Тези дни си играйках с любимеца и реших да се позанимавам с ръчната спирачка. При наклон колата се държеше само на компресията на двигателя, та реших да погледна какво става.
Ще пусна снимки за да онагледя процеса.
Диска се сваля като навъртим два болта в определените им места

"Изненадата" дойде след като свалих барабана, ето какво се показа отдолу

пълен ужас и липса на феродо. А трябваше да е ...

Накладките се вадят след като се свалят двете пружини и се освободят двата задържащи шплента с пружини!

Старо и ново!

Това е новото и вече съществуващо феродо!



А това е всичко което е било в барабана, въобще не знам как изобщо се е задържала колата!

Последен съвет, в лявата част има перчата шпилка, която отвара накладките за компенсиране на луфта от износване. Преди да върнете барабана развийте малко щпилката. Всичко се връща на място и вече ще взимам завоите на ръчна
!
Ще пусна снимки за да онагледя процеса.
Диска се сваля като навъртим два болта в определените им места
"Изненадата" дойде след като свалих барабана, ето какво се показа отдолу
пълен ужас и липса на феродо. А трябваше да е ...
Накладките се вадят след като се свалят двете пружини и се освободят двата задържащи шплента с пружини!
Старо и ново!
Това е новото и вече съществуващо феродо!
А това е всичко което е било в барабана, въобще не знам как изобщо се е задържала колата!
Последен съвет, в лявата част има перчата шпилка, която отвара накладките за компенсиране на луфта от износване. Преди да върнете барабана развийте малко щпилката. Всичко се връща на място и вече ще взимам завоите на ръчна

Коментар