Привет!Карам Санта Фе 2001 бензин 2.7L автомат и забелязвам,че при по-сериозен наклон колата не остава на съответната предавка,а се засилва и си превключва сама до 4-та предавка без газ.Ако не натискам спирачката направо си набира към 70-80,по-нататък нямаше накъде и намалих.Някой знае ли това нормално ли е?Иначе никакви шумове,никакви други странности в автомата,направо работи много добре,превключва без да се усеща..Благодаря на включилите се!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Засилване на наклон при автоматик?
Свий
X
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Е,как да остане на съответната предавка,като така ше счупи двигателя.Ти я слагаш предполагам на Д и тя се стреми да отиде там.Не се тревожи,това е нормално.При спиране става обратното до първа.Успех и със здраве и безаварийно.Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Първоначално публикуван от margarit5 Преглед на мнениеЕ,как да остане на съответната предавка,като така ше счупи двигателя.Ти я слагаш предполагам на Д и тя се стреми да отиде там.Не се тревожи,това е нормално.При спиране става обратното до първа.Успех и със здраве и безаварийно.
Незнам какъв тип е управлението на автомата, но обикновенно на режим D колата при наклон изключва и оборотите падат, а колата се засилва. Повечето автомати от твоето поколение имат Over Drive когато го изключиш забраняваш на автомата да включва последната си предавка и също така няма да освободи и двигателя ще вдига обороти и колата няма да се засилва безконролно. Провери дали имаш OD.
ПП
Спирачките при автомата ги ползвам около 200-300% повеч от на ръчна кутия. А ползвам предавките на автомата да намаля и той, при това доста често.Biagini Passo Powered By VW Syncro
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Буташ лоста в дясно, закачаш първа или втора и готово.
Имахме абсолютно същата концепция Санта Фе в къщи, никакви грижи, нормално е.ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Това важи генерално за всеки автомат. Ако искаш да държи предавака и да не превключва при спускане, лоста се поставя на съответната позиция - 3 или 2. При стръмно спускане може и на 1. И се помага със спирачката когато се налага."Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Първоначално публикуван от Preslav Peychev Преглед на мнениеБуташ лоста в дясно, закачаш първа или втора и готово.
Имахме абсолютно същата концепция Санта Фе в къщи, никакви грижи, нормално е.
Ако не бъркам,при първото поколение на модела автоматика е по-старите,с 4 предавки и без възможност за минаване в "ръчен режим". Тогава ситуацията е такава,каквато я описва "бат Ванко" в пост № 3.
В подфорума за "скоростните кутии" има доста информация за особеностите при ползване на автоматик за спускане по наклон. При мен(Теракан 2,9 ЦРДИ,модел 2002г)при продължително спускане при подобна скорост,ако се "откачи" предавката(усещането е като за "свободна" скорост на ръчните),след леко натискане на спирачката,отново си "зацепва" и се усеща ефекта от "спирачния" ефект на двигателя.Последно редактирано от hhris08; 28-10-13, 19:34.
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Първоначално публикуван от hhris08 Преглед на мнениеСигурни ли сте,че при Санта Фе-1(модел 2001г) автоматика има възможност за минаване в режим "ръчни"("...лоста в дясно...")?!
Лоста изглежда така:
А понеже не можах да намеря на стария модел на място, ето на новия, просто формата е различна, разположението е същото.
ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Още не съм пробвал лоста да го включа с отделението за плюс и минус намиращо се до D ,това предполагам ,че се включва в движение и без нужда да се натиска спирачката...(само предполагам де) щото разгледах темата за спускане преди време с автоматик,но нямам спомен да съм намерил отговор на въпроса ми.Някой спомена (в онази тема )да не се пипа нищо - само на D ,ама с това засилване яко като на свободна хич не ме устройва,а ме е шубе да не я прецакам нещо, затова не съм ги пробвал тези плюс и минус .
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Първоначално публикуван от greentree Преглед на мнениеОще не съм пробвал лоста да го включа с отделението за плюс и минус намиращо се до D ,това предполагам ,че се включва в движение и без нужда да се натиска спирачката...(само предполагам де) щото разгледах темата за спускане преди време с автоматик,но нямам спомен да съм намерил отговор на въпроса ми.Някой спомена (в онази тема )да не се пипа нищо - само на D ,ама с това засилване яко като на свободна хич не ме устройва,а ме е шубе да не я прецакам нещо, затова не съм ги пробвал тези плюс и минус .ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
08седем9010З60
MAKE RALLY NOT WAR
Confidence in Motion
Коментар
-
От: Засилване на наклон при автоматик?
Бутайки лоста в дясно преминаваш в ръчен режим /без натискане на педала за газ или спирачка/.Сега имаш възможност за по-бързо избиране на предавките/твоите желания изместват логиката на компа/.Спускайки се по наклон примерно при избрана 2 предавка ,ти казваш на компа от тук на горе/3 или 4/ не може,но следейки оборотите на коляновият вал при намаляване на оборотите/например натисната спирачка/ той/компа/ може да премине на 1. По смело та това е "спортния" режим на СФ.Последно редактирано от nhinomoto; 29-10-13, 12:39.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар