Помощ колеги джипа за втори път отказва да пали.Може ли някой по опитен да ме посъветва какво да правя.Преди три месеца Декември пак беше станало същото.Аз живея в Прага и тук ти лети главата от кръста!Такива са сметките.Аз винаги си мисля за филтъра, че то ако е од него щего сменя и сам.Благодаря ви.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Терракана ми не пали
Свий
X
-
От: Терракана ми не пали.
колега ...боба колко върви в Прага? Не за друго ама ако не кажеш малко повече подробности да може човек и да иска да помогне да го направи. Ако ли не пращай боба да го фърляме. Като за начало ...мотора е бензин или пък не... предния път кога и какво му беше ...само ли се оправи или ти му бая ...е такива леки опдробности..сега да не земеш да се впуснеш в семейни и битови детайли
-
От: Терракана ми не пали.
Колегата Слик е абсолютно прав. Поне кажи /освен , че отказва да пали/ нещо друго прави ли -светят ли разни лампи , някакви симптоми ,правена ли е диагностика, освен филтъра , имаш цедка в резервоара ,маркучи , бързи връзки , круша/ако е дизел/.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Терракана е дизел.Декември когато отказа го задърпах във Хюндай и там ми звъннаха и казаха, че съм сипал лоша нафта.За източването и, и оставяне на 10л в резервара нова и нов горивен филтър 7000кр (10000=750лв).Без дърпането!Парите майната им, но да се е оправил.Сега след 3м същия номер.Никакви лампи не са ми светели!Гася го, влизам после да паля и ярец.Във сервиза бяха казали, че има някаква защита на помпата да не пуска лоша нафта.Има ли такова нещо и ако да мога ли да го шонтирам?Зареждал съм само на ОМV!Не съм дал 30 бона за това желязо за да ме прави на луд в най-неподходящ момент.Модела е Лукс.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Колега , не знам какъв сервиз е този , но това за помпата са пълни глупости /няма никакви защити/. Какво значи , ярец - стартера върти , но не запалва , или изобщо няма никаква реакция след завъртането на ключа , колко гориво горе-долу имаш в резервоара, филтъра за гориво -оригинален ли е или не , колко микрона /Делфи са капризни в това отношение/, като напомпаш крушата , втвърдява ли се или не.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Сервиза в който го задърпах е на Хюндай и е най големия в Прага.Това за крушата не го разбрах.Но искам да разбера от какво прави тези номера и да приключа с проблема, който явно не са решили в този сервиз макар и луксозен.Именно за това го бях закарал там за да нямам повече проблеми.За това дадох и толкова пари за него.Просто не съм човек с излишно време, който да си каже-абе голяма работа като не работи ще го окарам на сервиз другият месец.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Имах проблем подобен /не казвам , че същото е и при теб/ подобен на твоя и го реших по този начин http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=133257. Крушата представлява товаи служи за ръчно подкачване на гориво във филтъра за гориво , когато филтъра е пълен и клапанът в самата круша е наред/не пропуска гориво обратно към резервоара/ , тя седи твърда.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Освен да прочетеш и последваш челния опит в посочените теми от колегата Darth по-горе те съветвам за инвестираш някоя крона в 50 литра нафта и да си държиш баката пълна - допълваш резервоара като спадне до половината.
Успех и пиши после какъв е резултата.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Най - вероятно става въпрос за въздух в системата , но не съм сигурен /не съм механик/ , най добре е според мен една диагностика /не вярвам да е много скъпа/ , на нея , ако има грешки ще си покаже , по кодовете може да се ориентираш за какво става въпрос.
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Това не е проблем от резервоара! Досега нито един Тери не е дал такъв проблем ( естествено винаги има и първи път ). Колега на колко километра е колата или поне кажи година на производство. Това, че си писал "лукс" изпълнение нищо не говори и не е свързано с моторизацията на колата. Пуснете му един тест и тогава дай да мислим!Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
0882 52 00 52 - Жоро
Коментар
-
От: Терракана ми не пали.
Момчета за мен не е проблем да го държа пълен (след като отделям около 1000лв на месец за нафта).Аз и така правех, но след първият номер бях се побъркал да търся туби за 70-80л нафта.Та вече слагам най-много 1000кр и край.Но дори и при пълен резервар пак го направи.Без кола това означава, че съм без крака.Такава ми е работата.Вече стана на 190 000кл при мен.Джипа е 2007г и още не съм виждал със тези екстри такъв.Дори и златния модел.Доволен бях до преди да започне тези номера.Сега е във сервиз на "Делфи" там имат всичко.Тест също.Теста струва 500кр-нищо не е 35лв. страх ме е от после.Но като не работи, не работи.Та звънях казаха че ще се обадят.Задърпах го там с една Омега и чакам сатъра
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар