Става дума за колата от подписа ми.
От известно време забелязвам, че при пуснат климатроник и седейки например на светофар или спрял със запалена кола, през едно 10-20 секунди има едно леко изфорсирване на двигателя за миг. Леко за секунда вземе та каже: "бръм".....и стрелката на оборотите за миг буквало отиде на 50 оборота повече. Например от 850 на 900. В движение не съм чувал подобно нещо, защото двигателя си работи и по-шумно, а и са повече оборотите и стрелката постоянно си се движи в зависимост от настъпването.
Да не е нещо неравномерна работа на климатроника и когато има нужда компресора от повече мощност, просто да му се налага нещо да дърпа повече и от там да идва това. Иначе климатроника си работи на 6.
От известно време забелязвам, че при пуснат климатроник и седейки например на светофар или спрял със запалена кола, през едно 10-20 секунди има едно леко изфорсирване на двигателя за миг. Леко за секунда вземе та каже: "бръм".....и стрелката на оборотите за миг буквало отиде на 50 оборота повече. Например от 850 на 900. В движение не съм чувал подобно нещо, защото двигателя си работи и по-шумно, а и са повече оборотите и стрелката постоянно си се движи в зависимост от настъпването.
Да не е нещо неравномерна работа на климатроника и когато има нужда компресора от повече мощност, просто да му се налага нещо да дърпа повече и от там да идва това. Иначе климатроника си работи на 6.
Коментар