Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

    здравейте, става въпрос за Санта фе 2.0 CRDI автоматик 2003г.
    От скоро я имам и ми направи впечатление, че като се покара малко и загрее маслото в скоростите, започва да бута малко при превключване от втора на трета и от трета на четвърта, като при включване на четвърта включва за момент на по ниски обороти и веднага ги вдига с около 300об. след като набере достатъчно си заключва кок ъпа пак леко с бутане.
    Днес източих около половин литър масло че беше високо нивото, но ефект няма.
    Маслото е за смяна, стои мътно и с кафеникъв цвят, не мирише на изгорчло. Като тествах колата преди покупка нямаше такива симптоми
    Искат ми 312лв за смяна на маслото с машина (масло Motul Multi ATF + смяната) в сервиз 6plus в Люлин. Някой има ли впечатление от този сервиз?
    Надявам се да се оправи този проблем, защото я търсих дълго тази кола и много ми харесва.
    Моля ако някой е имал такива проблеми да сподели как ги е решил.
    Предварително благодаря!

  • #2
    От: Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

    И още 4 теми да пуснеш файда няма.Не мирише на изгоряло ,ама е кафяво.
    Мотула е евтин вариант на Dexron III ,а 312лв са си пари отвсякъде.Да ти кажа аз какво направих - 3 туби по 4л. Hundai ATF SP-III х 90лв + филтър картер 20лв .две опреснявания и пей сърце!Парите са същите ,но маслото истинското /ако намериш Diamond atf sp3 си цар/
    Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
    Nissan Terano 2.4i дълго с газ
    0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

    Коментар


    • #3
      От: Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

      Извинявай, как смени маслото, цялостно или с машина?

      Коментар


      • #4
        От: Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

        "Цялостно или с машина" - цялостно се сменя с машина!
        При мен няма такава апаратура ,затова опреснихме.Развиваш пробката ,събираш изтеклото масло и доливаш същото количество.Минаваш няколко километра и повтаряш процедурата с източване и доливане плюс смяна на филтъра.Ето клипове - https://www.youtube.com/results?sear...0+%D1%84%D0%B5
        Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
        Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
        Nissan Terano 2.4i дълго с газ
        0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

        Коментар


        • #5
          От: Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

          По-горното ми мнение нека не се взема за миродавно.Бях се подготвил с консумативите ,но информацията за процедурата черпех само от интернет.Истината излезе различна ....
          Сменяйте си сами маслото /6л./ и си чистете пробката.Останалото са руски локуми.Научих го ,обаче по трудния начин днес:

          "Hyundai has deleted the external oil filter (P/N 46322-39000) on all Elantra, Sonata, Santa Fe and XG300 transaxies effective with the production dates listed below. These transaxies are equipped with an internal oil filter that needs to be changed only during transaxle overhaul."








          Кутията и задния ЛСД се обслужват за секунди.По-трудоемък е предния диф ,без шприц си е цяло приключение по наливането бих казал.Забавих се ,защото имаше теч от семеринга към кардана ( 42/65/11 ) ,та се наложи допълнително разкачане ,ходене до СКФ и т.н. Ако не беше тази допълнителна операция и двучасовото смъкване на картера ,лутане по търсене на филтъра ,източване и наливане на охладителната течност ,подмяната на горивен и маслен филтър ,двигателно масло и няколко клипс щипки по лайсните нямаше да имам повече от 15-20мин. работа.При стеклите се обстоятелства - цял ден!
          Удовлетворяващото в случая е едно - ако не гледам таблото ,не усещам кога превключва автоматката!

          п.с. На задния LSD диф му дават 950млл.Лъжа!След промивка един литър не стига!
          Последно редактирано от sapuna; 23-01-18, 20:21. Причина: п.с.
          Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
          Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
          Nissan Terano 2.4i дълго с газ
          0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

          Коментар


          • #6
            От: Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

            Здравейте, купих три туби масло по 4л. и го смених два пъти, но успях да източа само по 4л. сега ми остана една туба, и ще го сменя трети път за по-сигурно. Ефекта от смяната е голям, вече не се усеща като превключва, но все още включва четвърта на по ниски обороти, и веднага ги вдига. Това го прави ако я натискам малко повече, като я карам с по-малко газ, не се усеща нищо, също и при кик даун си включва нормално. Надявам се и това да се управи.
            В книжката пише, че маслото за диференциала трябва да е "API GL-5, SAE 80W90" но от корейските масла няма такова за LSD, има GL4 LSD, дали ще има проблем ако сложа от него?
            Чудя се и за мотора какво масло да сложа, спрял съм се на Total 9000 5W40. Вие с какво масло карате този мотор?

            Коментар


            • #7
              От: Питане за автоматик на Hyundai Santa fe 2.0 CRDI

              LSD GL4 и 10W40 гаранция
              Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
              Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
              Nissan Terano 2.4i дълго с газ
              0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X