Уважаеми Колеги, искам да попитам дали е нормално, когато си включил 4х4 и задните гуми са ти в кал и въртят, предните да седят на едно място и да не мърдат. Нали уж за това е 4х4 и те да ти помагат. Моля за съвет и къде да търся проблема. Според мен нещо не зацепва предния мост, но не съм много вещ. Предварително Благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с 4х4 Галопер
Свий
X
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
Не е нормално и говори, че предният мост не работи. Само че, би ли пояснил кога си включил 4х4 - преди или след като си закъсал в калта? Ако е второто, може просто автоматичните хъбове да не са успели да зацепят.Първоначално публикуван от Velkov Преглед на мнениеУважаеми Колеги, искам да попитам дали е нормално, когато си включил 4х4 и задните гуми са ти в кал и въртят, предните да седят на едно място и да не мърдат.
Чуваха ли се някакви звуци откъм предния мост?Ние не сме неутрални!
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
Нормално е, при наличие на инерциони хъбове и необходимостта да минеш определена дистанция напред за да ти се включи и предния мост.....Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
Бях включил 4х4 преди това, но преди да падна в тази вада с вода (калта) бях спрял, понеже слизах от колата, като се качих запалих и тръгнах назад да обръщам. Иначе от пред и отзад не се чуваха никакви странни шумове, на място пробвах и на бързи и на бавни и всичко, но нямаше ефект. Така се окопах, че виках да ме дърпат.
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
Здравейте! Купих на прилична цена "Галопер" 2,5 TDI 1998 г. Добър е на въшен вид и върви добре при едно условие - ако запали. Свещите са добри, горивният филтър е сменен и обезвъздушен, но... Ако реши да запали, пали лесно и работи стабилно и дори да го изгася и запаля отново в рамките на петнадесетина минути няма проблем. След престой обаче на повече от час, вече ядец. Това не пречи на другия ден да запали от раз. Но може и да неиска и при нов опит след ден-два да запали. Цял живот съм карал бензинови и нищо не разбирам от дизел. А и в сервиза се измъчиха и немогат да хванат причината, защото обикновенно като им я закарам пали безпроблем. Има ли някой идея какво може да е или къде наистина разбират и могат да я оправят, защото ходя по планините, а с тая колица сега несмея да мръдна.
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
При следващ проблем с хъбове срещу 400 лв си купи чифт ръчни хъбове.Първоначално публикуван от Velkov Преглед на мнение... проблема в неработещото 4х4 беше в единия хъб. Срещу около 400лв в Колос сервиза се оправя.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
Здравейте момчета,преди 3 седмици си купих и аз галопер 98г. 2.5тд дълга база.Машината много си ме кефи а и това ми беше мечтата машина с която да си ходя на риба да си дърпам караваната,която все още я намам
да си се прибирам зимата до вкащи с превозно средство а не пеша. Та питането ми е следното,след като карам на 4x4 и като ги изключа започва някъкав странен шум нещо като прескачане на зъбни колела,не съм в час с тия неща затова реших да питам някои ако е имал подобен проблем преди да отида в сервиз и да ми откъснат главата. Благодаря предварително.
Galloper II 99г. 2.5TDI дълга база
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
На предните ти главини (центъра на предните колела) вероятно пише АУТО ЛОК или нещо сходно (на латиница) ако е така, това означава че си с автоматични хъбове. Т.е. като включиш отвътре 4х4 и тръгнеш след около 1-2 метра вече и предния ти мост е двигателен. (хъбовете са заключили) когато изключиш 4х4 трябва да върнеш колата 1-2 м. назад за да се отключат хъбовете. Ако само изключиш, без да връщаш, при по-стара и спекла се грес може да останат в междинно някакво положение и да щракат.....Горе има бутон "търсене" въеди автоматичен хъб и ще излезне многоПървоначално публикуван от dulgiq0843 Преглед на мнениеТа питането ми е следното,след като карам на 4x4 и като ги изключа започва някъкав странен шум нещо като прескачане на зъбни колела,не съм в час с тия неща затова реших да питам ....
Ако много се оплетеш пиши или звънкай
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
аз нямах проблеми с автомотичните хъбове на моя, но беше на много малко км и изключително запазен... принципно с автоматични хъбове веднага след включване или след каране /буксуване/ на заден ход трябва да се тръгва леко напред /без газ/ докато зацепят и чак след това "цЕлата газ"... съответно "лашкането" при засядане е нежелателно...
ако се оборудва с хубави гуми джипката е доста добра, но не е предназначена за екстремни разходки... не си вземайте такава за "хард" изпълненияпомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
Значи,пробвах както ми каза назад 1-2 метра но пак същата работа. Даже и без да го включвам 4x4 от време на време пак се чуват същите шумове.Възможно ли е да има нещо общо с лагерите на главината защото те маи са ми разбити.Утре ще ги сменям и ще видя дали ще има ефект.Galloper II 99г. 2.5TDI дълга база
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
По скоро вече са се счупили...Свалай,разглобявай и пиши какво си видял там,да мислим...Първоначално публикуван от dulgiq0843 Преглед на мнениеЗначи,пробвах както ми каза назад 1-2 метра но пак същата работа. Даже и без да го включвам 4x4 от време на време пак се чуват същите шумове.Възможно ли е да има нещо общо с лагерите на главината защото те маи са ми разбити.Утре ще ги сменям и ще видя дали ще има ефект.0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
До: Проблем с 4х4 Галопер
При Галопера на баща ми при какви ли не разбирачи ходихме и кфо ли не беше то деференциал то изнозени хъбове ужас и на края се разбра че просто оптягаштите прожини в хъбовете са омекна ли.Така че и това е един от вариантите.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар