Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
А иначе любимите от всички G-класа и УАЗ са точно това - бивши бойци
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
в авто билд съм виждал хъмър който е изработка на тойота с бензинов двигател.цивилен е,но не знам повече подробности(по-скоро не си спомням де).ама то има и цивилни хъмъри без да са тойота.
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Ами като кажеш че всъщност нещата идват от Пух Щаер при G-то, може да сложиш и Австрия... После Англия с Дифендърите... Не забравяй че преди Хъмви в Щатите са направили цивилния Вранглер, който си има армейски корени...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Отговорите са по-нагоре в текста. Почти всички безкомпромисни джипове имат военни корени.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Победата (известна у нас като Варшава, полската лицензна версия) е универсален автомобил с достатъчно богата военна биография.
Истинският УАЗ (469, той и 315хх), Буханката и Головастика никога не са конвертирани. Цивилното развитие на 469 са Хънтъра и семейството 3160 - Патриот.
Тигъра на ГАЗ всъщност е половин БТР, който също е ГАЗ (БТР-60 е ГАЗ-59).
ЛуАЗ-968 на Луцкият автозавод в Украйна е преправен от военната амфибия.
Гелендвагена на Щаер (собствено военната комплектация Волф) е конвертиран от Мерцедес до паркетните Г-класи.
Унимога на Пух има десетки цивилни модификации, само че той е на ръба на джиповете, и по-близо до чистите камиони.
Доколко са конвертирани Дифендърите не знам.
Трабанта е конвертиран обратно - военна модификация от цивилните.
Май че това е всичко в Европа ...
По този повод, Стефане, имаш ли данни дали УАЗ са останали на въорыжение след обединението на двете Германии, защото един познат от Дупница си докара преди години армейска УАЗ-ка от Германия, на която всички надписи по таблото и бяха на немски (това добре) обаче имаше и надпис Бундешвер...Язък че не му дадоха тогава да си я кара камуфлажна и се наложи да я пребоядисаме зелена...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Освен да е някакъв "доморасъл" източногермански тунинг... Твърдеше че я е купил от търг на военно имущество... Ама и на мен ми беше ужасно чудно.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар