Здравейте колеги имам проблем, някой знае ли къде се намира релето за помпата в резервоара.? Към помпата идва много слаб ток и предполагам че проблема е в релето, но не знам къде се намира релето.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda crv 2 140кс дизел
Свий
X
-
Не знаех че няма помпа. Проблема е следния докъто помпя с балона до филтъра колата работи спра ли край колата изгася сама. Последно смених всички филтри запали и колата работи може би около 10,15 минути нормално си я изгасих. На следващия ден тръгнах да я карам дадох и рязко газ и след няма и 50м изгасна в движение.
Поле я запали и докато помпя балона върви спра ли гасне сама. Някакви съвети??? Благодаря.
Коментар
-
Често има и съвадения,ама тук ще да е нещо по пoследната интервенция...
Всичко преди #16 следва да е на "вакуум"(дърпане).
https://www.parts-honda.uk/thumbs/ho...al-E__0320.jpg
https://www.parts-honda.uk/honda-car...__0420/3/20204
Ако има нехерметичност по о-пръстени(уплътнения), скобки ,връзки по тръбопроводите,при работа ще дърпа въздух.
Това може и да не се "проявява" с теч при покой.
Филтърът и сензорът за вода се затягат там с определен момент(~15 и ~5 Нм и хондовски "ключове")...уплътнеията се сменят винаги...ако ей така,"на ръка",може да иска(т) още малко притягане.
В резервоара е механизмът за ниво на горивото...там с поплавъче,жички,сондичките за засмукване на гориво и т.н.(№23).Помпа няма в резеровара.
https://www.parts-honda.uk/honda-car...__0300/3/20204
Самата попма,която "дърпа" гориво ,е в един блок с помпата за високо налягане горе.
Огледайте пак по местата,кито сте разкачвали,подсушете,затегнете...помпете с "крушата" ,докато се втвърди. Не въртете продължително време със стратера.
-
-
Коментар
-
Къдя се е счупил?
Разпределителният вал ли се е счупил...или самото валче на попмата за (захр+)високо налягане , №2?
https://www.motortrend.com/uploads/f/35563481.jpg
Не се върти със стартера "да подкачи"...помпи се с "крушата"...обезвъздушава се старателно...пак се помпи с "крушата"...молитва...тогава чак въртим.
-
-
5!!! Часта която влиза в зъбно колело номер 5 на схемата там е задрала (т.е.има следи от зъбното колело #5 по страната на помпата) и се е счупил самия зъб който влиза в #5. Високото налягане си работи и докато помпя с крушата колата работи съвсем нормално. Няколко секунди 5-10 след като спра да стискам крушата мотора гасне сам.
Съмнявам се да има нужда от толкова старателно обезвъздушаване. В понеделник идва помпата 2ра ръка 150€ от кола на 73000км. Има и рециклирани за 300€.
В самото зъбно колело има малки елементи като шайби който предават движението от вала на зъбното колело. Те на практика са в #5 и вала влиза в тях нещо като шлици но не точно те също са счупени.
Предполагам че колата е изкарала километри така не говоря за 10 000км, може би 100 200 кмдокато зъбът на вала тотално се е отчупил.
Коментар
-
https://www.google.com/search?client...M&vssid=mosaic
Ето тук дясния по малкия зъб от вала #200 на схемата. Само това е счупено.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар