Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно рохолене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Странно рохолене

    Преди около две седмици се появи някакво странно стържене - рохолене - тропане ,подобаващо на комбинация от разбит лагер на главина и крива гума.Почнаха се едни огледи ,умувания ,подемници и се стигна до заключението дясно вътрешно каре.Естествено смених цялата полуоска с двете карета.В последствие купих и подмених и лявата.Осезаемо вибрациите намаляха ,но аз си знам колата и не ми хареса.Преди два дни смъквах и въртях гумите на баланса - с по някакви си 5гр. само и без видими изкривявания по протектора.Вчера поръчах лагери на главините ,но днес така и не пристигнаха ,та все още не съм ги сменил.При всичко изписано до тук ,подчертавам че вибро-стърженето го усещам отпред в дясно.Днес намерих свободен подемник и отново навирих колата за диагностика.При работещ мотор и включена директна на ниските обороти няма почти нищо ,след достигане на 3-та предавка обаче цялата кола започва да се тресе и не смея да я настъпя повече ,че ще ме четат за паднал от подемника.Друго ,което ми прави впечатление е някак си тегавото въртене на три от колелата и безумните обороти на предно дясно /загасям ,трите спират за няколко секунди ,а четвъртото се върти по инерция около минута/.Отделно 3:1 се въртят с осезаема разлика в скоростта.При вдигната кола усещанията вече са за симптоми в централната предна част - диф/кутия.
    Съмнява ме да е кутия ,включва си леко ,превключва мазно ,няма удари или забавяния ,но все пак маслото е на около 50К.Дифа не съм го поглеждал честно казано ,че там си нямам никаква идея.Сменял съм висящия лагер и предно каре на кардана ,спирачни дискове и нови накладки /все неща ,които си мисля че може да са фактор/ ако е от значение.
    Давайте идея на къде да поемам ,че от проба-грешка започва да боли!

    п.п. Колата е от подписа ми.
    Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
    Nissan Terano 2.4i дълго с газ
    0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

  • #2
    От: Странно рохолене

    100% диференциал, по-точно дясна планета. Изронени вътрешни шлици или разхлабен лагер който осигурява натяга м/у планетата и сателитите. От пред компа-толкова.
    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

    Коментар


    • #3
      От: Странно рохолене

      И при мен има леко по-скоро хлопане като от съд за течност който е празен и не е затегнат. Всичко съм оправил по ходовата част. Замислям се за разхлабени пластмаси под калника. Колега щом си от Г. Оряховица може да се видим и да сравним...
      Последно редактирано от kppteam; 02-01-18, 18:53.

      Коментар


      • #4
        От: Странно рохолене

        Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
        ...Вчера поръчах лагери на главините...
        Като смениш лагера ще се оправи
        Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

        Коментар


        • #5
          От: Странно рохолене

          100% лагер ,кой от двата обаче не знам.Имах съмнения за десен ,а като смъкнах главините се оказа ,че левият е много по-зле.Два броя сменени и колата вече е нова /при похарчени ненужно около 400лв ,добре че не разбих и дифа/
          Последно редактирано от CarTest™; 03-01-18, 16:27. Причина: Реклама
          Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
          Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
          Nissan Terano 2.4i дълго с газ
          0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

          Коментар


          • #6
            От: Странно рохолене

            Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
            .Друго ,което ми прави впечатление е някак си тегавото въртене на три от колелата и безумните обороти на предно дясно /загасям ,трите спират за няколко секунди ,а четвъртото се върти по инерция около минута/.Отделно 3:1 се въртят с осезаема разлика в скоростта.

            .
            Любопитен съм /сериозно/ някой може ли да обясни как лагер главина влияе на посочените симптоми?
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • #7
              От: Странно рохолене

              Тавана на транзита чак ми вибрираше
              Лоста на скоростите стържеше
              Имах чувството че ще се разпадна на асфалта,а само преди два месеца бях ги проверил както и всичко по предницата.

              https://youtu.be/3e6BRnTafKY
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Странно рохолене

                Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                Любопитен съм /сериозно/ някой може ли да обясни как лагер главина влияе на посочените симптоми?
                По-износеният лагер има по-голяма инерция без товар
                Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                Коментар


                • #9
                  От: Странно рохолене

                  Така са Хюндаите... При мен на около 250х. км /6 години/ в рамките на месец се предадоха лагерите на 3 от колелата...
                  А четвъртото не ромолеше и не даваше симптоми на лагер, а имаше леко потропване при ниска скорост на по-големи неравности - мислех си, че е от амортесьора... Оказа се, че е хлабина в лагера, когато вдихнахме на подемник...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    От: Странно рохолене

                    При мен се сбозиха буквално за 2-3 дена.Докато усетя ,че има някаква нередност и се сринаха от раз.При вдигане на подемник не успях да установя кой от всичките е най-зле /не знаех за симптоматичната инерция/.Теста беше следния - колата във въздуха ,плавно изреждане до 3-та директна ,връщане на свободна и гасене на мотора.Явно вибрацията се предава по полуоските и шумът се чуваше около кутията ,по скоро вътрешните карета.При движение по асфалта обаче осезаемо беше отпред в дясно.Бях сигурен ,че е лагер ,но се доверих на майстора си - вътрешно каре!При смъкване на дясна полуоска се оказа ,че и външното не е цвете ,та смених и двете полуоски комплект.Имаше някакъв ефект и хората возещи се при мен нищо не усещаха.Аз обаче си знам колата и продължи да ме човърка.След седмица рохоленето отново започна да се усилва и работата стана нетърпима.Въпреки всички мнения на хората обследващи автомобила ми ,купих лагерите и поръчах подмяната им на моя отговорност.При смъкването катринката беше следната - левия сух ,та чак ръжда има по гривните ,десния с някаква сбита бяла кал и доста по-развъртян.Днес минах 100-тина км и не откривам никакви симптоми.Ясно е ,че ще купувам и задни лагери.Осезаемо по-стегнати са ,но след 600км влизам за масла и ще комбинирам.
                    Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
                    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
                    Nissan Terano 2.4i дълго с газ
                    0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Странно рохолене

                      Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
                      По-износеният лагер има по-голяма инерция без товар
                      Да, при свободно колело, но при такова вързано с полуоска за деференциала да са върти по инерция една минута, при положение, че отсрещното е спряло........
                      Има нещо гнило в Дания или при зацепване на полуоска в диференциал, или главина.
                      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X