От 5 дни съм горд собственик на Хюндай Теракан 2,9CRDi - 150 кс.
Харесах си го по интернет,палнах колата,взех един приятел и за Германия.Като стигнах на място/близо до Дрезден/ видях,че има "малка"разлика от това,което е на снимката и реалният му вид ,но вече бях решил...Всъщност само някоя и друга драскотина ,която не се виждаше на снимката и това ,че отдолу беше напръскан целият с шагрен...При пробите-нищо стеснително и затова си го платих,взех номера и тръгнах.За по-напряко минах през Швейцария и след това-София.Като цяло никакви проблеми и всичко си му беше наред,дори ме изненада приятно.Като се върнах ,отидох при дядо Владо да го види и той като добър експериментатор вечерта в тъмното ме вкара в калта на стадиона в Костинброд.......какво беше разочарованието ми,когато разбрахме че предният мост не работи,нищо че индикатора за 4х4 светваше при включване...Меко казано се разболях,но на следващият ден,отидох направо при Соти/Нинджа1/ и го прегледахме основно.В неговият сервиз го и обслужихме и който го може,го може-човекът откри един вакумен клапан,който не работи и заради който не включваше предният мост.Стойноста на клапана беше "убийствената" сума от 3 лв и честно казано след това,вече няма каква забележка да намеря на джипката.Остава само,да и се радвам,което и ще правя от тук нататък.Като заключение,харесва ми как върви,как вози,как стои на пътя и смятам,че е един много добър автомобил.Благодарности на Соти -разбира си човека от работата и е отзивчив към болежките на хората.
Харесах си го по интернет,палнах колата,взех един приятел и за Германия.Като стигнах на място/близо до Дрезден/ видях,че има "малка"разлика от това,което е на снимката и реалният му вид ,но вече бях решил...Всъщност само някоя и друга драскотина ,която не се виждаше на снимката и това ,че отдолу беше напръскан целият с шагрен...При пробите-нищо стеснително и затова си го платих,взех номера и тръгнах.За по-напряко минах през Швейцария и след това-София.Като цяло никакви проблеми и всичко си му беше наред,дори ме изненада приятно.Като се върнах ,отидох при дядо Владо да го види и той като добър експериментатор вечерта в тъмното ме вкара в калта на стадиона в Костинброд.......какво беше разочарованието ми,когато разбрахме че предният мост не работи,нищо че индикатора за 4х4 светваше при включване...Меко казано се разболях,но на следващият ден,отидох направо при Соти/Нинджа1/ и го прегледахме основно.В неговият сервиз го и обслужихме и който го може,го може-човекът откри един вакумен клапан,който не работи и заради който не включваше предният мост.Стойноста на клапана беше "убийствената" сума от 3 лв и честно казано след това,вече няма каква забележка да намеря на джипката.Остава само,да и се радвам,което и ще правя от тук нататък.Като заключение,харесва ми как върви,как вози,как стои на пътя и смятам,че е един много добър автомобил.Благодарности на Соти -разбира си човека от работата и е отзивчив към болежките на хората.
Коментар