Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Теракан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпроси за Теракан

    Здарвейте,
    Може ли някой да каже цената на маслото за LSD диф.
    Благодаря предварително!

    Коментар


    • #17
      От: Въпроси за Теракан

      Първоначално публикуван от l_p_d Преглед на мнение
      Здарвейте,
      Може ли някой да каже цената на маслото за LSD диф.
      Благодаря предварително!
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=12151&page=1
      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

      Коментар


      • #18
        От: Въпроси за Теракан

        Първоначално публикуван от bastuna Преглед на мнение
        [ATTACH]289097[/ATTACH] Мога да предложа едно ръководство на руски.
        Благодаря за предложението. Успях да снема руско ръководство и понеже нямам затруднения с езика ми е достатъчно.
        Имам допълнително питане тъй като още не съм купил маслото за двигателя. Мой приятел търговец на който имам доверие ми предлага Q8 10 w 40. Ползвал ли е го е някой и какво му е мнението. Маслото е атрактивно откъм цената,но не съм ползвал такова.

        Коментар


        • #19
          От: Въпроси за Теракан

          Q8 или КУ ЕЙТ т.е. КУВЕЙТ - производство. Много добро масло ! Стига да е истинско. У нас го продава “Косер“, май.
          GW Steed5

          Коментар


          • #20
            От: Въпроси за Теракан

            Ако ще наливаш Q8 вземи Q8-Т800 10в40, дават го за смесен парк/камиони,бусове,коли и джипки/ с дълъг пробег /до 50000км за тирове/ и със страхотни характеристики. Проблема е че най-малката разфасовка е 20л. Такива камионаджийски масла имат и Mobil delvac,Texaco ursa, Aral Extra Turboral SAE 10W-40, OMV eco truck extra SAE 10W-40. При следващата смяня ще опитам някой от тях.
            Ако някой е пробвал такова масло нека да сподели.

            Коментар


            • #21
              От: Въпроси за Теракан

              Продължавам с въпросите като новобранец на този автомобил.
              Доста форуми попрочетох , но в интерес на истината срещнах доста противоречиви мнения.
              Доскоро имах Паджеро 2 супер селект.Имам и Нива в момента.При тях познавам добре възможностите на автомобилите и всичко по превключването.
              Вчера заваля сняг и днес изкарах теракана за да го пробвам в различни режими.
              Имам следните въпроси:
              1. Постоянно ли са включени предните колела /хъбове/. Нямам никаква индикация на предните колела да се налага ръчно включване, както например Мицубишито.
              2. В режим 4Н на какво може да се дължи боксуване само на колело на задния мост без да се боксува предно колело както стана при мен.В голям наклон колата започна да се занася на една страна и да боксува само отзад. Останах с впечатление,че не е включен предния мост въпреки включването на светлинния индикатор на таблото.
              3.При движение по наклон и рязко подаване на газ в режим 4Н колата има склонност към поднасяне.Нормално ли е това при положение,че трябва да тегли и предния мост и поне при Мицубишито трудно се стигаше до такава проява.
              3. Ако е възможно с думи прости да ми обясните в режимите 2Н ,4Н и 4L как са зацепени мостовете и има ли някаква възможност практически да проверя че предния мост се включва.Задния диференциял е LSD
              Извинявам се предварително ако задавам некомпетентно въпросите,но има чувството,че не мога да включа предния мост - от 2Н на 4Н

              Коментар


              • #22
                От: Въпроси за Теракан

                Първоначално публикуван от Кити Преглед на мнение
                3.При движение по наклон и рязко подаване на газ в режим 4Н колата има склонност към поднасяне.Нормално ли е това при положение,че трябва да тегли и предния мост и поне при Мицубишито трудно се стигаше до такава проява.
                .........................Задния диференциял е LSD
                По другите въпроси не мога да ти отговоря тъй като моя е с автоматично включване на предния мост, но за поднасянето е "виновно" сработването на ЛДС-то в задния мост. На Мицубишито предполагам не си имал?
                А иначе май наистина не ти се включва предния мост щом боксува само едно задно колело!
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • #23
                  От: Въпроси за Теракан

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  По другите въпроси не мога да ти отговоря тъй като моя е с автоматично включване на предния мост, но за поднасянето е "виновно" сработването на ЛДС-то в задния мост. На Мицубишито предполагам не си имал?
                  А иначе май наистина не ти се включва предния мост щом боксува само едно задно колело!
                  Моето обяснение за поднасянето е същото като твоето, но исках да чуя хора с опит на този автомобил.
                  За предното пропуснах да пиша,че при 4L минава на бавни. Според мен не е възможно да мине в този режим без да е минал през 4Н. Има нещо което не ми е ясно.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпроси за Теракан

                    Първоначално публикуван от Кити Преглед на мнение
                    Продължавам с въпросите като новобранец на този автомобил.
                    Доста форуми попрочетох , но в интерес на истината срещнах доста противоречиви мнения.
                    Доскоро имах Паджеро 2 супер селект.Имам и Нива в момента.При тях познавам добре възможностите на автомобилите и всичко по превключването.
                    Вчера заваля сняг и днес изкарах теракана за да го пробвам в различни режими.
                    Имам следните въпроси:
                    1. Постоянно ли са включени предните колела /хъбове/. Нямам никаква индикация на предните колела да се налага ръчно включване, както например Мицубишито.
                    2. В режим 4Н на какво може да се дължи боксуване само на колело на задния мост без да се боксува предно колело както стана при мен.В голям наклон колата започна да се занася на една страна и да боксува само отзад. Останах с впечатление,че не е включен предния мост въпреки включването на светлинния индикатор на таблото.
                    3.При движение по наклон и рязко подаване на газ в режим 4Н колата има склонност към поднасяне.Нормално ли е това при положение,че трябва да тегли и предния мост и поне при Мицубишито трудно се стигаше до такава проява.
                    3. Ако е възможно с думи прости да ми обясните в режимите 2Н ,4Н и 4L как са зацепени мостовете и има ли някаква възможност практически да проверя че предния мост се включва.Задния диференциял е LSD
                    Извинявам се предварително ако задавам некомпетентно въпросите,но има чувството,че не мога да включа предния мост - от 2Н на 4Н
                    Ще се опитам да ти отговоря на въпросите.
                    по 1. Теракана няма хъбове- тоест не можеш да отключиш колелетата от полуоските. Но пък и не се чупят както на КИА. Със включването на 4Н се включва и предния мост. Включването става или докато си в движение до 60-70 км/н ,или на място . Моят опит показва че НЕ ВИНАГИ със светването на лампата моста се е включил, когато става въпрос за включване от място. Понякога е необходимо леко да тръгнеш напред или назад.
                    Относно буксуването. ТИ как разбра че ти буксува само задно колело а предно -не. Някой гледаше отстрани ли. Защото на мен ми мирише че просто в момента не ти е бил включен предния мост. А иначе най нормално е да ти сработи поне едно колело и на предния мост. Според мен първо трябва да ПРОВЕРИШ включва ли ти се предния мост. Тия дни имаш идеални условия за това.
                    по2. Относно карането на автомобил с ЛСД диференциял в този форум е писано много. Има както плюсове така и минуси. Така например поради факта че Въртят и двете колела/ до един момент/ колата има склонност към по лесно поднасяне на задницата. Изключително много трябва да се внимава при катерене или спускане, съчетано със страничен наклон. Тогава е супер лесно да те свлече по наклона. Обуславя се от факта че в момента в който пробуксуват и двете колела
                    GW Steed5

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпроси за Теракан

                      на задния мост триенето става нула и той се хлъзга по наклона, докато при обикновен мост върти само едното колело/ когато не е включен блокаж/ и само при него може триенето да е нула а другото държи.
                      GW Steed5

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпроси за Теракан

                        Също така имай предвид че тук с включването на предния мост предаването става 50/50 докато при Митсубишито си имал и междуосев диференциал който доста е помагал за по равномерния ход. Тук влизаме в особеностите на Парт Тайм и Фул Тайм джипки , за които в този форум има изписано страшно много. Стига да ти се чете.
                        И още нещо което сигурно знаеш - включването на бавни става само при спрял автомобил и с натиснат съединител. Така се и изключва.
                        Последно редактирано от lusan; 23-01-11, 14:44.
                        GW Steed5

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпроси за Теракан

                          Я сега да видим, можем ли да помогнем. Първото нещо при закупуването на моя беше да проверя тези неща които и ти си пробвал и какво установих.
                          1. Моето мнение е че, най добре вкл. или изкл. на някоя от функцийте за блокажи, е да става при СПРЯЛ автомобил.
                          2. Вкл. респективно изкл. става като натиснеш съединителя - избираш си опция от превключвателя и задържаш съединителя около 4-5 сек.
                          3. След като си направил стъпка 2, задействането на блокажа не става веднага а след около 5-6 метра.
                          Сега има една тънкост, която аз разбрах вследствие на горчив опит. При смяната на маслата при закупуване на колата, която смяна не направих тогава в ИНД, а в частен сервиз ми бяха объркали маркучите за управление на тези блокажи, и в следствие при вкл. на някой от режимите не последваше нищо, а пък лампите показваха че съответният режим е налице. Та мисълта ми е такава, ако нещата продължават така отиди в ИНД, и там да проверят всеки маркуч на място ли е .
                          Малко дълго стана, но се надявам да съм ти дал насоки.
                          Успех.
                          Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                          0882 52 00 52 - Жоро

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпроси за Теракан

                            Има хъбове и те се включват посредством включвател който работи с вакуум. След включване на копчето на 4бързи закъснението трябва да е в рамките на 4-5 секунди. Ако включват по късно някъде по системата за вакуума/ маркучета и тръбички/ има проблем. Този включвател е закрепен на предния мост, може да се свали предната кора и да се види дали включва или не. Дано системата ти да поддържа вакуум защото проблема се открива много трудно. Някой трябва цял ден да смуче с уста маркуче по маркуче /а те са много/и пак може да не разбере от къде е. EGR клапана също е вързан към тези маркучи и ако няма достатъчно вакуум той не работи коректно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпроси за Теракан

                              Може да ти включва на 4low и пак да ти върти само задния мост. Смени си маслото на задния диф защото ако не е сменяно lsd-то може и да не сработва.
                              Налей му Castrol SAF XJ 75w140, то е най-доброто.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпроси за Теракан

                                Първоначално публикуван от kastro Преглед на мнение
                                Може да ти включва на 4low и пак да ти върти само задния мост. Смени си маслото на задния диф защото ако не е сменяно lsd-то може и да не сработва.
                                Налей му Castrol SAF XJ 75w140, то е най-доброто.
                                Въпрос: Да разбирам ли,че като маслото на ЛСД-то е станало негодно може да е причина да не се включва на 4Н

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X