Здравейте колеги, от доста време съм регистриран във форума ,но досега не ми се е налагало да пиша а само да чета по нещо интересно
.Надявах се да мога да се включа по някоя тема и да помогна с нещо на някои колега ,преди да започна да питам още с първият си пост във форума но...уви.
Та по същество: Имам галопер от преди 5 месеца (2.5TDI ,100коня,дълга база)и досега не имал проблем във никакво отношение до вчера вечерта.Прибирах се от работа към вкъщи(към 17км е разстоянието) когато когато видях ,че стрелката за водата се качва нагоре(досега никога не е мърдала от двете точки,дори и на бавните в сняг),веднага отбих в страни на пътя и вдигнах капака за да видя дали не се е скъсал някой маркуч или нещо подобно ,но като отидох да погледна всичко си беше наред освен ,че горния маркуч беше врял а долния студен(което ме наведе на мисълта че ми е засякъл термостата)опитах да го охладя като сипвам вода в-ху радиатора и успях за малко ,но след като свърши водата пак започна да вдига градусите и влезе в червената зона на датчика.Нямах друг избор освен да тръгна за да се охлажда и от въздушната струя, и успях но проблема е че докато свали градусите съм карал като 2км в червената зона,след това явно термостата отвори парното започна да духа топло(забравих да кажа че преди това духаше сувсем хладко)и стрелката слезе кадето трябва.Веднага отидох при майстора ми и му разказах какво съм направил и от какво мисля че е, и той също ми каза че е от термостата(който поръчахме на момента 18лв) , но има вероятност да е станала по-голяма беля(както каза той).Не съм вдигал щеката за маслото защото още не съм излизал от нас за да ходя към майстора защото термостата ще дойде от София (от Ихтиман съм)към обяд и като тръгна мисля да направя това.
Та въпроса ми е дали може да съм го прегреял ,да е духнал гарнитура и да стане ремонта четирицифрен,или нещо такова?Никога не ми се беше случвало такова нещо и незнам как да реагирам сега когато ми се случи.Незнам къде да го карам за ремонт ако е станало нещо по-сериозно,защото това ми е първия джип а и майстора ми не е правил много ремонти на джипове.Моля за съвет от вас да кажете според вас дали може да съм го прегреял (доколкото съм чел тук е много чувствителен паджеровия мотор откъм градуси) и ако съм какво да правя защото тук има много компетентни хора които надявам се ще помогнат.
Предварително благодарности към всички които ще ми помагат ,макар и със съвет
.
Съжалявам ако темата се повтаря но ми е първата тема тук .Моля модераторите да я изтрият ако се повтаря

Та по същество: Имам галопер от преди 5 месеца (2.5TDI ,100коня,дълга база)и досега не имал проблем във никакво отношение до вчера вечерта.Прибирах се от работа към вкъщи(към 17км е разстоянието) когато когато видях ,че стрелката за водата се качва нагоре(досега никога не е мърдала от двете точки,дори и на бавните в сняг),веднага отбих в страни на пътя и вдигнах капака за да видя дали не се е скъсал някой маркуч или нещо подобно ,но като отидох да погледна всичко си беше наред освен ,че горния маркуч беше врял а долния студен(което ме наведе на мисълта че ми е засякъл термостата)опитах да го охладя като сипвам вода в-ху радиатора и успях за малко ,но след като свърши водата пак започна да вдига градусите и влезе в червената зона на датчика.Нямах друг избор освен да тръгна за да се охлажда и от въздушната струя, и успях но проблема е че докато свали градусите съм карал като 2км в червената зона,след това явно термостата отвори парното започна да духа топло(забравих да кажа че преди това духаше сувсем хладко)и стрелката слезе кадето трябва.Веднага отидох при майстора ми и му разказах какво съм направил и от какво мисля че е, и той също ми каза че е от термостата(който поръчахме на момента 18лв) , но има вероятност да е станала по-голяма беля(както каза той).Не съм вдигал щеката за маслото защото още не съм излизал от нас за да ходя към майстора защото термостата ще дойде от София (от Ихтиман съм)към обяд и като тръгна мисля да направя това.
Та въпроса ми е дали може да съм го прегреял ,да е духнал гарнитура и да стане ремонта четирицифрен,или нещо такова?Никога не ми се беше случвало такова нещо и незнам как да реагирам сега когато ми се случи.Незнам къде да го карам за ремонт ако е станало нещо по-сериозно,защото това ми е първия джип а и майстора ми не е правил много ремонти на джипове.Моля за съвет от вас да кажете според вас дали може да съм го прегреял (доколкото съм чел тук е много чувствителен паджеровия мотор откъм градуси) и ако съм какво да правя защото тук има много компетентни хора които надявам се ще помогнат.
Предварително благодарности към всички които ще ми помагат ,макар и със съвет

Съжалявам ако темата се повтаря но ми е първата тема тук .Моля модераторите да я изтрият ако се повтаря
Коментар