здравейте, отново!
наскоро се сблъсках с проблем ,заради който за малко да си изям дипломата от механото.преди около няколко месеца ми напарави впечатление,че след като загрее двигателя , входящият към радиатора маркуч ставаше доста твърд,че и леко надут. Освен това и в двата му края след скобите просълзяваше леко антифриз. А и 2 месеца след като купих колата миналата година ,сменихме радиатора,защото старият се спука и то така,че не можеше да става и дума за ремонт. И така навързвайки симптомите реших че най-вероятно колата е била прегрявана и че се очертава смяна на гарнитура с всичките му салтанати и харчове.
в крайна сметка ,наскоро срещнах колега сподобна хонда, който имал същия проблем с надуването и решението дошло със смяна на капачката на радиатора. чак тогава ми светна,че ако действително паровъздушният ми клапан е бил заседнал, то се е получило всичко гореописано. освен това колегата спомена, че от някъде разбрал,че тези капачки били нещо като консуматив за тези автомобили,че се сменяли на определен пробег.за това не съм открил потвърждаваща информация, но в действителност, след смяната на капчката,всичко си дойде на мястото.
и сега идва питанката. в магазина ,откъдето си купих новата капачка ме питаха,с какъв клапан е старата (тъй като не я носех).оказа се,че имало два вида капачки за тези автомобили с къс и дълъг щок на паровъздушния клапан.моят се оказа от късите, но ми е интересно да разбера на кой модел се слагат от другите,защото в магазина не успяха да ми отговорят.
и дали в действителност е необходимо да се сменят на определен пробег и ако да какъв е той?
благодаря предварително на всички откликнали!
наскоро се сблъсках с проблем ,заради който за малко да си изям дипломата от механото.преди около няколко месеца ми напарави впечатление,че след като загрее двигателя , входящият към радиатора маркуч ставаше доста твърд,че и леко надут. Освен това и в двата му края след скобите просълзяваше леко антифриз. А и 2 месеца след като купих колата миналата година ,сменихме радиатора,защото старият се спука и то така,че не можеше да става и дума за ремонт. И така навързвайки симптомите реших че най-вероятно колата е била прегрявана и че се очертава смяна на гарнитура с всичките му салтанати и харчове.
в крайна сметка ,наскоро срещнах колега сподобна хонда, който имал същия проблем с надуването и решението дошло със смяна на капачката на радиатора. чак тогава ми светна,че ако действително паровъздушният ми клапан е бил заседнал, то се е получило всичко гореописано. освен това колегата спомена, че от някъде разбрал,че тези капачки били нещо като консуматив за тези автомобили,че се сменяли на определен пробег.за това не съм открил потвърждаваща информация, но в действителност, след смяната на капчката,всичко си дойде на мястото.
и сега идва питанката. в магазина ,откъдето си купих новата капачка ме питаха,с какъв клапан е старата (тъй като не я носех).оказа се,че имало два вида капачки за тези автомобили с къс и дълъг щок на паровъздушния клапан.моят се оказа от късите, но ми е интересно да разбера на кой модел се слагат от другите,защото в магазина не успяха да ми отговорят.
и дали в действителност е необходимо да се сменят на определен пробег и ако да какъв е той?
благодаря предварително на всички откликнали!
Коментар