
Явно след три години,китайското дръвце направено от некачествени материали,уплътнителната гума се е спекла.Като е по топло времето тя се отпуска по бързо и загрява със постепенното загряване на автомобила и уплътнява,като е яко студ тя се загрява и отпуска много по бавно и като вдигне налягането системата,тя още не е омекнала и загряла се и изпусне малко,като малко след това вече се е и загряла и отпуснала и налягането я набива и запушва.Баси ментетата.Малко дълго стана,но това е моето обяснение.Хей сега като я беше напекло слънцето-Не прокапа,а вънка е -3 градуса.Сега ще махам перката с кожуха за да стисна и останалата част от радиатора,но ако стане по студено- минус 10-15 градуса и задържи,явно ще се долива през ден.Бати чудото.Ако ви се случи да го знаете.Не вярвам да е от клапанчето на радиатора и да вдига невъобразимо налягане,пържих я и до 6 000 оборота на 4-та 5-та не потече,значи е шибания китаец.Като се позатопли ще го сменям.

Коментар