Преди време се появи масло в антифриза или по-точно забелязах го в казанчето за охладителна течност. След известно двоумене относно произхода на този проблем се стигна до два основни: Първи - спукана глава , Втори - остарели уплътнения на охладителя на масло към турбото.
Ето и кратко описание на необходимите действия за отремонтиране.
1. Сваляне на корите на двигателя и бронята под двигателя за по удобно манипулиране. Не давам снимки, защото мисля че това е елементарно действие и няма нужда от такива.
2. Източване на антифриза, аз източих и смених и маслото.
3. Сваляне на модула за който е закрепен филтъра на маслото а от вътрешната страна е радиатора на който ще подменяме уплътненията

това е модула.
Уви снимките са по-големи от разрешения размер и ще трябва да ги пооправя. Ще продължа скоро.

Ето и кратко описание на необходимите действия за отремонтиране.
1. Сваляне на корите на двигателя и бронята под двигателя за по удобно манипулиране. Не давам снимки, защото мисля че това е елементарно действие и няма нужда от такива.
2. Източване на антифриза, аз източих и смених и маслото.
3. Сваляне на модула за който е закрепен филтъра на маслото а от вътрешната страна е радиатора на който ще подменяме уплътненията
това е модула.
Уви снимките са по-големи от разрешения размер и ще трябва да ги пооправя. Ще продължа скоро.


Коментар