Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Галопер....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Галопер....

    Здравейте,колеги.
    Закупих си джип Хюндай Галопер преди около месец.
    На връщане от Кат,по пътя за Владая автомобила загря,
    и от тук на сетне започна моето ходене по мъките.
    Започвайки по метода на изключението стигнах до там,че се наложи проверка на главата,която се оказа спукана на 2 места,закупих нова,наложи се повторно отваряне на главата,защото гарнитурата издуха,и сложих нова.И спря да надува.
    Последва ремонт на ГНП и ремонт на дюзите.
    При запалване на двигателя,след като джипа поработи 5-10 мин,
    започва да се чува чукане при рязко подаване на газ,съпроводено с черен пушек,
    и джипа няма мощност.

    Моля посъветвайте ме какво да правя за напред.
    Предварително благодаря!!!

  • #2
    От: Помощ!Проблем с Галопер....

    1. Посещение и диагностика в проверен сервиз.
    2. Закупуване на двигател-втора употреба, с предполагаема гаранция.

    Коментар


    • #3
      От: Помощ!Проблем с Галопер....

      Турбото?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Помощ!Проблем с Галопер....

        Между двата ремонта,това имаше ли го?
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Помощ!Проблем с Галопер....

          Първоначално публикуван от Митко Д. Преглед на мнение
          Моля посъветвайте ме какво да правя за напред....
          Пиши година на "Галопера", до тук разбрах че е дизаел (по-точно подразбрах)..................
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Между двата ремонта,това имаше ли го?
            При първия ремонт го нямаше,появи се след като смених гарнитурата.

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Пиши година на "Галопера", до тук разбрах че е дизаел (по-точно подразбрах)..................
            `99 г е 2.5 TDI
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-11-14, 07:40.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Галопер....

              И аз съм за турбото.Имах подобен проблем и се оказа точно това.Гледам че дядо Владо е чел,това е твоя човек...
              Успех.
              +359 889 301 623 Явор
              Suzuki Grand Vitara 2,0л.2007

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с Галопер....

                Колеги вече съм на предела на силите и възможностите си,за това се обърнах към вас.
                Последния вариант който ме посъветваха е да ходя при помпаджия.
                А какъв е варианта с евентуален проблем с турбото,
                при положение че турбото въобще не е пипано?

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с Галопер....

                  Първоначално публикуван от Митко Д. Преглед на мнение
                  Колеги вече съм на предела на силите и възможностите си,за това се обърнах към вас.
                  Последния вариант който ме посъветваха е да ходя при помпаджия.
                  А какъв е варианта с евентуален проблем с турбото,
                  при положение че турбото въобще не е пипано?
                  Попитал болният по телефона: "Докторе болен съм, какво да правя?"... "Ами-вземи хапче, отвърнал доктора..."

                  Казали са нагоре къде да идеш...
                  Или не вярваш на тук пишещите!
                  Последно редактирано от chrichri; 24-11-14, 13:09.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с Галопер....

                    Питай и Андро . Той ти е най близо . В Княжево е.

                    http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=13148

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с Галопер....

                      Първоначално публикуван от Митко Д. Преглед на мнение
                      Колеги вече съм на предела на силите и възможностите си,за това се обърнах към вас.
                      Последния вариант който ме посъветваха е да ходя при помпаджия.
                      А какъв е варианта с евентуален проблем с турбото,
                      при положение че турбото въобще не е пипано?
                      Черен дим и загуба на мощност може да бъде индикация за проблем с турбото. Това, че не сте го пипали досега, по никакъв начин не означава, че то не е сдало багажа. Аборт по телефона не се прави, така че ходене в сервиз за диагностициране не ти мърда.
                      Ако проблемът е в турбото вариантите са ти:

                      а) смяна с турбо втора употреба. Тук нямаш особена гаранция, че турбо от моргата ще е в много по-добро състояние от наличното;

                      б) рециклиране на турбото срещу около 750 - 800 лв (по спомени отпреди някоя година, без тук да е включен демонтаж/монтаж);

                      в) ново турбо - от порядъка на 1500 лв (пак без да е включен демонтаж/монтаж).


                      Едва ли вариантите ще ти харесат, предвид на скорошната смяна и на глава, но това е положението. Всеки с късмета си ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с Галопер....

                        Благодаря за съветите на всички ви.
                        Вчера при последното "ръчкане",явно нещата са се наместили.
                        Днес навъртях 100-тина км и от проблема няма и следа.
                        Дано проблемите с моята машина са останали зад гърба ми.
                        Благодаря отново за отзивчивостта.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с Галопер....

                          Уви, и аз съм за проблем с турбото и заставам твърдо зад мнението на Чавдар. Между другото рециклирането понякога означава смяна на вътрешностите с нови такива и запазване на тялото. Успех.
                          П.П. Първо идете на диагностика, може да Ви спести доста пари и време.
                          Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                          0882 52 00 52 - Жоро

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с Галопер....

                            И според мен е турбо.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с Галопер....

                              Първоначално публикуван от Митко Д. Преглед на мнение
                              ... Вчера при последното "ръчкане",явно нещата са се наместили.
                              ...
                              А дано, ама надали. Както ме е научил собственият ми опит, проблемите по колата рядко са като настинка да си минат сами ...

                              Първоначално публикуван от zoro-1 Преглед на мнение
                              ... Между другото рециклирането понякога означава смяна на вътрешностите с нови такива и запазване на тялото. ...
                              Ако ще е рециклиране, това е най-добрия вариант.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X