Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за проблем с ток

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за проблем с ток

    Ще започна от начало Преди 2 дни си паркирах колата пред блока и оттогава не мога да я запаля. Върти нормално, няма никакви странични шумове, но не пали. Акумулаторът е нов.
    Колата е Санта Фе 1 , 2005 г 2.0 CRDI 125к.с 4wd, автоматични скорости. Казах си ,че сигурно е от студа и са отишли подгревателните свещи , да ама не, времето е +12 градуса, свещите ги откачих от щината и всички дават верига, значи не са изгорели. Закачих диагностика на Делфи, ама тя няма моя двигател, намерих същия двигател на друг модел , закачих се и единствената грешка която ми изкара е прекъсване на лампа за круиз контрол. Оттам се почна голямото мислене и четене, смених датчик на колянов вал, датчик на разпределитилен вал, откачих една тръбичка до дюзата- нафта идва, на Делфи-то показва налягане на горивото 49.5 атм от 50 възможни.
    Замерих тока на дюзите, ама него го няма! При въртене на стартера не идва ток и дюзите не отварят. Не е и релето на ECU-то, пробвах с друго. Остана самото ECU, да ама то си реагира на диагностика, закачам се за него и с ЕЛМ и с Делфито и се чете за грешки. Може ли да си е заминало ? Друг въпрос е взаимозаменяемо ли е с такова от двигател с 113 к.с , Двигателя принципно е един и същ D4EA, но не знам дали ще стане, също дали трябва да е от автомат или може и от ръчка? Как се диагностицира ECU ? Има ли възможност да е проблем с кабелите ? Много въпроси, малко отговори, затова ако имате такива или идеи ,споделете ги Местните майстори са повече от тези дето въртят само гайки и болтове и не обичат да мислят, колата е малко трудна за транспорт, въпреки, че ако не се оправя ще се търси начин. Една от идеите, които ми минаха през главата беше ремъка да прескочил няколко зъба, но така би трябвало пак да запали, макар и с тракане и пушене, а то гориво не попада изобщо в цилиндрите.
    За съжаление не мога да стоя във форума дълго време, но утре с нетърпение ще проверя за идеи и мнения. Ако някой има отговори на въпросите по-горе, моля да ги сподели! Благодаря предварително на всички.
    Всичко тече, но не всичко се пие !

  • #2
    От: Помощ за проблем с ток

    Имобилайзер ?

    Коментар


    • #3
      От: Помощ за проблем с ток

      Поне 200 бара му трябват за да запали. Пробвай със старт спрей,току виж закъркорил...
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: Помощ за проблем с ток

        Тоя модел е летен дизел, тоест, захладнее ли малко отказва да пали по стандартния начин. Един колега мина по същия път - диагностики, свещи, датчици и т.н. и в крайна сметка захладнее ли я пали с дезодоранта.
        Проблема е в горивната система .....
        А може да пробваш и с два акумулатора да я запалиш ......
        Последно редактирано от Аndro 160; 05-11-17, 09:21.

        Коментар


        • #5
          От: Помощ за проблем с ток

          Не мога да се съглася с колегата Андро160,че бил "летен дизел".Всичко опира до безкомпромистно отношение от към обслужване.Моя е същия но ръчка,паля с четвърт оборот,независимо дали е 20' или -20!Колегата да си провери по-скоро датчик корянов вал и датчик налягане в рейката.
          Santa Fe 2.0crdi 4wd 113hp 2004

          Коментар


          • #6
            От: Помощ за проблем с ток

            Първоначално публикуван от adjmahl Преглед на мнение
            ......Колегата да си провери по-скоро датчик корянов вал ......
            По горе се каза, че го е сменил. И датчик РВ е сменил. Сега да смени и датчика на рейката и може да се басираме, че пак няма да пали!?
            Казах, горивна система, която включва маса компоненти, и които компоненти при обичайните тестове си показват съвсем нормална работа ......
            + акумулатор + стартер, които също показват нормална работа ....... А там някъде е проблема!
            И понеже тестовете нищо не показват, се минава на метода проба-грешка, при която на собственика в един момент му идва нанагорно и спира с тоя метод, и почва да си пали със спрей. Затова казах в кръга на шегата "летен дизел"

            Коментар


            • #7
              От: Помощ за проблем с ток

              Вероятно е да сте прав,но не трябва да се примирява,а да търси причината.Да си палиш с помоща на спрей,за мен означава проблем.
              Santa Fe 2.0crdi 4wd 113hp 2004

              Коментар


              • #8
                От: Помощ за проблем с ток

                Първоначално публикуван от adjmahl Преглед на мнение
                Вероятно е да сте прав,но не трябва да се примирява,а да търси причината.Да си палиш с помоща на спрей,за мен означава проблем.
                Я чети тука - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=206165
                Мотора е същия, с лек ъпгрейд.

                ПП: Така де, автора на темата да чете.
                Първоначално публикуван от odysey Преглед на мнение
                Ще започна от начало.
                Последно редактирано от cecoa1; 05-11-17, 15:00.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ за проблем с ток

                  Благодаря за идеите, засега продължавам да се мъча, но както върви ще ми писне скоро и ще я товаря на платформата, лошото е че свестните сервизи са далече и трябва бая разкарване и нерви, затова не ми се искаше да я товаря. Кофти е и че обикновените скенери не стават за чеп при тоя модел и двигател, трябва да се търси специализиран на Хюндай. Благодаря за мненията, утре ме завърта работата и ако намеря някой следобед за нея ще е добре, иначе добре ,че не си продадох Витарника като взех тази сега поне не съм пеша, е жената ме гледа много лошо, но вече съм й претръпнал
                  Всичко тече, но не всичко се пие !

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ за проблем с ток

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Тоя модел е летен дизел, тоест, захладнее ли малко отказва да пали по стандартния начин
                    До -23 пък грам проблем съм нямал ... https://www.youtube.com/watch?v=zxkulvxT6rg
                    Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
                    Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
                    Nissan Terano 2.4i дълго с газ
                    0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ за проблем с ток

                      По темата с диагностиката.

                      http://www.newtiburon.com/forums/eng...-download.html - ако се счита за реклама, моля, да бъда извинен - идеята ми е да помогна на колегата.

                      Кабела струва 20тина лева в сайт за пазаруване - О'ЕлЕкс (да речем) - чипа трябва да е FTDI, както си пише в темата.
                      Аз си припоих пиновете, както е описано на схемата, изтеглих си и емулатора, програмата работи перфектно, използвам я за диагностика на моето СантаФе, 2.7 бензин.

                      Колега, ако имаш интерес, утре мога да отделя 2-3 минути да си сваля лаптопа в камиончето и да видя дали при избор на двигател има твоя или не, да знаеш струва ли си да опитваш.

                      Ако някой друг се интересува от даунлоуд пакета + инструкциите за кабеляци и прочие, може да ми пише да пратя всичко, което имам налично. Това е емулатор на HiScan Pro - програмата за диагностика на Hyundai. Братушките даже са направили едно подобрение на софтуера и го има в техните тракери, добавили са още автомобили и марки.

                      Поздрави, Ицо.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ за проблем с ток

                        Има ли развитие, или да пращам купувачи и координати на бракоразводен адвокат (за жената)?
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X