Здравейте ,вчера изминах 750 км. на екс с Галопера от които 700 само по асфалт,основно го карам извън пътя но до морето и обратно усетих че между 60 и 140 км. когато подам газ всичко е наред ако обаче го пусна по инерция или изравня оборотите на двигател и трансмисия се получават силни вибрации......Гледах едното каре на предния кардан е за смяна но смятам че предния кардан не се върти в режим 2Н ...на задния кардан едното каре е ново ,преди 5000 км. го сложих а задното не мърда и не дава чакмак за разбито ,гресирасъм го преди 2000 км. въпреки това забелязах на карето и фланеца към задния диф. една червена пепел като от керемида ....все едно е излязла от карето...маслото в раздатката е ново с карето ,маслото и нивото в скоростите още не съм го проверил макар да имам съмнение за него...! Някой да се сеща за читав метод за диагностика .......мисля да вдигна задницата на два дървени трупи и да включвам на скорост да видим от къде идват вибрациите.....при последното излизане не съм го забелязвал ,както казах се кара по черно и с ниска скорост !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вибрации Галопер 2
Свий
X
-
Вибрации Галопер 2
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/Тагове: Няма
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
От: Вибрации Галопер 2
Незнам какво става с фаилове с разширение JPG но не мога да ги подредя вече постнати....та на снимката на масата с балатума ,ръждата е само от двете чашки ! Вече няма и следа от вибрации !Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеА когато си гресирал, не ти ли е направило впечатление, че не излиза грес от 4 места?
Аз поне тъпча, докато не се покаже отвсякъде.

Честно казано не съм гледал обаче само едната чашка беше ОК....трите се виждат ! Като извадих чашките на дъното изпаднаха едни шайби явно от греста са се образували като графитени стояха ...като ги натиснах с пръсти и се изпочупиха..явно заради тях не е влизала греста понеже стоят радиално на отворите на греста а при напъна с такаламита едната се е строшила и греста е влязла от там !Последно редактирано от Roninn; 22-08-11, 21:52.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Вибрации Галопер 2
Тъпчеш, ама напоследък на Патрула все попадам на едни карета, дето, колкото и да тъпчеш, все излиза само от 1 място. Другите каналчета запушени ли са, изобщо липсват ли ...Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеА когато си гресирал, не ти ли е направило впечатление, че не излиза грес от 4 места?
Аз поне тъпча, докато не се покаже отвсякъде.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Вибрации Галопер 2
Нали знаеш, че новата грес трябва да влезе на мястото на нещо, което е избутала навън. При всички случаи не е на добре тази работа, ама не вярвам някой да вземе да разглобява карета само заради това. То ще се чуе, дето има една думаПървоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеизлиза само от 1 място. Другите каналчета запушени ли са, изобщо липсват ли ...
Коментар
-
От: Вибрации Галопер 2
Следващия път възнамерявам да направя точно това, за да видя що така. За чуване - чува се, като почне да вибрира от поръждавяло каре ...Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение... При всички случаи не е на добре тази работа, ама не вярвам някой да вземе да разглобява карета само заради това. То ще се чуе, дето има една дума
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Вибрации Галопер 2
Карето го бях взел от чавдар преди време .....за резерва и сега влезе в боя....Инъче за час се сменя ,даже и по-малко ....счупих 3 ключа докъто развия болтовете на фланеца ,интересното е че двата бяха някакви лъскави и скоро купувани а третия си беше руски едновремешен ключ....от едната страна е 14 мм от другата 12 мм. Гедоре не влиза ! Клещи за зегерките ако имаш ...става и с обикновенни !Маркирай си фланеца предварително ако сваляш кардана...ако обаче сваляш предния кардан имай в предвид че изкараш ли го от раздатката изтича маслото ! А забравих...по-голям чук ще ти трябва !Първоначално публикуван от VoyagerX Преглед на мнениеРонин, каква е цената на карето и колко е горе-долу като работа, че нещо се съмнявам и в моето ? Някакви специални инструменти трябват ли ?Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар