здравейте, става въпрос за Санта фе 2.0 CRDI автоматик 2003г.
От скоро я имам и ми направи впечатление, че като се покара малко и загрее маслото в скоростите, започва да бута малко при превключване от втора на трета и от трета на четвърта, като при включване на четвърта включва за момент на по ниски обороти и веднага ги вдига с около 300об. след като набере достатъчно си заключва кок ъпа пак леко с бутане.
Днес източих около половин литър масло че беше високо нивото, но ефект няма.
Маслото е за смяна, стои мътно и с кафеникъв цвят, не мирише на изгорчло. Като тествах колата преди покупка нямаше такива симптоми
Искат ми 312лв за смяна на маслото с машина (масло Motul Multi ATF + смяната) в сервиз 6plus в Люлин. Някой има ли впечатление от този сервиз?
Надявам се да се оправи този проблем, защото я търсих дълго тази кола и много ми харесва.
Моля ако някой е имал такива проблеми да сподели как ги е решил.
Предварително благодаря!
От скоро я имам и ми направи впечатление, че като се покара малко и загрее маслото в скоростите, започва да бута малко при превключване от втора на трета и от трета на четвърта, като при включване на четвърта включва за момент на по ниски обороти и веднага ги вдига с около 300об. след като набере достатъчно си заключва кок ъпа пак леко с бутане.
Днес източих около половин литър масло че беше високо нивото, но ефект няма.
Маслото е за смяна, стои мътно и с кафеникъв цвят, не мирише на изгорчло. Като тествах колата преди покупка нямаше такива симптоми
Искат ми 312лв за смяна на маслото с машина (масло Motul Multi ATF + смяната) в сервиз 6plus в Люлин. Някой има ли впечатление от този сервиз?
Надявам се да се оправи този проблем, защото я търсих дълго тази кола и много ми харесва.
Моля ако някой е имал такива проблеми да сподели как ги е решил.
Предварително благодаря!
Коментар