Харесах си по снимки един бензинов екземпляр 2,4 с ръчни скорости 2005г.
Въпросът е на какво по-специално да обърна внимание при огледа? Има ли някакви практически трикове за проверка на възлови агрегати на място, преди сервиз и диагностика?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Давайте акъл за Санта Фе I
Свий
X
-
От: Давайте акъл за Санта Фе I
Ами то бензина не е много разпространен. А иначе си е добра кола. Ако не се лъжа е фултайм първото поколение СантаФе. Карали сме 200 хил. км. второто поколение, дизел. Никакви съществени проблеми.Първоначално публикуван от cveta68 Преглед на мнениеЯвно ще разчитам само на късмет и интуиция
יעבור
«И това ще мине»
Коментар
-
От: Давайте акъл за Санта Фе I
Плашат ме, че често се налага смяна на скъп съединител като е с механична скоростна кутия. Но пък ще се ползва за градска кола основно. Кал ще вижда само по софийските улици. Без никакви помисли за маршрути извън пътя. Какви са индикациите за полужив съединител при кратко пробно кръгче?
Коментар
-
От: Давайте акъл за Санта Фе I
Много тромав за конете си (с газ има вероятност да е още по-зле), дизела 125к.с. върви мн.повече и като разход в пари не харчи мн.повече. В определени моменти левовия разход е на кантар. В този смисъл те съветвам да огледаш и дизелите.Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение2.4 с ръчна кутия е тромав и неикономичен вариант, но със сигурност най-безпроблемния от всички модификации на Санта Фе!Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!
Коментар
-
От: Давайте акъл за Санта Фе I
Цвета, ако искаш да изпробваш една кола дали има нужда от нов съединител, то става така: палиш колата дърпаш ръчната спирачка и включваш на 3-та скорост, подаваш газ до около 2 500 - 3 000 оборота и задържаш на тях пускаш бавно съединителя - колата трябва да загасне, ако не то съединителя е история и ще трябва смяна. За по сигурно маже и да я подпреш перпендикулярно на бордюра в случай, че ръчната е аут.Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
0882 52 00 52 - Жоро
Коментар
-
От: Давайте акъл за Санта Фе I
Благодаря ви за "чалъмите" момчета
Нали съм си нетърпелива, миналата седмица отскочихме до Дупница. Ноо, въобще не стигнахме до тестване на съединител. В антифриза имаше масло
Казанчето беше цялото омазано отвътре, а и при развиване на капачката на радиатора, течността оставяше черни мазни следи по пръстите на проверяващия. Да не говорим, че тази кола е возила бесни кучета, даже лостчето на чистачките беше направо сдъвкано. А иначе продължавам да си харесвам точно това СУВ-че, много ми е удобно отвътре. Та продължавам да се оглеждам за такова
Коментар
-
От: Давайте акъл за Санта Фе I
Не ти трябва това СФ за "предимно градско" - освен всичко друго, е тромаво на старт... Мойто беше дизел, чипосано и тромавостта ме дразнеше най-много...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар