Ще започна от начало
Преди 2 дни си паркирах колата пред блока и оттогава не мога да я запаля. Върти нормално, няма никакви странични шумове, но не пали. Акумулаторът е нов.
Колата е Санта Фе 1 , 2005 г 2.0 CRDI 125к.с 4wd, автоматични скорости. Казах си ,че сигурно е от студа и са отишли подгревателните свещи , да ама не, времето е +12 градуса, свещите ги откачих от щината и всички дават верига, значи не са изгорели. Закачих диагностика на Делфи, ама тя няма моя двигател, намерих същия двигател на друг модел , закачих се и единствената грешка която ми изкара е прекъсване на лампа за круиз контрол. Оттам се почна голямото мислене и четене, смених датчик на колянов вал, датчик на разпределитилен вал, откачих една тръбичка до дюзата- нафта идва, на Делфи-то показва налягане на горивото 49.5 атм от 50 възможни.
Замерих тока на дюзите, ама него го няма! При въртене на стартера не идва ток и дюзите не отварят. Не е и релето на ECU-то, пробвах с друго. Остана самото ECU, да ама то си реагира на диагностика, закачам се за него и с ЕЛМ и с Делфито и се чете за грешки. Може ли да си е заминало ? Друг въпрос е взаимозаменяемо ли е с такова от двигател с 113 к.с , Двигателя принципно е един и същ D4EA, но не знам дали ще стане, също дали трябва да е от автомат или може и от ръчка? Как се диагностицира ECU ? Има ли възможност да е проблем с кабелите ? Много въпроси, малко отговори, затова ако имате такива или идеи ,споделете ги
Местните майстори са повече от тези дето въртят само гайки и болтове и не обичат да мислят, колата е малко трудна за транспорт, въпреки, че ако не се оправя ще се търси начин. Една от идеите, които ми минаха през главата беше ремъка да прескочил няколко зъба, но така би трябвало пак да запали, макар и с тракане и пушене, а то гориво не попада изобщо в цилиндрите.
За съжаление не мога да стоя във форума дълго време, но утре с нетърпение ще проверя за идеи и мнения. Ако някой има отговори на въпросите по-горе, моля да ги сподели! Благодаря предварително на всички.

Колата е Санта Фе 1 , 2005 г 2.0 CRDI 125к.с 4wd, автоматични скорости. Казах си ,че сигурно е от студа и са отишли подгревателните свещи , да ама не, времето е +12 градуса, свещите ги откачих от щината и всички дават верига, значи не са изгорели. Закачих диагностика на Делфи, ама тя няма моя двигател, намерих същия двигател на друг модел , закачих се и единствената грешка която ми изкара е прекъсване на лампа за круиз контрол. Оттам се почна голямото мислене и четене, смених датчик на колянов вал, датчик на разпределитилен вал, откачих една тръбичка до дюзата- нафта идва, на Делфи-то показва налягане на горивото 49.5 атм от 50 възможни.
Замерих тока на дюзите, ама него го няма! При въртене на стартера не идва ток и дюзите не отварят. Не е и релето на ECU-то, пробвах с друго. Остана самото ECU, да ама то си реагира на диагностика, закачам се за него и с ЕЛМ и с Делфито и се чете за грешки. Може ли да си е заминало ? Друг въпрос е взаимозаменяемо ли е с такова от двигател с 113 к.с , Двигателя принципно е един и същ D4EA, но не знам дали ще стане, също дали трябва да е от автомат или може и от ръчка? Как се диагностицира ECU ? Има ли възможност да е проблем с кабелите ? Много въпроси, малко отговори, затова ако имате такива или идеи ,споделете ги

За съжаление не мога да стоя във форума дълго време, но утре с нетърпение ще проверя за идеи и мнения. Ако някой има отговори на въпросите по-горе, моля да ги сподели! Благодаря предварително на всички.
Коментар