Здравейте.
Предстой смяна на 4те свещи и реле, настоящите само Господ знае кога са пипани, все още не са предприети опити за смяната им, на този етап свещите са накапани с масло по резбите, няколко дена ще се кара така, мисля и за малко WD 40 да се пръсне в някакъв момент. Моля за полезни съвети:
- Кое е по удачно WD 40 или спирачна течност?
- На колко кг/NM да се пробват?
- При топъл двигател ли да се развиват?
- Как почиствате канала на електрода от нагара, преди поставянето на новите, освен със специализираните инструмент?
- При успех на колко кг/NM се натягат новите за модела/липсва инфо в ремонтната книга/?
- Поставяте ли медна грес по резбите?
Благодаря.
Предстой смяна на 4те свещи и реле, настоящите само Господ знае кога са пипани, все още не са предприети опити за смяната им, на този етап свещите са накапани с масло по резбите, няколко дена ще се кара така, мисля и за малко WD 40 да се пръсне в някакъв момент. Моля за полезни съвети:
- Кое е по удачно WD 40 или спирачна течност?
- На колко кг/NM да се пробват?
- При топъл двигател ли да се развиват?
- Как почиствате канала на електрода от нагара, преди поставянето на новите, освен със специализираните инструмент?
- При успех на колко кг/NM се натягат новите за модела/липсва инфо в ремонтната книга/?
- Поставяте ли медна грес по резбите?
Благодаря.
Коментар