Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засилване на наклон при автоматик?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Засилване на наклон при автоматик?

    Привет!Карам Санта Фе 2001 бензин 2.7L автомат и забелязвам,че при по-сериозен наклон колата не остава на съответната предавка,а се засилва и си превключва сама до 4-та предавка без газ.Ако не натискам спирачката направо си набира към 70-80,по-нататък нямаше накъде и намалих.Някой знае ли това нормално ли е?Иначе никакви шумове,никакви други странности в автомата,направо работи много добре,превключва без да се усеща..Благодаря на включилите се!

  • #2
    От: Засилване на наклон при автоматик?

    Е,как да остане на съответната предавка,като така ше счупи двигателя.Ти я слагаш предполагам на Д и тя се стреми да отиде там.Не се тревожи,това е нормално.При спиране става обратното до първа.Успех и със здраве и безаварийно.
    Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A

    Коментар


    • #3
      От: Засилване на наклон при автоматик?

      Първоначално публикуван от margarit5 Преглед на мнение
      Е,как да остане на съответната предавка,като така ше счупи двигателя.Ти я слагаш предполагам на Д и тя се стреми да отиде там.Не се тревожи,това е нормално.При спиране става обратното до първа.Успех и със здраве и безаварийно.
      Когато пускаш някое стърмно на 3-та с ръчна кутия - чупиш ли двигател?

      Незнам какъв тип е управлението на автомата, но обикновенно на режим D колата при наклон изключва и оборотите падат, а колата се засилва. Повечето автомати от твоето поколение имат Over Drive когато го изключиш забраняваш на автомата да включва последната си предавка и също така няма да освободи и двигателя ще вдига обороти и колата няма да се засилва безконролно. Провери дали имаш OD.

      ПП
      Спирачките при автомата ги ползвам около 200-300% повеч от на ръчна кутия. А ползвам предавките на автомата да намаля и той, при това доста често.
      Последно редактирано от bat_vanko; 27-10-13, 20:33. Причина: ПП
      Biagini Passo Powered By VW Syncro

      Коментар


      • #4
        От: Засилване на наклон при автоматик?

        Буташ лоста в дясно, закачаш първа или втора и готово.
        Имахме абсолютно същата концепция Санта Фе в къщи, никакви грижи, нормално е.
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        08седем9010З60
        MAKE RALLY NOT WAR
        Confidence in Motion

        Коментар


        • #5
          От: Засилване на наклон при автоматик?

          Притежавам точно този модел Санта Фе. Колегата Пейчев е прав. За повече обяснения на лични или 0888944977.

          Коментар


          • #6
            От: Засилване на наклон при автоматик?

            Това важи генерално за всеки автомат. Ако искаш да държи предавака и да не превключва при спускане, лоста се поставя на съответната позиция - 3 или 2. При стръмно спускане може и на 1. И се помага със спирачката когато се налага.
            "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

            Коментар


            • #7
              От: Засилване на наклон при автоматик?

              Първоначално публикуван от Preslav Peychev Преглед на мнение
              Буташ лоста в дясно, закачаш първа или втора и готово.
              Имахме абсолютно същата концепция Санта Фе в къщи, никакви грижи, нормално е.
              Сигурни ли сте,че при Санта Фе-1(модел 2001г) автоматика има възможност за минаване в режим "ръчни"("...лоста в дясно...")?! Аз си мисля,че това е възможно,ама при автоматика на Санта ФЕ-2(след 2006г).
              Ако не бъркам,при първото поколение на модела автоматика е по-старите,с 4 предавки и без възможност за минаване в "ръчен режим". Тогава ситуацията е такава,каквато я описва "бат Ванко" в пост № 3.
              В подфорума за "скоростните кутии" има доста информация за особеностите при ползване на автоматик за спускане по наклон. При мен(Теракан 2,9 ЦРДИ,модел 2002г)при продължително спускане при подобна скорост,ако се "откачи" предавката(усещането е като за "свободна" скорост на ръчните),след леко натискане на спирачката,отново си "зацепва" и се усеща ефекта от "спирачния" ефект на двигателя.
              Последно редактирано от hhris08; 28-10-13, 19:34.

              Коментар


              • #8
                От: Засилване на наклон при автоматик?

                Първоначално публикуван от hhris08 Преглед на мнение
                Сигурни ли сте,че при Санта Фе-1(модел 2001г) автоматика има възможност за минаване в режим "ръчни"("...лоста в дясно...")?!
                Е, карах такова 1 година, естествено, че съм сигурен.

                Лоста изглежда така:



                А понеже не можах да намеря на стария модел на място, ето на новия, просто формата е различна, разположението е същото.

                ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                08седем9010З60
                MAKE RALLY NOT WAR
                Confidence in Motion

                Коментар


                • #9
                  От: Засилване на наклон при автоматик?

                  Още не съм пробвал лоста да го включа с отделението за плюс и минус намиращо се до D ,това предполагам ,че се включва в движение и без нужда да се натиска спирачката...(само предполагам де) щото разгледах темата за спускане преди време с автоматик,но нямам спомен да съм намерил отговор на въпроса ми.Някой спомена (в онази тема )да не се пипа нищо - само на D ,ама с това засилване яко като на свободна хич не ме устройва,а ме е шубе да не я прецакам нещо, затова не съм ги пробвал тези плюс и минус .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Засилване на наклон при автоматик?

                    Вярно,аз съм се заблудил!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Засилване на наклон при автоматик?

                      Първоначално публикуван от greentree Преглед на мнение
                      Още не съм пробвал лоста да го включа с отделението за плюс и минус намиращо се до D ,това предполагам ,че се включва в движение и без нужда да се натиска спирачката...(само предполагам де) щото разгледах темата за спускане преди време с автоматик,но нямам спомен да съм намерил отговор на въпроса ми.Някой спомена (в онази тема )да не се пипа нищо - само на D ,ама с това засилване яко като на свободна хич не ме устройва,а ме е шубе да не я прецакам нещо, затова не съм ги пробвал тези плюс и минус .
                      Абе човек, няма проблеми никакви. Те са го измислили. Ако нещо е вредно за скоростната кутия, то няма да ти даде да включиш на това, което искаш, ако то е вредно. Нали за това са го направили плюса и минуса, за да се ползва. Като сложиш лоста там, зеленото D на таблото ще изгасне и ще ти светят само предавките 1/2/3/4., сменяш си ги когато ти е кеф.
                      ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                      08седем9010З60
                      MAKE RALLY NOT WAR
                      Confidence in Motion

                      Коментар


                      • #12
                        От: Засилване на наклон при автоматик?

                        Бутайки лоста в дясно преминаваш в ръчен режим /без натискане на педала за газ или спирачка/.Сега имаш възможност за по-бързо избиране на предавките/твоите желания изместват логиката на компа/.Спускайки се по наклон примерно при избрана 2 предавка ,ти казваш на компа от тук на горе/3 или 4/ не може,но следейки оборотите на коляновият вал при намаляване на оборотите/например натисната спирачка/ той/компа/ може да премине на 1. По смело та това е "спортния" режим на СФ.
                        Последно редактирано от nhinomoto; 29-10-13, 12:39.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Засилване на наклон при автоматик?

                          Много благодаря за разясненията, ей това е форум, хората са отворени да обяснят, а в хюндай форума,няма кой да ме напсува дори
                          Със здраве на всички !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Засилване на наклон при автоматик?

                            Добре дошъл. Сега си на правилното място.
                            Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                            0882 52 00 52 - Жоро

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X