Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Санта фе - автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за Санта фе - автоматик

    Здравейте, от скоро съм с тази машина 07г. дизел, автомат. Някой неща не са ми ясни и ще помоля по- вещите от форума за съдействие.
    Имам няколко въпроса
    - за някой автомати ,като не давам газ не тръгва колата, а тази без да давам, само на обороти си потегля- това нормално ли е?
    - на кръстовище трябва ли да я държа на спирачка или да я слагам на N и после на D, за да не се тормози двигателя и кутията
    - може ли както си карам на D, да я бутна на ръчно и с + - да превключвам или трябва от спряло да съм на ръчно и да потегля
    - може ли от 4 да върна на 2 , или от 2 на 4 или трябва да променям само с 1 скорост нагоре или надолу
    - на колко километра се сменя маслото на скоростите и диференциала
    Доста неясноти се събраха, ама съм начинаещ. Ще съм благодарен на отговори.

  • #2
    От: Питане за Санта фе - автоматик

    Първоначално публикуван от vamfan Преглед на мнение
    Здравейте, от скоро съм с тази машина 07г. дизел, автомат. Някой неща не са ми ясни и ще помоля по- вещите от форума за съдействие.
    Имам няколко въпроса
    - за някой автомати ,като не давам газ не тръгва колата, а тази без да давам, само на обороти си потегля- това нормално ли е?
    - на кръстовище трябва ли да я държа на спирачка или да я слагам на N и после на D, за да не се тормози двигателя и кутията
    - може ли както си карам на D, да я бутна на ръчно и с + - да превключвам или трябва от спряло да съм на ръчно и да потегля
    - може ли от 4 да върна на 2 , или от 2 на 4 или трябва да променям само с 1 скорост нагоре или надолу
    - на колко километра се сменя маслото на скоростите и диференциала
    Доста неясноти се събраха, ама съм начинаещ. Ще съм благодарен на отговори.
    На кръщовището просто си държиш на спирачка, няма нужда нищо да превключваш. От D на ръчно си минаваш в движение без проблем и без ограничение на скоростта, оттам си превключваш както си искаш! Но и да искаш от 4 на 2 без да минеш през 3 няма как да го направиш!
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • #3
      От: Питане за Санта фе - автоматик

      Първоначално публикуван от vamfan Преглед на мнение
      - за някой автомати ,като не давам газ не тръгва колата.
      - на кръстовище трябва ли да я държа на спирачка или да я слагам на N и после на D, за да не се тормози двигателя и кутията.
      Всички класически хидравлични автомати потеглят без газ. Престоя на спирачка на кръстовище не товари автомата или двигателя.

      Първоначално публикуван от vamfan Преглед на мнение
      - може ли както си карам на D, да я бутна на ръчно и с + - да превключвам или трябва от спряло да съм на ръчно и да потегля.
      Може, точно това е идеята, да се използва при нужда/желание.

      Първоначално публикуван от vamfan Преглед на мнение
      - може ли от 4 да върна на 2 , или от 2 на 4 или трябва да променям само с 1 скорост нагоре или надолу.
      Всички модерни електронни кутии са защитени и няма да вкарат двигателя в критични обороти. По същество ти казваш на компютъра какво искаш, а той си прави каквото си иска.

      Коментар


      • #4
        От: Питане за Санта фе - автоматик

        -Напълно нормално е за този тип скоростна кутия да потегля без газ.
        -При по продължителен престой е препоръчително да се преминава на N или P.
        -Превключването се извършва безпроблемно в движение.
        -Няма как стъпката да е повече от една скорост.
        -Аз лично сменям маслото между 50 и 60 хиляди километра.
        sigpic
        Land rover lightweight-series 3
        Range Rover V8
        Range Rover Classic Vouge SE V8
        Mercedes G280

        ВАШИЯТ СЪВЕТ Е МОЯТ ГЛАС В ОБЩИНАТА!

        Коментар


        • #5
          От: Питане за Санта фе - автоматик

          Маслата на скоростната кутия и дифа ако не се лъжа се сменят на 80 х км. виж какво пише в ръководството.
          След като я караш от година - аз бих сменил всички масла - независимо от пробега, защото не е ясно кое кога е сменяно.
          Имай предвид че е добре да направиш смяна на течността с промивка на кутията (къде 9 литра отиват наместо 4.5), не е като при мотора пускаме старото и пълним ново и готово. При следващата смяна на маслото в кутията може да минеш само със смяна, без промивка.

          Коментар


          • #6
            От: Питане за Санта фе - автоматик

            Карах субару на приятел V6 3600 кубика, на D без да дам газ не тръгваше, вярно беше сложена на SPORT- ако това оказва влияние. В сервиза казаха, че е препоръчително да се слага та N на кръстовище , а не да се държи спирачка, защото някакъв фрикцион в кутията продължавал да върти и се износвал така. Друго което казаха е , че не е добре да работи дълго време на място независимо на P или N , защото загрявала много кутията така. Мерси за мненията , ще са ми от полза при шофирането.

            Коментар


            • #7
              От: Питане за Санта фе - автоматик

              Първоначално публикуван от vamfan Преглед на мнение
              ... В сервиза казаха, че е препоръчително да се слага та N на кръстовище , а не да се държи спирачка, защото някакъв фрикцион в кутията продължавал да върти и се износвал така. Друго което казаха е , че не е добре да работи дълго време на място независимо на P или N , защото загрявала много кутията така.....
              Аз лично в тоя сервиз не бих ходил повече, след тия съвети..

              Коментар


              • #8
                От: Питане за Санта фе - автоматик

                това ми напомня на оня виц
                син вози татка си в новозакупената кола
                .. 100 ...110 ....120
                - татее дръж се, включвам на Рали (R)

                Коментар


                • #9
                  От: Питане за Санта фе - автоматик

                  Първоначално публикуван от vamfan Преглед на мнение
                  Карах субару на приятел V6 3600 кубика, на D без да дам газ не тръгваше, вярно беше сложена на SPORT- ако това оказва влияние. В сервиза казаха, че е препоръчително да се слага та N на кръстовище , а не да се държи спирачка, защото някакъв фрикцион в кутията продължавал да върти и се износвал така. Друго което казаха е , че не е добре да работи дълго време на място независимо на P или N , защото загрявала много кутията така. Мерси за мненията , ще са ми от полза при шофирането.
                  Мдаа, както каза Вени обикаляй го този сервиз отдалече, ама от много далече!
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X