Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe (2000-2006)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Santa Fe (2000-2006)

    Здравейте, ориентирал съм се към първото Santa Fe (или Tucson), като съм си търся бензинов с ГИ. Обаче прочетох много лоши неща за съединителите им. Хората казват, че имали по 30-40 000 км живот и след това умирали. Четох и че това било само при фабричните съединители, след като се смени първия път с какъвто и да е проблема изчезвал? Някой може ли да ми каже със сигурност дали това е само слух или действително, вече тези коли не страдат от съединител?

  • #2
    От: Santa Fe (2000-2006)

    Имам Santa Fe 4WD 2.7 v6 automat -173к.с. с АГУ ,препоръчвам ти да се насочиш към тази комбинация ДВГ (ДВГ 2.7 V6 е по здрав и e по нов като концепция от 2.4) и АТ кутия !Здрав и опростен откъм електроника ДВГ и дава необходимата мощност и динамика за теглото на такъв СУВ! AT кутия се представя доста добре, произвежда се от http://www.certifiedtransmission.com.../santa-fe-4wd/ - АТ кутия е F4A51!
    За мен това е най удачната комбинация ДВГ 2.7 V6 като мощност + автомата +круиз контрол ,както зо дълъг път така и за града !
    Желаяти успех в избора!

    Коментар


    • #3
      От: Santa Fe (2000-2006)

      30-40 000 ми се виждат малко, аз съм с Киа (аналога на туксон) и смених съединител на 120000. Ама моята е дизел. Руснаците мисля слагат съединител от дизелова на бензиновите уж за по здрав. А защо не си търсиш автомат? Ако руския език не ти е проблем - прегледай техните форуми за хюндай, има страшно много и подробна информация.
      I'm not Lost, I'm Discovering !

      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

      Коментар


      • #4
        От: Santa Fe (2000-2006)

        Колегата е прав за руснаците ,но си имат клуб и форум за Санта Фе в който ще намериш от "врабче мляко",както се казва ьвъобще руснаците са доста запалени и вманиачени по Санта Фе-то ! Ето и линк към клуба и форума им - http://forum.santafe-autoclub.ru/index.php?showforum=53

        Коментар


        • #5
          От: Santa Fe (2000-2006)

          За съжаление ама изобщо не чаткам руския, нищо че всички казват, че е близък до нашия. Повече разбирам китайски.

          А колкото повече разглеждам, толкова повече почвам да се спирам на Tucson-a. Даже да не кажа, че изцяло съм се спрял на него.
          Та ако може някой да ми даде повече инфо за съединителя, ще съм благодарен. Интересува ме и данни за разхода на 2.0 от първо лице. И също така моделите с 4х4 с постоянно ли са или може да се изключва и да си караш само на предно?

          Коментар


          • #6
            От: Santa Fe (2000-2006)

            2.0 бензин или дизел? Писал съм някъде по подфорумите тук или за киа на какъв принцип е 4х4 и честно да ти кажа не ми се пише пак. Ако искаш звънни утре през деня да ти разкажа.
            I'm not Lost, I'm Discovering !

            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

            Коментар


            • #7
              От: Santa Fe (2000-2006)

              Ориентирал съм се към бензин с газ. Доколкото знам, Хюндаите нямат проблем с клапаните като се накара на газ.

              Коментар


              • #8
                От: Santa Fe (2000-2006)

                Не,хидравлични са на 2.7 V6 със сигурност!
                Въпреки че и да не са не е толкова голям проблем колкото го изкарват,имам и Рено Лагуна с АГУ при мен е 5г. вече,преди е карана още 2г.на газ общо над 70000км. и до сега всичко е ок ,не се е налагало даже и реглаж да им правя нито пулове да сменявам !

                Коментар


                • #9
                  От: Santa Fe (2000-2006)

                  А съединителя на Tucson-a с демпферен маховик ли е или си е обикновен прост и евтин съединител? Също така ме интересува, чупат ли често раздатки?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Santa Fe (2000-2006)

                    Съединителя е с демпферен маховик, раздатки не съм чул някой да е счупил, ама тя раздатката се чупи обикновено на бавните предавки и при сериозни натоварвания, а при туксона бавни няма.
                    Както вече ти казах, ако искаш звънни през деня да ти разкажа какво им е 4х4-то.
                    Последно редактирано от mmtrance; 02-07-15, 23:35. Причина: Допълнение
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • #11
                      От: Santa Fe (2000-2006)

                      Тази "болест" е разисквана нашироко във форума на Хюндай и при Tucson-a го има проблема със по стария съединител.Разбиват се/умекват пружините на феродовия диск и се чува притракване/дрънчене! Оправя се к-т съединител-стария се заменя с нов модел -някъде около -900лв. в ИНД излизало всичко с работата и 2г. гаранция !
                      Последно редактирано от CarTest™; 03-07-15, 17:42.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Santa Fe (2000-2006)

                        900лв е съединителя + труд или съединителя, тръд и демпферния маховик? Че ме интересува цена за смяна на целия комплект, чисто информативно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Santa Fe (2000-2006)

                          Това са цените в ИНД само за комплекта без труда за Туксона по инфо. на колега от Хюндай форума ,който от отдавна работи в ИНД Младост 4
                          1.Феродов диск - 182 лв
                          2.Притискателен диск - 153 лв
                          3.Лагер съединител - 63 лв
                          4.Маховик - 321 лв
                          [COLOR=#333333][FONT=Lucida Grande]5.Болтове за маховик - 4.20 лв/бр

                          Най добре влез във форума и го питай на Л.С или в някоя тема ,потребителското му е MITKO_DVD .
                          На много е помогнал и помага със съвет или при нужда от някакъв ремонт или обслужване ![/B]
                          Относно окачването ,ако колегата по горе не ти го е разяснил ,мога да ти дам инфо от хюндай спец за Санта Фе 1 2.7 V6 173к.с. като моя!
                          MECHANICAL FULLTIME 4WD
                          When the 2.7-liter Santa Fe is equipped with Fulltime 4WD, power is transmitted to the wheels through a four-wheel-drive system via the Dual Drive Differential that features two planetary gears and a viscous coupling.

                          The Fulltime 4WD system is designed to deliver 60 percent of the power to the front wheels and 40 percent to the rear wheels. This 4WD system, designed with Steyr-Puch, is driver-friendly and fully automatic; the mechanical Fulltime 4WD system requires no input from the driver.
                          Източник :
                          http://www.hyundainews.com
                          С 2 изречения отзад не е на цял мост,а със заден диф, фуул тайм постоянно зацепено 4х4 -съотношение 60%(отпред) на 40%(отзад )и става 50% на 50% при превъртане.Окачването е на Щаер Пух !

                          На сняг и поледици и кал около педя се държи много добре, разпределя всичко равномерно и нито се получава презавиване, нито недозавиване!
                          Последно редактирано от vonnn; 07-07-15, 19:34.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Santa Fe (2000-2006)

                            Лека корекция на колегата vonn - окачването не е на Щаер Пух, а системата 4WD е проектирана с тяхно участие или по техен патент.
                            Ако не се лъжа има голяма разлика между 4х4 на санта фе и на туксон. Туксона няма междуосев диференциал докато Фе-то има.
                            При туксона Електромагнитната муфа която управлява 4х4-то е на задния край на кардана непосредствено преди задния диф (даже са в един и същи корпус) и е произведена от BorgWagner. Докато Санта Фе муфата е след раздатката и преди задния кардан. Санта Фе не можеш да го караш със свален заден кардан. Докато туксона можеш (не че ти е притрябвало де)
                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=185963 в тази тема съм описвал как се ремонтира въпросната муфа на borg wagner и ако разгледаш подробно снимките ще разбереш че тя няма как да отведе точен процент към задните гуми (за това и твърдението за задвижването на туксон че е 60/40 ми се вижда много невярно, за Санта ФЕ не знам и не мога да коментирам)
                            И все пак защо не се насочиш към автомат. Аз ако сега избирам кола - това ще е един от задължителните критерии.
                            Та така.
                            Успех с покупката.
                            Последно редактирано от mmtrance; 08-07-15, 08:20. Причина: кардан..
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #15
                              От: Santa Fe (2000-2006)

                              Благодаря за информацията.
                              Бягам от автоматика, първо защото си ограничавам избора доста. Тъй като и без това бензинови Tucson-и има супер малко и повечето от тях са 2.0 ръчка. Пък и за мен разхода на гориво е най-важния фактор, предполагам че варианта 2.0 с ръчка би бил доста по-икономичен.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X