След последните изменения на ЗДвП,вече ще се кара с включени къси или дневни светлини постоянно.Дали е разумно или не,няма значение-ще е задължително!
Въпроса ми е ,мислите ли,че има смисъл да се правят опити за "тунинговане" на фабричните светлини,като се поставят вътре в тялото на фара"дневни" светлини,които да се включват отделно от основните?Имам предвид тези,които са във вид на лента с по няколко(според наличното място) лампи( в интернет магазините са посочени,като "LED"/ "DRL" светлини,или нещо подобно..),или е по-разумно да се разчита на фабричните "къси" светлини? Кой вариант ще е по-икономичен. При използване на фабричните светлини ще има минимално(?) увеличаване на разхода на гориво и най-вероятно по-честа смяна на лампи-за фарове и габарити,но без да е необходимо да се правят интервенции по автомобила.При "тунинговане" на светлините,със сигурност ще е необходима някаква инвестиция в пари и малко време-за поставяне на "LED" лентите(а и "отварянето" на фара не е за всеки..,поне не за мен,т.е.
следва варианта "майстор"/сервиз?!) . Консумацията на ток при тях би трябвало обаче да е незначителна,т.е. няма да влияе на разхода на гориво(?),а с оглед твърденията за качествата на използваните лампи,няма да се налага подмяната им(?),още повече,че габаритните светлини могат да не се включват с "дневните"?А има и такива,които са за монтаж извън фаровете,по бронята и би следвало да са по лесни за поставяне.
Виждал съм подобни "LED" светлини монтирани във фар на Ауди-80,преди2-3 години.Визуалния ефект беше добър,не беше и нещо мн. скъпо,като цена(около 80лв). При "Теракан" ,на пръв поглед има място в тялото на фара да се поставят допълнително "дневни" светлини.
Как мислите,стрували си инвестирането в пари и време за "тунинговане" на светлините?
Въпроса ми е ,мислите ли,че има смисъл да се правят опити за "тунинговане" на фабричните светлини,като се поставят вътре в тялото на фара"дневни" светлини,които да се включват отделно от основните?Имам предвид тези,които са във вид на лента с по няколко(според наличното място) лампи( в интернет магазините са посочени,като "LED"/ "DRL" светлини,или нещо подобно..),или е по-разумно да се разчита на фабричните "къси" светлини? Кой вариант ще е по-икономичен. При използване на фабричните светлини ще има минимално(?) увеличаване на разхода на гориво и най-вероятно по-честа смяна на лампи-за фарове и габарити,но без да е необходимо да се правят интервенции по автомобила.При "тунинговане" на светлините,със сигурност ще е необходима някаква инвестиция в пари и малко време-за поставяне на "LED" лентите(а и "отварянето" на фара не е за всеки..,поне не за мен,т.е.

Виждал съм подобни "LED" светлини монтирани във фар на Ауди-80,преди2-3 години.Визуалния ефект беше добър,не беше и нещо мн. скъпо,като цена(около 80лв). При "Теракан" ,на пръв поглед има място в тялото на фара да се поставят допълнително "дневни" светлини.
Как мислите,стрували си инвестирането в пари и време за "тунинговане" на светлините?
Коментар