Обява

Свий
Няма добавени обяви.

дюзи за теракан - ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: дюзи за теракан - ремонт

    Сменени са клапанна група и дифтунги. Също така горивен филтър и продухване на системата. Диагностика преди и след ремонта. Сега бил "перфектен", но ще си покаже.
    Правиха ги в Колос. Гаранция като отделен документ няма. Ако имало проблеми с фактурата и касовата. Старите клапанчета ми ги въраха.

    Коментар


    • #32
      От: дюзи за теракан - ремонт

      Замерване на обратната нафта на дюзите в домашни условия става по следния начин : взима се маркуч от система или от катетър(има ги по аптеките) и се срязва на толкова бройки колкото дюзи има автомобила.Замерването се прави на загрял до работна температура двигател. Използват се спринцовки с възможно най голямата кубатура или например празни малки бутилки от минерална вода. На мястото на иглите се намушват маркучетата за да капе нафтата в тях,свалят се тръбичките за излишната нафта от дюзите и на тяхно място се нанизват тръбичките със спринцовките,преди това се затапва общия маркуч за обратна нафта който отива към помпата и/или филтъра(може с болтче или някаква подострена клечка) за да не влиза от там въздух. При това положение може да се проведе замерването като се запали колата. Опита трае 1 минута като за това време събраното количество във всяка една спринцовка не трябва да е над 10 ml(нормална стойност 6-8ml). Колата си работи на минимални обороти, ако времето е повече от минута се умножават минутите по 10ml. Дори и малко повече да е количеството не е толкова опасно, важното е в четирите спринцовки то да е почти еднакво. Виждате на снимката, че в първата то е двойно и тройно повече от другите. Причината е неплътно клапанче или запушен частично разпръсквач на тази дюза. Изхода от ситуацията е смяна на клапана и почистване или смяна на разпръсквача. Ако разпръсквача само се почиства и се остави същия а клапана се смени, не е нужно да се генерира нов код за дюзата, но тя трябва задължително да се постави на мястото си. Не е вярно че компютъра сам си се нагласял към ремонтираната със сменен разпръсквач дюза. Тази „нова“ дюза трябва да се тества на стенд за да се определи към коя група „еталонна дюза“ спада ,и се генерира нов код на дюзата който се въвежда в компютъра с което му се казва как и с колко да коригира стандартния сигнал който изпраща към всяка дюза. Иначе дюзата няма как да каже на компютъра каква е и към каква група спада за да я коригира той, връзката е еднопосочна- от компютъра към дюзата.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:152.9 КБ
ID:5699482

      Коментар


      • #33
        От: дюзи за теракан - ремонт

        Първоначално публикуван от mitinen Преглед на мнение
        Замерване на обратната нафта на дюзите в домашни условия става по следния начин : взима се маркуч от система или от катетър(има ги по аптеките) и се срязва на толкова бройки колкото дюзи има автомобила.Замерването се прави на загрял до работна температура двигател. Използват се спринцовки с възможно най голямата кубатура или например празни малки бутилки от минерална вода. На мястото на иглите се намушват маркучетата за да капе нафтата в тях,свалят се тръбичките за излишната нафта от дюзите и на тяхно място се нанизват тръбичките със спринцовките,преди това се затапва общия маркуч за обратна нафта който отива към помпата и/или филтъра(може с болтче или някаква подострена клечка) за да не влиза от там въздух. При това положение може да се проведе замерването като се запали колата. Опита трае 1 минута като за това време събраното количество във всяка една спринцовка не трябва да е над 10 ml(нормална стойност 6-8ml). Колата си работи на минимални обороти, ако времето е повече от минута се умножават минутите по 10ml. Дори и малко повече да е количеството не е толкова опасно, важното е в четирите спринцовки то да е почти еднакво. Виждате на снимката, че в първата то е двойно и тройно повече от другите. Причината е неплътно клапанче или запушен частично разпръсквач на тази дюза. Изхода от ситуацията е смяна на клапана и почистване или смяна на разпръсквача. Ако разпръсквача само се почиства и се остави същия а клапана се смени, не е нужно да се генерира нов код за дюзата, но тя трябва задължително да се постави на мястото си. Не е вярно че компютъра сам си се нагласял към ремонтираната със сменен разпръсквач дюза. Тази „нова“ дюза трябва да се тества на стенд за да се определи към коя група „еталонна дюза“ спада ,и се генерира нов код на дюзата който се въвежда в компютъра с което му се казва как и с колко да коригира стандартния сигнал който изпраща към всяка дюза. Иначе дюзата няма как да каже на компютъра каква е и към каква група спада за да я коригира той, връзката е еднопосочна- от компютъра към дюзата.

        [ATTACH=CONFIG]848115[/ATTACH]
        +1
        Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
        0882 52 00 52 - Жоро

        Коментар


        • #34
          От: дюзи за теракан - ремонт

          Така е. По-фатално е да вкарва повече гориво в цилиндъра (т.нар пикаеща дюза). Там поразиите са чудесни (стопени бутала)
          В тоя ред на мисли някой чувал ли е за такъв случай при Делфи?

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от vaso22 Преглед на мнение
            А има ли значение коя дюза на кой цилиндър е? Т.е. трябва ли да се бележат по някакъв начин?
            Бележи ги защото ако ги размениш няма палене.

            Дифтунгата под самата дюза би ли дала сериозен проблем.Когато свалях моите дюзи на 4-ти я загубих и сложих такава,каквато имах под ръка със същия диаметър.?
            Последно редактирано от CarTest™; 26-01-16, 13:07.

            Коментар


            • #36
              От: дюзи за теракан - ремонт

              За дифтунгата има значение не само диаметъра а и дебелината и твърдоста и. Но ако разликата не е много голяма няма опасност.

              При разменени дюзи колата ще запали но няма да работи коректно.
              Ако не иска да запали в домашни условия, то е защото са свалени едновременно и четирите дюзи и при ремонта е им изтекла нафтата и иглите са заклинени, а вътре е влязъл въздух.Тръбичките също са развити и пълни с въздух.
              Затова препоръчвам сваляне и ремонт, монтиране и палене, само на една дюза. И когато колата заработи нормално да се пристъпи към сваляне на втора дюза, и така до края.

              Коментар


              • #37
                От: дюзи за теракан - ремонт

                Чека ми святкаше на около 2 900 оборота. Според стенда разпръсквачите нямаха проблем. Смених само клапанчетата и дефтунгите на дюзите и засега всичко е наред.
                В миналото ще остане, каквито сме били...

                Коментар


                • #38
                  От: дюзи за теракан - ремонт

                  Колеги, възникна проблем,а ми предстои дълго пътуване.. Терито, както върви нормално,изведнъж влиза в авариен режим и се чува, че е на 3 цилиндъра и след известно време се отпушва.
                  Чека гасне и колата се изтрелва . След диагностика ми показа отворена верига на дюза на 1 цилиндър. Какви варианти на проблема са възможни? Има ли ремонт на ел. част на дюзата? Какви са цените на нова и откъде да се купи?
                  Търся съвет за решението на проблема.
                  Последно редактирано от topa; 21-05-16, 21:50.

                  Коментар


                  • #39
                    От: дюзи за теракан - ремонт

                    Здравей колега.
                    Не зная дали си правил диагностиката за обратната нафта. При сигурност , че проблема е в ел. част на дюзата/до сега не съм чел някъде за това/ предполагам , че не подлежи на ремонт. Предполагам обаче , че е възможно да имаш някъде по проводника или самата букса проблем - провери тези неща и дано се окаже от тях.Пропуснах - нова дюза - зависи къде я предлагат, около 700 -800 лв. , по последни мои данни/не са 100% достоверни/.

                    Коментар


                    • #40
                      От: дюзи за теракан - ремонт

                      " topa "Вземи да стегнеш крачетат на буксата дето влиза в дюзата.
                      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                      Коментар


                      • #41
                        От: дюзи за теракан - ремонт

                        Първоначално публикуван от mitinen Преглед на мнение
                        Замерване на обратната нафта на дюзите в домашни условия става по следния начин : взима се маркуч от система или от катетър(има ги по аптеките) и се срязва на толкова бройки колкото дюзи има автомобила.Замерването се прави на загрял до работна температура двигател. Използват се спринцовки с възможно най голямата кубатура или например празни малки бутилки от минерална вода. На мястото на иглите се намушват маркучетата за да капе нафтата в тях,свалят се тръбичките за излишната нафта от дюзите и на тяхно място се нанизват тръбичките със спринцовките,преди това се затапва общия маркуч за обратна нафта който отива към помпата и/или филтъра(може с болтче или някаква подострена клечка) за да не влиза от там въздух. При това положение може да се проведе замерването като се запали колата. Опита трае 1 минута като за това време събраното количество във всяка една спринцовка не трябва да е над 10 ml(нормална стойност 6-8ml). Колата си работи на минимални обороти, ако времето е повече от минута се умножават минутите по 10ml. Дори и малко повече да е количеството не е толкова опасно, важното е в четирите спринцовки то да е почти еднакво. Виждате на снимката, че в първата то е двойно и тройно повече от другите. Причината е неплътно клапанче или запушен частично разпръсквач на тази дюза. Изхода от ситуацията е смяна на клапана и почистване или смяна на разпръсквача. Ако разпръсквача само се почиства и се остави същия а клапана се смени, не е нужно да се генерира нов код за дюзата, но тя трябва задължително да се постави на мястото си. Не е вярно че компютъра сам си се нагласял към ремонтираната със сменен разпръсквач дюза. Тази „нова“ дюза трябва да се тества на стенд за да се определи към коя група „еталонна дюза“ спада ,и се генерира нов код на дюзата който се въвежда в компютъра с което му се казва как и с колко да коригира стандартния сигнал който изпраща към всяка дюза. Иначе дюзата няма как да каже на компютъра каква е и към каква група спада за да я коригира той, връзката е еднопосочна- от компютъра към дюзата.

                        [ATTACH=CONFIG]848115[/ATTACH]
                        Грешка ама голяма за методиката на мерене на излишно гориво,за справка Diesel_Master на Алексей Пахомов
                        Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/

                        Коментар


                        • #42
                          От: дюзи за теракан - ремонт

                          Колега dodo x, не съм чел

                          Diesel_Master на Алексей Пахомов, за да разбера какво имаш предвид, но предварително се съгласявам, че метода за "мерене" е възможно да не е много точен, затова нека да го кръстим метод за сравнение на количеството на "обратната" нафта на дюзите. При това този метод ама супер гарантирано върши работа за домашен ремонт на дюзите при минимум разход на средства. Изпитах го на собствен гръб на 20.05.2016 година. От около пет-шест месеца ми светеше чека на двигателя при обороти около 2.800 - 3000. При отпускане на газта чека угасва и колата продължава да си върви. Постепенно оборотите при които ставаше това ставаха все по-ниски. Затова на посочената дата започнах ремонт на улицата пред блока и по описания метод установих, че обратната нафта на втори и първи цилиндър е около 4-5 пъти повече от колкото на трети и четвърти, за няколко минути. Извадих дюзата на първи цилиндър и смених клапанчето с ново, след което запалих колата и след като поработи малко и си нормализиран оборотите направих същото и с дюзата на втори цилиндър. След сглобяването колата започна да работи абсолютно стабилно и нормално при направените проби чека изобщо не светва при никакви обороти и колата върви перфектно. В най-скоро време ще сменя и клапанчетата на другите две дюзи макар, че те са много, много по-добре. Разходите ми до тук са 200 лева за два броя клапанчета.

                          Коментар


                          • #43
                            От: дюзи за теракан - ремонт

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0037.jpg
Прегледи:1
Размер:118.9 КБ
ID:5716289Колега mitinen Diesel_Master на Алексей Пахомов e обучителен видео материал на лични ще го изпратя линка.Всяко творчество в стил ЕЖК не води до нищо добро,мислеЙки си че си пре@бал гявола у въздуха ще се получи
                            Последно редактирано от dodo_x; 27-05-16, 21:04. Причина: грешка виден линк
                            Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/

                            Коментар


                            • #44
                              От: дюзи за теракан - ремонт

                              Колега Дидо Х, простото отричане на чуждият труд не е начина на убеждаване във вашата убеденост. При едно обсъждане всяка от страните дава своите обосновани аргументи ( проблеми )и начина за тяхното отстраняване. Отсрещната страна, би следвало да ги опровергае или се съгласи с първата страна. Това, че отричате проверен и изпитан метод по никакъв начин не ни убеждава във вашето твърдение, още повече видео уроци от трета страна. Покажете вашият метод и ни убедете моля!
                              Не отричам, че въпросният начин за откриване на проблемна дюза не е най точният, НО без пари и с минимални средства той работи. Не сме видели или поне колегата не си е признал за счупен двигател!
                              Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                              0882 52 00 52 - Жоро

                              Коментар


                              • #45
                                От: дюзи за теракан - ремонт

                                И аз до сега не съм чувал за стопено бутало на Теракан. Методът с обратната нафта върши работа за проверка на клапанна група на дюзите, което е и основния им проблем

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X