Здравейте!
Колата е Santa Fe crdi 2002, ми даде разход на масло 3 литра за 700 км извънградско каране! Преди месец сменях гарнитура на главата. Според майстора ми, цилиндрите имали малък ръб, но не било нищо фрапиращо, луфта на буталата не бил голям, вложките на клапаните били добре, колата е прегрявана и главата беше крива. Карам с масло IGAT 10W40, веднага след затварянето, показа същия разход, че и по голям, убедиха ме, че е от турбото, хвърляло го на вън, ОК, съгласих се, купи ми турбо 2-ра употреба, било супер, нямало никакъв луфт. Е вярно, сега няма масло под колата, но разхода го има. Пушене от ауспуха няма, сутрин излиза лека пара, при форсаж в ниските предавки, малко черно облаче. Маслото, чезне при дълъг път на високи обороти, пушек и тогава не се вижда. Пуши на място над 3000 оборота. Колата върви, набира се добре, пали от раз. Искам съвет накъде да се насоча, да търся проблема!
Колата е Santa Fe crdi 2002, ми даде разход на масло 3 литра за 700 км извънградско каране! Преди месец сменях гарнитура на главата. Според майстора ми, цилиндрите имали малък ръб, но не било нищо фрапиращо, луфта на буталата не бил голям, вложките на клапаните били добре, колата е прегрявана и главата беше крива. Карам с масло IGAT 10W40, веднага след затварянето, показа същия разход, че и по голям, убедиха ме, че е от турбото, хвърляло го на вън, ОК, съгласих се, купи ми турбо 2-ра употреба, било супер, нямало никакъв луфт. Е вярно, сега няма масло под колата, но разхода го има. Пушене от ауспуха няма, сутрин излиза лека пара, при форсаж в ниските предавки, малко черно облаче. Маслото, чезне при дълъг път на високи обороти, пушек и тогава не се вижда. Пуши на място над 3000 оборота. Колата върви, набира се добре, пали от раз. Искам съвет накъде да се насоча, да търся проблема!
Коментар