Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли и страсти за настройки на газов инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Размисли и страсти за настройки на газов инжекцион

    Понеже наскоро се сдобих с кабел за връзка с ГИ-то и почнах да творя поразии, рекох да отворя една такава тема за обмен на опит - ако има някой желаещ да споделя

    Принцпно връзката "размер дюзи" - "налягане изпарител" - "времена на впръскване" ми е ясна, така че по този параметър няма много въпроси. Общо взето се търси баланс при съответното налягане по такъв начин, че компа да не регистрира голямо отклонение и съответно да се опитва да променя много времената на бензиновите инжектори.

    Наскоро разбрах, че при CRV-то компа записва "кратковременни" и "постоянни" поправки, ако можем да ги формулираме така. Става въпрос за поправките във времената на впръскване, които когато се повторят 10 пъти се записват като "постоянна" поправка. Имам следното размишление - ако правилно разбирам нещата когато караме с по-кофти бензин компютъра коригира впръскването и момента на запалването така, че колата да върви приемливо. Сега, ясно е, че като имаме ГИ ще сипвам евтин бензин тъй като го ползвам само за палене. От време на време се случва да покарам 20-50 км с него като ми свърши газта и съответно компа регистрира "постоянни" поправки които се натрупват. Съответно ГИ гледа тези поправки и влошава разхода тъй като реално това се случва и на бензин след поправките на компа - влошен разход, но подобрено "вървене". Поправете ме ако греша в размислите си

    Ако съм прав в размислите си до момента то като отидем на "газаджия" не трябва ли преди да направи каквото и да е по настройките да нулира компа като откачи акумулатора? След което да ни накара да покараме 50-100км с максимално качествен бензин и чак тогава да се върнем при него за настройки по ГИ компа?

    И още нещо - ако нулирам бензиновия комп и директно подкарам на газ не е ли най-оптимален случая, тъй като при читави настройки ще се оптимизират времената така, че да са най-подходящи за пропан-бутан?

    Стана малко разхвърлян поста, ама темата е отворена към поправки и чужди размисли
    What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

  • #2
    От: Размисли и страсти за настройки на газов инжекцион

    Да си развия малко шизофренията - ще си отговоря сам

    Малко резултати след ресет и нови настройки, подкарване директно на газ:

    Извънградско - 11,5 с магистрално каране с около 110-120км/ч; извънградско с около 100 км/ч и натоварен трафик. Градското още го дебна. Извънградско с климатик - 12,5/100. Колата върви задоволително, свалих малко налягането на изпарителя (беше 1,4, сега е 1,25) и ще засичам дали ще има разлика. Целта ми не е икономичност а нормален разход с добра динамика.

    Преди ресетването на компа: Градско 17-19, извънградско около 15. С читави настройки ПРЕДИ ресетването извънградското трудно слизаше под 13, редовно беше 12-13; градското - 16-17.

    Та така
    What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X