37.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                            В ИДН не ми казаха, че не могат да го сменят, а няма да могат да го регенерират. Иначе при тях монтаж/демонтаж + нов е 4300лв. с поръчка но не давали гаранция повече от 6 месеца защото се кара в БГ и с тея горива и това му боло много(тов ами се каза от сервиза в Люлин). Но честно да си призная за такава сума и не мисля да дам. Намерих много кадърно момче и предстой да се маха като ще си остане катализатора за да покрив еко нормата.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                              Първоначално публикуван от bijoFe Преглед на мнение
                              В ИДН не ми казаха, че не могат да го сменят, а няма да могат да го регенерират. Иначе при тях монтаж/демонтаж + нов е 4300лв. с поръчка но не давали гаранция повече от 6 месеца защото се кара в БГ и с тея горива и това му боло много(тов ами се каза от сервиза в Люлин). Но честно да си призная за такава сума и не мисля да дам. Намерих много кадърно момче и предстой да се маха като ще си остане катализатора за да покрив еко нормата.
                              Не знам защо хората в БГ се хващат за първата възможна опция а именно преправяне на екологията. В момента гледам обяви в ebay.co.uk за чисто нов DPF с 2 години гаранция за 278 Паунда което е под 600 лв. Доставката до БГ е още 10 лв. Филтъра е болт он. Можете и пред блока да си го смените и ще имате кола без пушеци като на стар камаз още поне 5 години. С това рязане и "софтуерно" преправяне е твърде вероятно да почнете да сменяте турбо през година, и не виждам къде излиза сметката... но всеки си знае. Надявам се скоро да затегнат наистина контрола по ГТП и да не пускат хора с преправени екологии защото в София започна да се диша трудно от пренаселването с подобни автомобили.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #75
                                От: Водородно почистване на ДПФ филтър

                                При изправен двигател, имащ DPF, надали ще се забележи изобщо някакъв пушек след премахването му. Не казвам че ще мине екологията, но категорично няма да пуши повече от изправна кола фабрично без DPF, което значи видимо никак. И категорично няма да има нищо общо със стар камаз.

                                Махнатите екологии не са проблема на въздуха в София, или поне не са най-първия проблем. Проблема са технически неизправните такива дори без да гледаме DPF-а, и тунингованите у гошовия гараж. В момента карам евро 3 дизеляк с изправен катализатор и без DPF фабрично. Не съм намерил никакъв начин да го накарам да изкара кълбета отзад, без значение каква простотия правя с десния педал.

                                ПП: Относно сменянето на турбото - нещо не вдявам какво ще му стане при махнат DPF.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X